ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
12K
دکتر زهرا موسوی

زهرا موسوی

شماره نظام پزشکی: 145492
بورد تخصصی رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی
96%
رضایت (78 نظر)
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

پاسارگاد - سعادت‌شهر، ابتدای خیابان شهید باقری
پاسارگاد - شهرستان پاسارگاد، سعادت شهر، بلوار امام خمینی (ره)
درباره من

دارای بورد تخصصی سونوگرافی و تصویربرداری پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا موسوی را داشته است.

نظرات در مورد زهرا موسوی

96%
رضایت (78 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/25
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام من از مرکز استان سیستان و بلوچستان به آباده اومده بودم و برای سونو گرافی سینه به خانم دکتر موسوی مراجعه کردم من در شهر زاهدان دوبار سونو گرفتم وهر دوبار تشخیص داده شدکه درهردو سینه غده هست با ابعاد مختلف ولی وقتی به خانم دکتر مراجعه کردم و ایشون سونو انجام دادن خبری از هیچ غده و کیستی نبود خدارو شکر که خدا خواست ومن به شهر زیبا آباده آمدم وبطور اتفاقی بنر تبلیغات مطب سونوگرافی خانم موسوی را در بلوار مبارزان دیدم و به ایشون مراجعه کردم
4پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/13
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: کیست تخمدان
من برای سونوگرافی قبل از عمل کیست رفته بودم. پزشک زنان یزدم گفته بودن باید تخمدان سمت راستم را عمل کنم. اما به ایشون که مراجعه کردم تشخیص دادن که اصلا مشکلی ندارم و نیازی به عمل نیست. جوابشون را پیش دکترهای دیگه هم بردم و دقیقا تائید کردن. خدا خیرشون بده از عمل اشتباهی نجاتم دادن. برخوردشون هم بسیار عالی بود و با حوصله به تمام سوالاتم جواب دادن.
نمایش نظرات بیماران
3پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
دکتر بسیار بسیار عالی و پیگیر...همچنین خوش اخلاق
ز
ز
1402/03/26
پزشک را توصیه می‌کنمسلام شهرستان آباده واقعا نیازمند یک دکتر زن برای سونوگرافی بود . جای شکر هست که خانم دکتر موسوی بعنوان دکتر زن برای سونوگرافی آباده خضور دارند و من 2 مرتبه که پیش ایشون نوبت داشتم واقعا راضی هستم . هم از لخاظ اخلاقی و تشخیصی و هم مکان ارام و تمیز و هم پرسنل خوب و خوش برخورد . امیدوارم برای همیشه ایشون حضور داشته باشن .
4پسندیدنگزارش
ارسال
.
....
1401/12/14
پزشک را توصیه می‌کنمموقع انجام سونوگرافی بسیار با حوصله وقت گذاشتن برای من. تمام مواردی که مشاهده میکردن را با حوصله توضیح دادن برام و به ابهاماتم جواب دادن. فکر کنم حدود 20 دقیقه پیششون بودم. برخلاف برخی سونوگرافی ها که میخوان زود سونو کنند تا مریض بعدی بیاد، ایشون اصلا اینجوری نبودن
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/08/15
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سونوگرافی پروستات
برخورد پزشک عالی بود.. سالن پذیرش بسیارتمیز و مطبوع ومسول پذیرش خانمی توانا و معاشرتی وخوشبرخورد.و اطاق معاینه هم خوب بود کلا پرسنل کلاس بالا بودند وباهرسوال از پزشک راهنمایی خوب می‌کردند. نهایتا قابل تقدیر بود .
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بارانا
1402/03/18
پزشک را توصیه می‌کنمپزشکای جراح خیلی سونو ایشونو قبول دارن ظاهراً. دوتا رفتم دوتاشون گفتن برو پیش ایشون سونو شو. انصافاً هم خیلی با دقت بودن. اصلا عجله نداشتن که سریع مریض بعدی رو ببینن. خیلیم صبورانه راهنماییم کردن.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
دکتر خوبی هست من توصیه میکنم دیدش خوبه
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/08/07
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خانم دکتر موسوی بسیار خوش برخورد وبا صبر وحوصله سونو انجام دادن . تشکر از ایشان. واقعا راضی بودم من برای چکاپ بعد سرطان وشیمی درمانی رفته بودم و ایشان حسابی وقت گذاشتن وبا دقت سونو کردن.
2پسندیدنگزارش
ارسال
.
....
1402/01/16
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سنگ کلیه
بسیار خوش برخورد، با حوصله و با دقت بودند. تمام سوال‌هام را با حوصله جواب دادند. من اصلاً فکر نمی‌کردم سنگ کلیه داشته باشم، اما ایشون به راحتی تشخیص دادن... خدا کنه بمونن شهرمون... سارا
9پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سنگ کلیه درد کلیه برخورد منشی برخورد مجموعه مطب بسیار عالی توضیحات دقیق در موقع معاینه و سونو همه چی عالی
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/24
پزشک را توصیه می‌کنممن برای تشخیص کیست رفتم پیششون فوق العاده صبور با حوصله مهربون و شوخ طبع و دوست داشتنی بودن همین که ادم پیش کسی بره که طرف بهش استرس وارد نکنه و حالتو خوب کنه همه مریضی هاش خوب میشه
5پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/26
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سونوگرافی
رفتار بسیاااااار زیبا ومحترمانه دکتر و توضیحات صبورانه اشون و همچنین منشی متشخص و بااخلاق به جد بنده شاید100بارسونوشدم امااین مطب رفتارشون فوق العده ترین بود امیدوارم موفقترین باشند
3پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
زهرا موسوی

دکتر زهرا موسوی، متخصص رادیولوژی در شهر پاسارگاد است. مطب دکتر زهرا موسوی در سعادت‌شهر، ابتدای خیابان شهید باقری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09363443188 تماس بگیرید.

تاکنون 12K نفر از پروفایل دکتر زهرا موسوی، متخصص رادیولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (78 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 69 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا موسوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا موسوی امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص رادیولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا موسوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا موسوی: پاسارگاد، سعادت‌شهر، ابتدای خیابان شهید باقری
  • تلفن مطب دکتر زهرا موسوی: 09363443188
  • تخصص دکتر زهرا موسوی: بورد تخصصی رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل