ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
41K
دکتر زهره نادری قمبوانی

زهره نادری قمبوانی

شماره نظام پزشکی: 98686
فوق تخصص بیماریهای ریه
94%
رضایت (261 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین ریه و دستگاه تنفسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان .خیابان استانداری .مجتمع آموزشی درمانی خورشید
اصفهان - اصفهان-خیابان شهدای صفه.
اصفهان - بیمارستان خورشید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهره نادری قمبوانی را داشته است.

نظرات در مورد زهره نادری قمبوانی

94%
رضایت (261 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ر
محمد رضا بدایت
ویزیت شده
1402/03/29 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه درمان سرکار خانم دکتر نادری خیلی خوب و با حوصله و دقت نسبت به مشکل ریه من، ظمن سوال در زمینه های مختلف برای رسیدن به علت بیماری و انجام عکس و نوار و... اقدام فرمودند. تنها مشکل درمانگاه نوبت گرفتن است که ساعات نوشته شده مطابقت ندارد و نسبت به سایر درمانگاهها مثلا عسکریه بسیار بد است. می توانید از روش بیمارستان عسکریه الگو بگیرید.
پسندیدنگزارش
ارسال
خ
خورشید
ویزیت شده
1401/11/17 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنماولین تجربه ویزیت از خانم دکتر نادری در بیمارستان خورشید،برخورد خوب و متانت،دقت نظر در معاینه و گرفتن شرح حال بیمار انشاءالله که منتج به نتیجه و بهبودی گردد. اخذ نوبت اینترنتی بود،برخورد پرسنل خصوصا منشی خوب و رعایت نوبت مناسب بود. تنها اشکال در سامانه اینترنتی ثبت نسخه و...موجب تاخیر و مراجعه چندباره به پزشک شد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن ا
نبی الله
ویزیت شده
1400/04/28 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمدخترم 5 سالش هست از نوزادی تا حالا هر وقت بیمار شده به خانم دکتر اعظم قهساره اردستانی مراجعه کردم ایشان انسانی بسیار شریف پزشکی متعهد صبور هستند مشکلات کودکان را خیلی خوب تشخیص میدند ودرمان میکنند ایشان در زمینه تخصص خودشون بی شک یکی از بهترینها هستند خداوند سلامت وطول عمر با برکت به ایشان عنایت کند
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سیدمرتضی
1400/11/10
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام خدمت همه دوستان خانم دکتر زهره نادری بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد است و با حوصله به حرفهای بیمار گوش می کند همچنین معاینات را به دقت انجام می دهد و من اولین بار بود که خدمت ایشان رسیدم و بسیار راضی هستم با آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ع
عارف
ویزیت شده
1402/03/22 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه ویزیت عالی است. امکانات رفاهی در مطب فراهم است. از همه مهم تر همه پرسنل وکارکنان و منشی با حوصله وجوابگو هستند. خانم دکتر نادری با حوصله به بیمار وحرف هایش توجه می کند وبا دلسوزی رفتار می کند. من راضی هستم انشاالله خدا هم از آنها راضی باشد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ش
افسانه شریف اصفهانی
ویزیت شده
3 ماه پیش | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت دکتر بسیار عالی و با دقت انجام شد،ولی امکانات مطب پایینه،رفتار پرسنل و رعایت نوبت بیماران عالی بود مهمترین نکته اینکه دکتر نادری،دکتر حاذق دلسوز برای بیماران و در تشخیص بیماری دقت کامل رو دارند خدا محافظ ایشون باشه
پسندیدنگزارش
ارسال
م ر
محمد رضا
ویزیت شده
1402/04/04 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمسلام، رفتار پرسنل درمانگاه خورشید اصفهان، خیلی بد و توهین آمیز است، ظاهرا این افراد یک شیفت در محل دیگری کار می کنند و شیفت بعد اینجا هستند که هم بی حوصله و رفتاری بد با مراجعه کننده دارند. ولی رفتار دکتر خیلی خوب است.
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سعید
1401/10/25
پزشک را توصیه می‌کنمبیمارم متاسفانه سرطان خون داشت و به بیماری فیبروز ریه و کرونا شدید مبتلا شده بودن با اینکه تعدادی از پزشکان از درمان منصرف شده بودن با درایت خانم دکتر بیمارم بعد سه ماه ابتلا شدید به کرونا و فیبروز ریه بهبود پیدا کردن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
1401/09/10 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام من دفعه اول بود که پیش خانم دکتر ویزیت شدم واقعا دکتر خوش برخورد و با تجربه ایه هم از نظر تشخیص بیماری هم برا بیمار وقت میزاره رابطه اش با بیمار مثل مادر و فرزنده ... انشالله همیشه سرفراز و پایدار باشه
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
مژگان
ویزیت شده
5 ماه پیش | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمبیمارستان خورشید.شلوغ بود و متاسفانه سایت تامین اجتناعی خراب و کلی معطلی.اما ازمایش و عکس ریه سریع تو خود بیمارستان انجام شد. دکتر فوق العاده صبور و خوش اخلاق هنوز دارو رو مصرف نکردم تا از نتیجه چیزی بدونم
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
زهره نادری قمبوانی

دکتر زهره نادری قمبوانی، فوق تخصص بیماریهای ریه در شهر اصفهان است. مطب دکتر زهره نادری قمبوانی در بیمارستان خورشید واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-32222127 تماس بگیرید.

تاکنون 41K نفر از پروفایل دکتر زهره نادری قمبوانی، فوق تخصص بیماریهای ریه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (261 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 228 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهره نادری قمبوانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص بیماریهای ریه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهره نادری قمبوانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهره نادری قمبوانی: اصفهان، بیمارستان خورشید
  • تلفن مطب دکتر زهره نادری قمبوانی: 031-32222127
  • تخصص دکتر زهره نادری قمبوانی: فوق تخصص بیماریهای ریه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل