ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
24K
دکتر سمیرا غفاری

سمیرا غفاری

21 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 98467
جراح ومتخصص زنان و زایمان
96%
رضایت (250 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، دوراهی قلهک،خیابان یخچال،پلاک ۸۷،واحد۱۹
تهران - اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سمیرا غفاری را داشته است.

نظرات در مورد سمیرا غفاری

96%
رضایت (250 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مریم
ویزیت شده
1402/07/23 | مطب دکتر سمیرا غفاری
پزشک را توصیه می‌کنماولین بار بود که ویزیت شدم بسیار با حوصله و صبور و با تجربه آرامششون برای اطلاع اینکه من باردار هستم با انرژی مثبت در حالیکه من نمیدونستم باردارم و به نظر من برای هر مریض وقت گذاشتن با حوصله کار هر دکتری نیست بعضی ها فقط مطب شلوغ دارند و اصلا به صحبت مریض گوش نمیدند و فقط نسخه میدند من به همه پیشنهاد میدم
پسندیدنگزارش
ارسال
م م
مریم محمدی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر سمیرا غفاری
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت دومم بود که باخانم دکتر داشتم خود خانم دکتر خوش برخورد وخوش اخلاق هستن درحال درمان هستم وفعلا نتیجه نگرفتم ولی یه چیزش خیلی خیلی اذیت کنندس و اون هم معطلی بیش ازحد تو مطب هست 4 ساعت طول کشید تا من نوبتم بشه کاش برای این موضوع یه فکری کنن تا بیمارا کمتر اذیت بشن
پسندیدنگزارش
ارسال
س س
سید سعید
ویزیت شده
1400/09/25 | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار صبور و مهربانی است که برای استرس دوران بارداری می تواند بسیار برای مادران آرامش بخش باشد. بهترین تشخیص ها را در لحظات بحرانی می دهد. من سزارین اورژانسی شدم و با اینکه از عمل میترسیدم اما بعد از عمل از اینکه بدنم و بچه ام رو به ایشون سپردم بسیار راضی بودم.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ع
عاطفه
ویزیت شده
1401/01/25 | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنممن برای مساله ای که در زمان تعطیلات نوروز برام پیش اومده بود دائم با ایشون در تماس بودم و با اینکه در تعطیلات شون بودن بسیار با حوصله و مسئولانه من رو راهنمایی کردن و برام پروسه درمانی رو انجام دادن. این تعهدشون علاوه بر تخصص شون بسیار قابل تقدیر و توجه است.
3پسندیدنگزارش
ارسال
س
سیما
1401/07/22
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار مهربون و با اخلاق و حرفه ای تو کارشون هستن من به همه خانومای باردار اطرافم دکتر غفاری رو پیشنهاد میکنم تقریبا یک ماه پیش سزارین کردم همه چی عالی پیش رفت یه تجربه خوب از سزارین برام ساختن خانوم دکتر
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
معصومه
ویزیت شده
1402/05/22 | مطب دکتر سمیرا غفاری
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر متبحر و عالم به کارشون هستند. نحوه ارتباط، موثر و کارآمد بود. مشخص بود ایشون عاشق کارشون هستند. حس خوبی از ملاقات با ایشون گرفتم. امیدوارم خدای کائنات خدمات خالصانه ایشون رو با مهربانی جبران کند.
پسندیدنگزارش
ارسال
س ن
سارا نجفی
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر سمیرا غفاری
پزشک را توصیه می‌کنمیعنی میتونم بگم بهترین دکتری بودن که تا حالا باهاشون برخورد داشتم، اینقدر که قشنگ معاینه کردن و باصبر و حوصله برام مشکلم رو توضیح دادن، انشالله با داروهایی که تزریق کردن حالم هم روز به روز بهتر میشه
پسندیدنگزارش
ارسال
س ف
سحر فاروقی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر سمیرا غفاری
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار خوش برخورد و با انرژی خوبی هستند .مطبشون شلوغه و تایم معطلی زیاده ، اما خوشبختانه منشی شون با من همکاری کردن و بعد از پذیرش رفتم و دو ساعت بعد باهام تماس گرفتن و برگشتم .
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
1402/07/19 | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنمدر کل همه چیز نسبتا نزدیک به خیلی خوب بود رفتار پزشک بسیار عالی، صبورانه و همراه با عطوفت و تشخیص هم عالی. در کل ویزبت توسط خانم دکتر سمیرا غفاری را به دیگر عزیزان توصیه میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ی
یاسمن
ویزیت شده
1402/05/27 | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنمخانوم دکتر بسیار مهربان بودن و از نظر تشخیص بیماری عالی و اینکه با توجه به جوان بودن بسیار با تجربه و دانا هستن ، رفتار پرسنل بسیار عالی و منظم ، و فضای کلینک هم بسیار دلنشین
2پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
سمیرا غفاری

دکتر سمیرا غفاری، متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است. مطب دکتر سمیرا غفاری در تهران، دوراهی قلهک،خیابان یخچال،پلاک ۸۷،واحد۱۹ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-26604652 تماس بگیرید.

تاکنون 24K نفر از پروفایل دکتر سمیرا غفاری، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (250 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 224 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سمیرا غفاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سمیرا غفاری امروز 4:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سمیرا غفاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سمیرا غفاری: تهران، تهران، دوراهی قلهک،خیابان یخچال،پلاک ۸۷،واحد۱۹
  • تلفن مطب دکتر سمیرا غفاری: 021-26604652
  • تخصص دکتر سمیرا غفاری: جراح ومتخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل