ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
102K
دکتر  بیژن سماوات

بیژن سماوات

شماره نظام پزشکی: 145258
فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی
متخصص چشم‌پزشکی
86%
رضایت (274 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

قزوین - خیابان فردوسی جنوبی - نبش کوچه امیر امجد - ساختمان پزشکان صدف - طبقه اول
قزوین - قزوین
قزوین - قزوین
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بیژن سماوات را داشته است.

نظرات در مورد بیژن سماوات

86%
رضایت (274 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
رضاعلی
ویزیت شده
1401/06/23 | بیمارستان ولایت قزوین (صبح)
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی؛ دکتر سماوات بدون تردید از بهترین چشم پزشکان ایران هست؛ من تا به حال دکتر به این کار درستی ندیدم. منش درست انسانی و خوش خلقی و کارِ دقیق ایشون ارزش سال‌ها ستودن داره. تعظیم میکنم در برابر همچین انسان بزرگواری. چشم پدرم رو عمل کردن و پدرم همیشه میگه چشمام از بدو تولد هم دقیق تر و واضح تر میبینن. دستان مقدس ایشون بوسیدنی و قلب پاکشون لایق بهترین هاست. خداوند به تمام پزشکان سرزمین عزیزم ایران سلامتی بده تا سعادتِ خدمت به این مردم رو ارزانی بده بهشون.
9پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/29
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار بااخلاق و باحوصله معاینه شون رو انجام میدن و مشکلات رو برای بیمار توضیح میدن که بدونه چرا نیاز داره یه سری کارها رو انجام بده وقتی هم که نیازی به انجام کاری نباشه صادقانه میگن مثلا من میخواستم عمل لیزیک انجام بدم دکتر دیگه ای گفته بودن عمل کن اما ایشون گفتن وقتی شماره چشمت این قدر کمه نیازی نیست خداروشکر مشکل چشمم فقط با چندتا دستور و داروی ساده ایشون حل شد
5پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رضاعلی
خدا رو شکر. کارشون درسته دکتر سماوات
خ
خاطره
ویزیت شده
1402/06/09 | مطب دکتر بیژن سموات
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و سپاس از دکتر سماوات.ایشان فردی صبور و خوش رو هستند که من برای تاری دید نزدش رفتم ابتدا با دستگاه معاینه کردن سپس من را پیش دکتر اپتومتریست فرستاد خانم دکتر پس از معاینه دقیق جواب را برای دکتر سماوات فرستاد دکتر دوباره چشمم را قطره ریخته و معاینه کردند و جواب را به من گفتند.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
میلاد
ویزیت شده
1401/09/14 | بیمارستان ولایت قزوین (صبح)
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام خدا قوت از لحاظ ویزیت درمانی و امکانات رفاهی همه چیز خوب بود .ولی از رفتار هیچ کدوم از پرسنل و کارکنان مرکز راضی نیستم بداخلاق هستند جواب آدم رو خوب نمیدن خدایی آقای دکتر بیست بیست هستند وای از اخلاق منشیها اصلا راضی نیستم در ضمن پارتی بازی خارج از نوبت هم زیاد بود....‌‌.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ا ج
افسانه جوادی پویا
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان ولایت قزوین (صبح)
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر خوبی هستند ولی برای بینایی سنجی همه را می‌فرستند و دیگه منتظر جوابش نمیمونند تا که بینایی سنجی تمام شد متاسفانه دکتر رفته بودند واقعا سخته نوبت و وقت گذاشتن باید چند دفعه بریم و اینکه برای عمل همه دکترها فکر جیب ما را نمیکنند خصوصی می‌فرستند انصاف و وجدان مرده
1پسندیدنگزارش
ارسال
مریم
مریم
ویزیت شده
1401/06/30 | کلینیک محمدزاده قزوین (عصر)
پزشک را توصیه می‌کنمعالییییی واااقعاااخداخیرشون بده که همچین کلینیکی روبرقرارکردن تاقشرکارگروسطح پایین هم بتوانندازامکانات درمانی استفاده کنن فقط یه پیشنهادمبنی براینکه همون معاینات کاملی که درمطب های خصوصی انجام میدن وکامل دراین درمانگاه هاهم استفاده کنن ممنون
نمایش نظرات بیماران
5پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یه وقتایی امکاناتش رو توی مراکز دولتی ندارن متأسفانه، ایشالا بهتر بشه امکانات و بودجه و مدیریت مراکز دولتی
م
معصومه
ویزیت شده
1402/06/05 | مطب دکتر بیژن سموات
پزشک را توصیه می‌کنمنوبت دهی عالی بود‌چون اینترنتی بود راحت‌نوبت گرفتم.امکانات داخل مطبم‌ خوب بود‌ش‌‌, رفتار پرسنل عالی از این‌بهتر نمی‌شد فقط چون‌سر وقت‌‌ خودم‌ نرسیدم‌دو ساعت تاخیر افتاد تا نوبتم‌ بشه درکل همه‌جا همینه اینجا شلوغ بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ز
فیروزه زمانی
ویزیت شده
1401/04/12 | بیمارستان ولایت قزوین (صبح)
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من‌مادرم‌ناخونک چشم داشت که با مراجعه به دکتر سموات با استفاده از چند قطره درمان شد خیلی از دکتر ها میگفتن که باید عمل بشه ولی دکتر سموات با استفاده از قطره این مشکل را حل کردن ما که راضی بودیم از دکتر
2پسندیدنگزارش
ارسال
س
سیاوش
ویزیت شده
1401/04/20 | کلینیک ویژه ولایت قزوین (عصر)
پزشک را توصیه می‌کنمهمینکه کاملن مورد مشکل چشمی رو برام شکافت و توضیح داد وآگاهم کرد .کافی بود برخلاف برخی پزشکان ایشون وقت میزاره .بسیارعالی بود چشام سوزش وخارش داشت داروی مناسب تجویز کردن و دستورات تمیز
2پسندیدنگزارش
ارسال
ص
صنم
ویزیت شده
1401/10/13 | کلینیک ویژه ولایت قزوین (عصر)
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه ی ویزیت خوب بود بامعاینه ی که انجام دادجلسه ی اول گفتن که باید عمل بشه .وکمترازیک ماه عمل انجام دادم تا الان نتجه عمل خوب بود وازکارشون راضی هستم وپدرم هم پیش ایشون بردم .
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
بیژن سماوات

دکتر بیژن سماوات، فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی در شهر قزوین است. مطب دکتر بیژن سماوات در خیابان فردوسی جنوبی - نبش کوچه امیر امجد - ساختمان پزشکان صدف - طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 028-33228519 تماس بگیرید.

تاکنون 102K نفر از پروفایل دکتر بیژن سماوات، فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 86٪ مراجعین (274 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 223 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بیژن سماوات در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بیژن سماوات فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بیژن سماوات، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بیژن سماوات: قزوین، خیابان فردوسی جنوبی - نبش کوچه امیر امجد - ساختمان پزشکان صدف - طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر بیژن سماوات: 028-33228519
  • تخصص دکتر بیژن سماوات: فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی/ متخصص چشم‌پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل