ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
26K
دکتر سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی

سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی

شماره نظام پزشکی: 21181
فوق تخصص جراحی قلب و عروق
94%
رضایت (192 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان .خیابان استانداری .مجتمع آموزشی درمانی خورشید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی را داشته است.

نظرات در مورد سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی

94%
رضایت (192 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ع
محمد علی
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی قلب
در سال 1383 با معرفی دکتر علی نصر مادرم را خدمت ایشان برای عمل جراحی تعویض دریچه قلب بردم. آن زمان خیلی باید در صف عمل جراحی دکتر میر دهقانی صبر می کردیم. حدود 10 ماه بعد نوبت تعیین کردند و بخاطر اطمینانی که نسبت به ایشان داشتم تصمیم گرفتیم این مدت را صبر کنیم. بعد از شش ماه جای خالی پیدا شد و نوبت عملیات رسید. با اینکه مادرم خیلی ضعیف و ناتوان بودند، ایشان عمل جراحی را انجام دادند. از آن سال تا اکنون حال ایشان کاملا خوب است. در معاینات بعدی که دکتران حاذق دیگر انجام دادند، خیلی از عملیات تمجید کردند. بنا به عرف معمول مقداری هدیه قبل از عمل آماده کرده بودم که ایشان آن را نپذیرفتند. در دلسوزی و حاذق بودن ایشان کمتر دکتری را دیدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
دکتر میردهقان در چندین کلمه انسانی وارسته با دانش با اخلاق و کار بلد هستن خدایا به دعای بیماران قسم که عزت و سلامتی مادام العمر به ایشان عنایت نما
ز
زهرا
ویزیت شده
1400/08/04 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دکتر عالی وبا تجربه ای هستند قلب من سوراخ مادر زادی بود که دکتر هاشمی بدای عمل کردن قلب من دکتر میر دهقان را پیشنهاد داد. واقعا از همه دکترای قلب تشکر میکنم که دکتر میردهقان به من پیشنهاد دادند.و واقعا بهش لقب پتجه صلا بهش میگویند واقعا لیاقتش همین است.واقعا پنجه طلاهستند ومن با خیالت راحت پدیرفتم که عملم کنند.چون به دکتر میردهقان اعتماد کامل داشتم.واقعا عالی هستند.دکتر مهربان و دلسوز و خوش قلبی هستند.
نمایش نظرات بیماران
2پسندیدنگزارش
ارسال
ر
روح‌الله
سلام چند وقته که پیش اقای دکتر جراحی کردین؟
ا
احمد
ویزیت شده
1400/05/31 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا دکتری فهیم. دلسوز .خوش رفتار.خوش اخلاق.صبور. مهربان.کاربلد. عالم به کار خویش.ودریک کلام انسانی کامل فوق تصور. جز نوادر روزگار هستند خداوند عمری طولانی همراه با سلامتی و تندرستی به ایشان عنایت کند جد بزرگوارشان یاورشون باشه. بسیار بسیار از ایشون راضی هستم وحتمن به دیگران هم معرفی میکنم هجده سال هست که توسط ایشان جراحی قلب شدم و به لطف خداوند سرحال هستم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/06
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی قلب، جراحی قلب، جراحی قلب، جراحی قلب، جراحی قلب
خدا خیرش بده،دکتری همه چیز تمام،اخلاق ، پاسخگویی به والدین بیمار،صبر وحوصله،معلومات پزشکی همه چی عالی در مدت درمان به غیر از سلامتی بچه هیچ دغدغه ای نداشتم ومثل خیلی از خانواده ها به دنبال ربع سکه ی طلا برای قبل از عمل نبودم.دکتر میر دهقان برای جان آدم ها قیمت تعیین نمیکنند،خدا خودش عمر با عزت بهشون بده واز مال دنیاوآدم های این دنیا بی نیازشون کنه،انشاا...
پسندیدنگزارش
ارسال
س ا
سارا اسدی پور
ویزیت شده
2 ماه پیش | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر میر دهقان دکتری باحوصله ودرکمال آرامش با بیماران خود برخورد می کند و دکتری با تجربه و متخصص می باشد و دعای همه مراجعه کنندگان به ایشان سلامتی و طول عمر زیاد این نیک مرد می باشد تا بتواند به مردم سالیان سال خدمت کند من سالها پیش نزد ایشون قلبمو عمل کردم مشکلی فعلا ندارم (برا سلامتیشون صلوات)
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اعظم
ویزیت شده
1400/10/14 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنم18 سال پیش توسط دکتر میردهقان عمل شدم و امروز که رفتم پیش ایشون جوری برخورد کردن انگار بعد از 18 سال آدمو می شناسه و حس خیلی خوبی به آدم می ده وقتی پیش یه دکتر دیگه رفتم می گفتند دست آقای دکتر درد نکنه خیلی خوب عملتون کرده خیلی خوش برخورد و عالی و به آدم روحیه می ده خدا حفظشون کنه
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رضا
1400/08/09
پزشک را توصیه می‌کنممن از سر ناچاری رفتم پیش دکتر میردهقانی، چون نوبت متخصص قلب گیرم نمی اومد، ولی به بهترین شکل ممکن شرح حالمو گرفت، دستور اقدامات لازم و اولیه رو تجویز کرد، بعدشم به دکتر متخصص قلب نامه نوشت که بصورت اورژانسی ویزیتم کنه، خدا خیر دنیا و آخرت رو نصیب خودش و خونوادش بکنه
پسندیدنگزارش
ارسال
م ن
ملیکا نصرالهی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک با اخلاق وو جدان کاری بالا کلا هر موقع مادرم مشکلی داشت فقط با ایشون صحبت می کرد مطمئن می شد و روحیه می گرفت. مادرم عمل قلب باز داشتند که ایشون عملشون کردند و ما بسیار راضی بودیم. خداوند عاقبت به خیری و سلامتی به ایشون عطا کند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شهربانو
ویزیت شده
1400/11/19 | کلینیک ویژه بیمارستان خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمهمسر بنده تو ای سی یو بسترین البته مریض ایشون نیستن پرونده پزشکی شونو بردیم پیش آقای دکتر ایشون خیلی باصبوری مارو راهنمایی کردند دفعه اول بود که پیش ایشون رفتیم واقعا انسان وقت شناس ومتعهدی هستن آرزوی طول عمر وسلامتی براشون دارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/19
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اکوی قلب جنین
دکتر ابوالقاسم میر دهقانی سال 87دریچه میترال قلب پدر بنده را عمل باز انجام داد وپیوند عروق انجام دادند دکتر خوب وبا خدا وبا انصاف بود خداوند اورا اجر جزیل دهد. پدرم سیزده سال عمر کرد بعد عمل بدون مشکل. وسپس فوت شد
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی

دکتر سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی، فوق تخصص جراحی قلب و عروق در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 26K نفر از پروفایل دکتر سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی، فوق تخصص جراحی قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (192 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 170 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص جراحی قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سیدابوالقاسم میردهقانی تفتی: فوق تخصص جراحی قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل