ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
23K
دکتر احسان بابایی

احسان بابایی

4 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 157002
جراح دندانپزشک،متخصص بیماری های دهان،فک،صورت
91%
رضایت (178 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یزد - بلوار طالقانی _کوچه شهید فتوحی _ کوچه حنا _ فرعی اول،سمت چپ،ساخاتمان دندانپزشکی دکتر بابایی
درباره من

⮜ دستاوردها

  • بورد تخصصی بیماریهای دهان و فک
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی احسان بابایی را داشته است.

نظرات در مورد احسان بابایی

91%
رضایت (178 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سیدرضا
1400/05/12
پزشک را توصیه می‌کنمخداراشاهدمیگیریم وبدون اغراق ازهرنظرکه تصورش بکنید دکتراحسان بابایی.بینظیرهستش.ازنظرافتادگی وهرگونه کمک که درتوان یک پزشک باشه خدامیدونه دریغ نمیکنند. باتوجه به اینکه بنده تاکنون بیش از10تادندانپزشک عوض کردم که دوتاازآقایون پزشکهاازفامیل نزدیکم بودندامادکتربابایی چیزدیگه هستند. بجان خودم بنده نههیچگونه نسبتی باایشون دارم نه حتی رابطه خاصی فقط وفقط بنده یکبیمارمعمولی دکتربودم.که همجوره حتی درموردپرداحت هزینه هم نهایت کمک ومساعدت رابابنده انجام‌دادند.خالصانه ازخداوندآرزومندبهنرین لحضات توام باتندرستی راواسشون ازدرگاه خداخواستارم، آمین یارب العالمین.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ا م
الهام میرحسینی
1401/02/22
پزشک را توصیه می‌کنمبابت تشخیص در مورد فرنوم لب و زبان و مشکل کلامی پسرم ، ازشون مشاوره آنلاین گرفتم ؛ که بسیار با حوصله و با دقت اطلاعاتی که ارسال کرده بودم رو ، بررسی کردند و تشخیص شون رو با توضیحات کامل و اینکه باید چه مراحلی رو در پیش بگیرم در اختیارم قرار دادن ممنونم ازشون بخاطر نحوه بیان و دقت تشخیص و آرام صحبت کردنشون و که اینکه مسیر درمان مشکل پسرم رو به صورت دقیق و واضح برام توضیح دادن
3پسندیدنگزارش
ارسال
خ
خانم
ویزیت شده
1401/04/30 | مطب دکتر احسان بابائی زارچ
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بابایی پزشک بسیار محترم و با تجربه ای بودند رفتارشون با بیمار و اطلاعاتشون بسیار عالی بود. من 25 روز بود دهانم باز نمیشد قبل ایشون پیش سه پزشک رفته بودم گفته بودن ویروسه و زخمه دهانت اما ایشون درست تشخیص دادند و مشکل از دندان عقلم بود جراحی کردن و خدا را شکر خوب شد ازشون خیلی ممنونم. مشکلی دارید به ایشون مراجعه کنید مطمئن باشید نتیجه میگیرید.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ر پ
ریحانه پوررضایی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر احسان بابائی زارچ
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیزعالی بود مراقبت هایی که جناب دکتر ازمن درمطب انجام دادند تابحال درهیچ مطب دندانپزشکی ندیده بودم فشارخونم کنترل شد قبل ازکشیدن دندانم به من دهانشویه ودوعدد آموکسی‌سیلین دادند وبه راحتی دودندان من راکشیدند عالی واقعا عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سجاد
1400/12/01
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام طبیب اسمی از اسماء خداوند حکیم است ودر این دنیا خداوند عده ای از بندگان خود را لایق این اسم میداند و الحق والانصاف جناب دکتر بابایی لایق این اسم هستند. برای شما دکتر عزیز آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت دارم.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1400/07/27
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خسته نباشید دندونم روش یه لایه زرد رنگ شده و درد میکنه از رو سالمه از داخل و رو لثم قرمز شده و دونه ورم هم میکنه همون سمت صورتم دوتا دندون کرسی کنار هم . راهنماییم کنید چیکار کنم ممنون میشم
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمیه
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر احسان بابائی زارچ
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی بود. برخورد منشی خوب بود برخورد دکتر هم عالی بود .و مشکلمو حل کردن و درمان شدم. خیلی هم معطلی نداشت. من اگه مشکل دهان و دندان داشته باشم حتما بازم میام پیش این دکتر.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهناز
1400/09/21
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام ....رفتار دکتر بابایی خیلی خیلی عالی و خوش برخورد بودن ...و از همه مهم تر این بود که بنده خدا خیلی در کارشون ظرافت و دقت به خرج میدن ...خدا بهشون سلامتی بده
2پسندیدنگزارش
ارسال
ا
افسانه
1399/11/13
پزشک را توصیه می‌کنممورد ما خیلی خاص و مربوط به کنسر است. کیفیت اطلاع ایشان کامل بود. قرار شد اطلاعات بیشتر بدهیم وهماهنگی با پزشک متخصص بیمار تابتوان تصمیم گرفت. درکل خوب بود.
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
ویزیت شده
1400/10/13 | مطب دکتر احسان بابائی زارچ
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام دکتر بابایی واقعا دکتر خوبی هستن و از کارشون راضی بودم با اینکه خیلی استرس و‌ترس داشتم ولی خیلی خوب کارشون رو‌انجام دادن و از استرسم کم کردن
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
احسان بابایی

دکتر احسان بابایی، متخصص بیماریهای دهان وفک و صورت در شهر یزد است. مطب دکتر احسان بابایی در بلوار طالقانی _کوچه شهید فتوحی _ کوچه حنا _ فرعی اول،سمت چپ،ساخاتمان دندانپزشکی دکتر بابایی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-31381091 تماس بگیرید.

تاکنون 23K نفر از پروفایل دکتر احسان بابایی، متخصص بیماریهای دهان وفک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 91٪ مراجعین (178 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 84 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر احسان بابایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر احسان بابایی 5 خرداد 5:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای دهان وفک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر احسان بابایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر احسان بابایی: یزد، بلوار طالقانی _کوچه شهید فتوحی _ کوچه حنا _ فرعی اول،سمت چپ،ساخاتمان دندانپزشکی دکتر بابایی
  • تلفن مطب دکتر احسان بابایی: 035-31381091
  • تخصص دکتر احسان بابایی: جراح دندانپزشک،متخصص بیماری های دهان،فک،صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل