ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
82K
دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی

ابوالقاسم رحیم دل میبدی

شماره نظام پزشکی: 30142
متخصص بیماریهای مغز و اعصاب
93%
رضایت (1143 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

یزد - میدان مهدیه ابتدای بلوار منتظرقائم مجتمع نیلوفر طبقه دوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ابوالقاسم رحیم دل میبدی را داشته است.

نظرات در مورد ابوالقاسم رحیم دل میبدی

93%
رضایت (1143 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

مجید
مجید
1400/11/05
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دوستان من درزاده هستم از بلوچستان شهرستان نیکشهر روستای دندسکرد مادرم چند سال مریض بود من گشتم پیش این دکتر و اون دکتر نزدیک چند میلیون هزینه کردم دیدم مادرم تا حالا خوب نیست تا اینکه یک هم شهری عزیز دکتر ابولقاسم رحیم دل را برام معرفی کرد من مادرمو برداشتم اومدم یزد پیش این دکتر دیدم با هزینه های خیلی خیلی کم و مناسب مادرم را درمان کرد نصف مغزش ورم کرده بود در طول یک هفته بستری مغزش خوب شد مرخص شدیم از اون به بعد خداراشکر میکنم مادرم سلامتی خودش را به دست آورد من اول از خدا بعد از دکتر رحیم دل خیلی خیلی سپاس گزارم من ازش خیلی راضی هستم ممنون دکتر راستی هر کسی مشکل مغز عصاب داره به همین دکتر رحیم دل مراجعه کنه بیشک سلامتی خود را به دست می آوری ممنون من راضی ام
نمایش نظرات بیماران
19پسندیدنگزارش
ارسال
ر
راحله
سلام متاسفم که در آدرس مطب شما در تهران فقط نمایندگی ایران خودرو و پادگان یاوران مهدی هست و اصلا در آدرسی که شما در سایت داده آید هیچ مطلبی نیست و در ضمن ما از قم آمده بودیم و بدون هیچ حاصلی برگشتیم واقعا جای تأسف است.
ش
شایسته
ویزیت شده
1400/12/05 | دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی مهربان و صبور و آرام هستند. بیمار در کنارشان احساس امنیت و آرامش می کند. مادر من 18 سال از بیماری تشنج (صرع) رنج می بردند تا اینکه 10 سال پیش‌توسط یه آقایی(که خدا به ایشان خیر بدهد) با دکتر رحیمدل آشنا شدیم و طبق تجویز و دستوراتی که دادند پیش رفتیم و مادرم دیگر تشنج نکرد مگر زمانی که دارو مصرف نکرد. البته ناگفته نماند که دکتر هم گفته بودند این داروها مثل نان توی سفره هستند و باید مصرف کنی تا حالت خوب باشد. من خیییییلی از ایشان رضایت دارم چون چند سال است که حال مادرم خیییییلی بهتر شده
8پسندیدنگزارش
ارسال
ص
صبریه
سلام ببخشید این دکتر تهران است یا یزد من دچار شک شدم
س
سیدمجید
1400/08/16
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر مجرب و کاربلد ضمن اینکه از اخلاق بسیار خوب برخوردارند و بسیار صبورتا آخر به حرف های بیمارگوش میدهند حتی اگر زیاد طول بکشد ‌. من دچاربیماری پارکینسون از نوع خفیف بودم . هر دکتری میرفتم یه مشت قرص اعصآب به من میداد و فایده ای هم نداشت . تا اینکه توسط پسر خاله ام که ایشان هم پزشک هستند جناب دکتر رحیم دل معرفی شدند به شکرخدا و تلاش دکتر رو به بهبود هستم البته به صورت دوره ای تحت چکاپ قرار می‌گیرم و براساس آن دارو تجویز میشود زنده باد دکتررحیمدل . سلیمانی رکن ابآدی
6پسندیدنگزارش
ارسال
غ
غلامرضا
ویزیت شده
1401/09/05 | دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وعرض ادب خدمت جناب آقای دکتر رحیم دل انشاءاله که همیشه سالم وتندرست باشند بسیار برای وضعیت بیمار وقت می گذارند ودقیق به صحبت های بیمار گوش می دهند واز همه مهمتر بسیار مهربان وخوش رو وخوش سیما هستند علیرغم مسافت زیاد بادیدن ایشان نه تنها خستگی ودردم فراموش شد بلکه اعتماد به نفس بیشتری برای مبارزه با هربیماری پیدا کردم من که ازایشان بسیار رضایت کامل دارم وبه جهت باطن این شخص عزیز حالم بهتر شده.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ل
لیلی
ویزیت شده
1401/01/14 | دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام. من 15 سال است که برای درمان و کنترل بیماری ام اس به جناب دکتر رحیمدل گرامی مراجعه میکنم. از نظر دانش و تشخیص و درمان و تعهد و تواضع و تمام فاکتورهای مورد نظر! به نظظرم جناب دکتر رحیمدل بی نظیرند. خانم منشی هم بسیار باحوصله و محترم هستند. برای جناب دکتر رحیمدل گرامی و خانم منشی محترم سلامتی و شادی و کامیابی روزافزون آرزومندم.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ا
الهه
ویزیت شده
1400/06/17 | دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام میگرنی که از 10 سالگی با آن درگیر بودم تا چهل سالگی سال ها درمان نمی‌شد وزندگیم را مختل کرده بود توسط جناب دکتر درمان شد وبعد از سال ها هنوز برنگشته بعد از خدا شاکر جناب آقای دکتر هستم از نظر اخلا ق ایشان به بندگان خاص خدا میمانند البته به توصیه جناب دکتر 2 سال بانهایت حوصله ودقت دستورات مصرف دارو را مو به مو اجرا کردم ..
10پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فرشته
ویزیت شده
1402/04/20 | دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی
پزشک را توصیه می‌کنمبا توجه به امکانات رفاهی کم داخل مطب دکتر باید بگم انتظار بیشتر داشتم تو این هوای گرم یزد برای ما که مسافربودیم مطبشون تهویه مطبوع و حتی صندلی برا نشستن زیاد نداشت.منشی رفتارش خوب بود.ساعت16/30نوبت داشتیم ولی زمان انتظار درمطب سه ساعت طول کشید....فعلا که دارو نوشتن برامون و دکتر با دقت معاینه انجام دادند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اکبر
ویزیت شده
1401/02/01 | دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام .وقتی کسی کمی بلند صحبت میکرد مثل صدای اکو تو گوشام میپیچید و عصبانی میشدم . شبا دیر خوابم میبرد.خدا رو شکر با ویزیت دکتر رحیمدل که مدت 2 سال است زیر نظر ایشون بهتر شدم و حالم رو به بهبودی است و مقدار قرصها به تدریج کم شده.امیدوارم به لطف خدا و راهنمایی ایشون بهبودی کامل حاصل بشه.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ا س
الهام سادات
1401/09/08
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی عالی هستن سیتالوپرام مصرف می کنم برخورد پزشک بسیار عالی ست برای بیمار وقت میزارن و توضیح های مناسب و کافی رو میدن به چندین نفر ایشون رو معرفی کردم و همه بسیار راضی بودن حتی یه کودکی که در چند شهر مداوا نشده بود پیش ایشون رفتن و خیلی بهتر هستن
4پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
با سلام خدمت آقای دکتر . بسیار دکتر با حوصله و با تجربه ولی ای کاش منشی درست و خوش اخلاقی جایگزین میکردن
م ر
محمد رضا مرتضایی
ویزیت شده
1401/11/17 | دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بسیار دکتر خوب ودقیق هستند به حرفهای بیمار خوب توجه می‌کنه البته منشی ایشون در ثبت کد نسخه دقت لازم نداره چون نسخه وازمایش را با یک کد ثبت می‌کنه و بعد برای مریض درد سر درست میشه من دارو را با کد دریافت کردم ولی آزمایش را بدون کد وآزاد پرداخت کردم
1پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
ابوالقاسم رحیم دل میبدی

دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب در شهر یزد است. مطب دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی در میدان مهدیه ابتدای بلوار منتظرقائم مجتمع نیلوفر طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-36280095 تماس بگیرید.

تاکنون 82K نفر از پروفایل دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (1143 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1031 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی 27 تیر 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی: یزد، میدان مهدیه ابتدای بلوار منتظرقائم مجتمع نیلوفر طبقه دوم
  • تلفن مطب دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی: 035-36280095
  • تخصص دکتر ابوالقاسم رحیم دل میبدی: متخصص بیماریهای مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل