ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
43K
دکتر امیر پاشا ابراهیمی

امیر پاشا ابراهیمی

شماره نظام پزشکی: 122869
فلوشیپ جراحی پستان
فوق تخصص جراحی پستان
97%
رضایت (505 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،خیابان ولیعصر،روبروی بیمارستان دی ،کوچه دوم، پلاک یک، طبقه اول
درباره من

من، دکتر امیرپاشا ابراهیمی، پس از پایان تحصیلات دوره متوسطه خود در کالج البرز، سال ۱۳۷۹ با سهمیه آزاد وارد رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم، پس از اتمام دوره پزشکی عمومی و گذراندن دوره طرح خدمات نیروی انسانی در منطقه بشدت محروم چاه داد خدا از توابع شهرستان قلعه گنج، جنوبی ترین نقطه استان کرمان، با رتبه برتر وارد رشته جراحی عمومی دانشگاه تهران، بیمارستان امام خمینی شدم و پس از کسب مهارتهای لازم زیر نظر بهترین اساتید جراحی کشور و همچنین گذراندن بخشی از دوره تخصص خود در کشور آلمان، در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب بورد تخصصی جراحی عمومی شدم.پس از گذراندن طرح تخصص خود و همچنین فعالیت به عنوان هیات علمی درمانی در بیمارستان امام خمینی تهران، به عنوان نفر اول امتحان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان ، به مدت ۱۸ ماه بروزترین تکنیکهای فوق تخصصی جراحی پستان( درمانی و زیبایی) را از اساتید بنام این رشته فراگرفتم و با چاپ مقاله همزمان با پایان دوره خود، مفتخر به دریافت مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان از دانشگاه تهران شدم.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امیر پاشا ابراهیمی را داشته است.

نظرات در مورد امیر پاشا ابراهیمی

97%
رضایت (505 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ت
مریم تاجدیوند
ویزیت شده
1401/12/10 | مطب دکتر امیر پاشا ابراهیمی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و وقت بخیر، واقعا عاااالی بود همه چی من قبل از رفتم به مطب آقای دکتر استرس داشتم ولی نه خیلی، ولی وقتی وارد مطب شدم بعضی از بیمارها رو دیدم حالم به شدت بد شد و استرس کلا سرتاپا و گرفته بود خیلی بغض کرده بودم ولی به روی خودم نیاوردم، همش ذکر میگفتم تا آروم بشم، ولی وقتی پام و گذاشتم اتاق آقای دکتر انگار استرس کلا رفت حالم به کلی عوض شد چون اتاقشون یه حس آرامشی داشت، بعد واقعا رفتار آقای دکتر با یک بیمار خیییلی خوب بود، اصلا به کلی فراموش کرده بودم، رفتارشون خییلی خیلی با مودب و متین و باشخصیت هستن بسیااار بسیااار مهربان، معاینه دقیق، همه چیز و با جزئیات کامل برای بیمار توضیح میدم وخیلی قوت قلب به بیمار میدن، حالا برای بنده ام آر ای نوشتن، توکل بر خدا ان شاء الله که مشکلی نداشته باشه، هرچند خود آقای دکتر هم به بنده فرمودند که چیز خاصی نیست، ومنشی آقای دکتر هم خانوم بسیار خوش اخلاق و مودب و مهربان هستن، از خداوند برای آقای دکتر سلامتی و دل خوش آرزومندم، وهمچنین خانوم منشی گرامی و عزیز
پسندیدنگزارش
ارسال
م م
مریم ملاحسینی
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر امیر پاشا ابراهیمی
پزشک را توصیه می‌کنمبه نام خدا رفتار منشی و دستیار آقای دکتر بسیار عالی و رفتار خود آقای دکتر فوق العاده و عالی بود.من برای درمان خود به چند دکتر مراجعه کردم و از همه بهتر آقای دکتر ابراهیمی بودند. نسبت به کارشون استاد و حاذق و با روانشناسی خوبی که از خود بروز دادند منو متقاعد کردند که عمل جراحی رو انجام بدم. وقتی دکتر خوب و دقیق توضیح میدهند اعتماد بیمار رو به خود جلب می‌کنند. روز 13 دی عمل کردم دستیار ایشون خانم محمد پور با رفتار خوبشون منو در آغوش کشیده و آماده عمل جراحی کردند که از ایشون بسیار سپاسگزارم. رسیدگی بعد از عمل هم در کلینیک بسیار خوب و همه چی عالی. از همه ممنونم از خدا می‌خواهم به ایشان و همکارانشان سلامتی عنایت فرماید.
پسندیدنگزارش
ارسال
پ س
پریچهره سیافی
1402/07/06
پزشک را توصیه می‌کنمقبلا به پزشک جراح مراجعه کرده بودم که به من تخلیه کیست و نمونه برداری رو تجویز کردن، البته انجام ندادم و برای تشخیص درست به پزشک دیگری در تهران مراجعه کردم و ایشون به من گفتن نیازی به نمونه برداری نیست، بعد از پرس و جو دکتر ابراهیمی رو پیدا کردم که تصمیم گرفتم برای تشخیص نهایی به ایشون مراجعه کنم که ایشون با حوصله به من توضیح دادن که خوشبختانه بیماری ندارم و البته نیازی به نمونه برداری و تخلیه کیست نیست. و خیالم کاملا راحت شد . از دکتر ابراهیمی و خانم منشی بسیار محترم و خوش اخلاق و کادر محترمشون تشکر میکنم. من دکتر ابراهیمی رو برای تشخیص بیماری به هموطنانم پیشنهاد میکنم.
6پسندیدنگزارش
ارسال
ک ح
کیمیا حسینی
فوق العاده دکتر باسواد وخوش اخلاق هستن دکتر ابراهیمی وبا حوصله با مریض برخورد میکنند
ر ه
روشنک هاشمی جو
ویزیت شده
1402/05/12 | مطب دکتر امیر پاشا ابراهیمی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر خوش برخورد مادر من رو تازه ساعت 9:30 شروع کردن معاینه اما هم چنان با کلی خستگی که تا اون موقع شب داشتن وقتی وارد اتاق شدیم بسیار بسیار با حوصله و خوشبرخورد باهامون صحبت کردن ولی فعلا تشخیص اولیه انجام دادن تا ازمایش بدن ببینیم چه کنیم دعا کنید براشون فقط یک موردی که مارو خیلی اذیت کرد تو مطب زیادی معطل شدن بود ما دقیقا سه ساعت و چهل و پنج دقیقه تو نوبت بودیم با اینکه از قبل ساعت 5:45وقت گرفته بودیم 9:30تازه نوبتمون شد و منشیشون که خیلی هم خانم خوبی بودن این امر رو عادی دونستن.ولی به نظر من کاملا غیر طبیعیه
6پسندیدنگزارش
ارسال
س ب
سهیلا بهارشاد
ویزیت شده
1402/06/13 | مطب دکتر امیر پاشا ابراهیمی
پزشک را توصیه می‌کنمجناب دکتر ابراهیمی یکی از باتجربه ترین پزشک ها در تخصص شون هستند صبر و حوصله شون در معاینه بیمار و توضیح کامل رفتار بسیار محترمانه جناب دکتر بامریض و صبرو حوصله منشی شون برای جواب دادن به سوالات مراجعین همه و همه قابل ستایش تمامی کادر مطب دکتر ابراهیمی الخصوص خود دکتر بسیار با حوصله و صبور و در حیطه اختیارات شون عالی عمل میکنن اولین دکتری هستند زمان انتظار هم از نیم ساعت تا یک ساعت هستش نکته بسیار قابل تعمل درباره دکتر ابراهیمی محیط بسیار آروم مطبشون هستش
6پسندیدنگزارش
ارسال
ز ل
زهرا لطفی
1402/06/18
پزشک را توصیه می‌کنمببینید اینکه برخورد دکتر خوبه و وقت میگذارند برای بیمار و تشخیصشون خوبه و نتیجه جراحیشون خوبه هیچ شکی نیست و همه اینها بسیار خوبه حداقل در مورد شخص خود من، اما از ابتدا که پیش ایشون مراجعه کردم تا الان که یکسال را گذراندم انگار فضا و جو حاکم بر اتاق طبابت ایشون به نحوی است که تو راهی جز خوب شدن نداری نمیدونم منظور را متوجه میشوید یا نه نمیدونم شاید من بیماری ام را جدی نگرفتم ولی هر عملی، عکس العملی دارد مساوی با آن و در جهت مخالف آن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ر ح
رقیه حسن زاده
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ماموپلاستی
حدودا 2 سال هست بابت توده های سینه و زیر بغل سمت چپ تحت نظر دکتر ابراهیمی هستم در پنجمین سونو سینه متوجه شدیم توده زیر بغل سمت چپم 7 میل بزرگ شده با رضایت خودم و همسرم توسط دکتر ابراهیمی در تاریخ یکم دی ماه 1402 عمل جراحی توده پستان به همراه ماموپلاستی را انجام دادم در حال حاظر درن ها رو خارج کرده آقای دکتر و در حال درمان هستم، از کیفیت کار ایشان و خونسردیشون با وجود سوالات بسیار ما واقعا سپاسگزارم، انشاله که همیشه سلامت و موفق باشن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/13
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من اول از برخورد آقای دکتر بسیار راضی بودم چون بدون شک وقتی روی بیمار اسم سرطان میاد استرس زیادی رو متحمل میشه و آرامشی که در مورد طریقه درمان و روند بهبودی به من دادن خیلی عالی بود و وقت و زمانی که ویزیت میشدم با آرامش به تمام سوالات من و حتی همراهی من جواب می دادن و حتی خودشون میپرسیدن سوال دیگه ای ندارید و این احترام و توجه به مریض واقعا بینظیر بود در آخر آرزوی موفقیت و سلامتی برای آقای دکتر و دستیارشون دارم
5پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/02
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی سرطان پستان
من خیلی خیلی راضی هستم .حدود 4ماه پیش با کلی استرس (دکترای دیگه گفتن نصف سینم باید برداشته شه ) پیش اقای دکتر رفتم وبه قدری از توضبحاتی که درمورد بیماریم و نحوه عمل و.. دادن ،آرامش گرفتم که کاملا استرس و نگرانیم برطرف شد .یک هفته بعدش جراحی شدم و خداروشکر چه در طول جراحی و بعدش هیچ مشکلی نداشتم و به خوبی طی شد .الان هم ازطریق دکتری که خود دکتر ابراهیمی معرفی کردن پرتودرمانیمو انجام میدم و کاملا راضیم .
3پسندیدنگزارش
ارسال
آ ن
آذر نانکلی
کجا جراحی شدید عزیزم؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/13
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی سرطان سینه
اخلاق خوش و جوابگویی به سوالاتی که خواه ناخواه در این مورد برای هر کسی پیش میاد بینظیر بود و باور نکردنی و آرامش دادن به بیمار که خیلی برای من مهم بود چون خیلی استرس داشتم و جراحی فوق العاده راحت که حتی از سزارین خیلی راحت‌تر بود برای من. بیهوشی خوب و در کل ممنون از آقای دکتر و کلینیک تخصصی پستان و همه دستیارانشون با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان که بهترین هستند در ایران
2پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
امیر پاشا ابراهیمی

دکتر امیر پاشا ابراهیمی، فلوشیپ جراحی پستان در شهر تهران است. مطب دکتر امیر پاشا ابراهیمی در تهران،خیابان ولیعصر،روبروی بیمارستان دی ،کوچه دوم، پلاک یک، طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09190447211 تماس بگیرید.

تاکنون 43K نفر از پروفایل دکتر امیر پاشا ابراهیمی، فلوشیپ جراحی پستان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (505 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 427 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر امیر پاشا ابراهیمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر امیر پاشا ابراهیمی امروز 4:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی پستان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امیر پاشا ابراهیمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امیر پاشا ابراهیمی: تهران، تهران،خیابان ولیعصر،روبروی بیمارستان دی ،کوچه دوم، پلاک یک، طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر امیر پاشا ابراهیمی: 09190447211
  • تخصص دکتر امیر پاشا ابراهیمی: فلوشیپ جراحی پستان/ فوق تخصص جراحی پستان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل