ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
153K
دکتر بیتا باغبانی

بیتا باغبانی

شماره نظام پزشکی: 117991
فوق تخصص بیماری‌های روماتولوژی
متخصص داخلی
94%
رضایت (306 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

سبزوار - خیابان کاشفی شمالی ، کوچه کاشفی 13 ، ساختمان پزشکان نور افشار ،طبقه اول
سبزوار - سبزوار-بلوار شهدای هسته ای- کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی علوم پزشکی سبزوار
نیشابور - میدان بسیج، ابتدای جاده باغرود، مرکز اموزشی پژوهشی و درمانی حکیم (درمانگاه طب سنتی ; آدرس: کلینیک امام علی : بلوار جمهوری - بین جمهوری 6و 8)
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر بیتا باغبانی  فوق تخصص روماتولوژی (دارای بورد فوق تخصصی ) فارغ التحصیل از  دانشگاه علوم پزشکی مشهد  و دارای چندین سال سابقه کاری در دانشگاههای علوم پزشکی  بابل و نیشابور و مشهد و بجنورد  از سال86 تاکنون که در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می باشند .

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 7 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بیتا باغبانی را داشته است.

نظرات در مورد بیتا باغبانی

94%
رضایت (306 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
ربابه
ویزیت شده
1401/09/21 | مطب دکتر بیتا باغبانی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام،اولا که برخورد ورفتارخانم دکار با بیمارانش خیلی خیلی خوب بود،باحوصله ودقت مریض ها رو معاینه و وقت می گذاشتند،خانم دکتر گل کارتون عالی اما یک سوال،قرص خواب اوری که به من داده بودید،شبی نصف،دیشب راحت نخوابیدم،چندباربیدارشدم،حتی چندبارخوابهای بدی می دیدم،به نظرشما بخاطرقرص هابودیانه؟بیدارکه می شدم کمردرد داشتم،خیلی ممنون
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/25
پزشک را توصیه می‌کنمخدا رو شکر که ایشان به سبزوار آمدن از نظر تحصیلی جزو رتبه های برتر فوق تخصص کشوری هستند ایشان پزشکی حاذق هستن که در مشهد و بجنورد به امر طبابت مشغول بودن. کمتر پزشکی از مراکز استان به شهر پدری خود بر میگرده براشون آرزوی موفقیت روزافزون دارم
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
خیلی دکترخوبی هستن خیلی هرچی بگم‌کم گفتم
م
معصومه
ویزیت شده
1402/01/20 | مطب دکتر بیتا باغبانی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام‌واقعا دکتر خوب و خوش اخلاق وخوش برخورد بود و با حوصله برای مریضها وقت میزاره رفتار پرسنل عالی و مطب فوق العاده تمیز بود من برای اولین بار مادرم و بردم واقعا راضی بودم انشاالله که بیماری مادرم به زودی تحت نظر ایشون بهبود پیدا کنه
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسن
ویزیت شده
1401/09/21 | مطب دکتر بیتا باغبانی
پزشک را توصیه می‌کنمایشون‌یکی‌ازبااخلاق‌ترین‌دکترهاوباحوصله‌‌ونکته‌مهم‌این‌که‌‌ایشون‌باعلم‌پزشکی‌جلومیرن‌وباازمایشات‌وتصویربرداری‌داروتجویزمیکنند‌من‌دکترهای‌زیادی‌رفتم‌‌بخاطرمشگلم‌ولی‌اوناعلمشون‌خودکارشون‌وداروشون‌هست‌من‌ازدکترباغبانی‌تشکرفراوان‌دارم
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
مینا
1402/02/12
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: استخوان درد
هنوز در حال درمان هستم از روی عکس و آزمایش دارو میدن برخورد خیلی خوبی دارن . صبور هستن . بیمار رو معاینه میکنن . برای بیمار توضیح میدن . به سوالات بیمار جواب میدن . از همه مهمتر زیاد وقت بیمار تو سالن انتظار هدر نمیره .
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
ویزیت شده
1402/03/23 | مطب دکتر بیتا باغبانی
پزشک را توصیه می‌کنممن وقت اینترنتی گرفته بودم و فقط در مطب نیم ساعت معطل شدم محیط مطب هم تمیز و ارام بود و خانم دکتر هم برای بیمار وقت می گذاشت و باروی باز به صحبتهایم گوش میداد در کل همه چیز عالی بود غیر از منشی که پوشش مناسبی نداشت
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
سجاد
1402/03/23
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: شکستگی استخوان
سلام.ایشون دکتر واقعا باتجربه و همچنین خوش برخورد و رفتار خیلی محترمانه ای دارند و علت درد رو سریع تشخیص دادند. کیفیت درمان ایشون عالی هست. داروهای مصرفی عالی تجویز کردند و توضیحات و روش درمانشون هم عالیه.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/22
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان عالی بود، مدت زمان طبق دقت نظر و روند تخصصی درمان پیش رفت و نتایج شگفت اور بود داروهای تخصصی که تحت نظر دکتر با در نظر گرفتن وضعیت و شرح حال و انجام ازمایشات دوره ای بیمار تجویز شدند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ط
طاهره
ویزیت شده
1402/03/30 | مطب دکتر بیتا باغبانی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من برای اولین باره که پیش خ دکتر رفته بودم زانوهام درد میکرد و جالب اینجا بود که معاینه شدم برای زانوهام و برخورد منشی هم خوب بود و اینکه داروهام رو بگیرم بخورم که انشاالله نتیجه بگیرم
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
ویزیت شده
1402/06/19 | مطب دکتر بیتا باغبانی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سپاس از خانم دکتر و منشی ایشون، خانم دکتر بسیار مهربان و صبورانه و با دقت بیمار رو ویزیت میکنن، من بسیار از ایشون راضی هستم خدا حفظشون کنه برامون. انشاالله همیشه تندرست و شاد باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
بیتا باغبانی

دکتر بیتا باغبانی، فوق تخصص روماتولوژی در شهر سبزوار است. مطب دکتر بیتا باغبانی در خیابان کاشفی شمالی ، کوچه کاشفی 13 ، ساختمان پزشکان نور افشار ،طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09932736959-05144209204 تماس بگیرید.

تاکنون 153K نفر از پروفایل دکتر بیتا باغبانی، فوق تخصص روماتولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (306 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 255 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بیتا باغبانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بیتا باغبانی 5 خرداد 7:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص روماتولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بیتا باغبانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بیتا باغبانی: سبزوار، خیابان کاشفی شمالی ، کوچه کاشفی 13 ، ساختمان پزشکان نور افشار ،طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر بیتا باغبانی: 09932736959-05144209204
  • تخصص دکتر بیتا باغبانی: فوق تخصص بیماری‌های روماتولوژی/ متخصص داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل