ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
18K
دکتر سیمین وحیدی

سیمین وحیدی

30 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 50355
متخصص اورولوژی
90%
رضایت (150 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،ضلع شمالی اتوبان همت، روبروی پارک جوانمردان بیمارستان نیکان غرب
بیماران محترم            لطفا چنانچه از قبل نوبت دارید از گزینه      (نوبت دارم )    استفاده نمائید و حتما باشماره موبایلی که نوبت خود را اخذ    نموده اید و برای آن   پیامک ارسال شده وارد شوید.  
تهران - آیت الله کاشانی نرسیده به فلکه دوم صادقیه پ ۱۰،کنار سیب سیتی زنگ سوم طبقه دوم
تهران - شهرک غرب - خیابان ایران زمین شمالی - روبروی فرهنگسرای ابن سینا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 7 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیمین وحیدی را داشته است.

نظرات در مورد سیمین وحیدی

90%
رضایت (150 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ا
مریم احمدوند
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه نمیکنمایشون پزشک خوبی هستن اما چندتا نقطه ضعف دارن که روی روند کارشون تاثیر زیادی می زاره و باعث خستگی بیمار و مراجعان میشه . یکی اینکه بخاطر طبع شوخی که دارن از ابتدا موضوع بیماری مراجع کمرنگ میشه . دیگه اینکه وقتی شروع به تشریح بیماری مراجع می کنند بی اندازه وارد جزئیاتی میشن که برای بیشتر بیماران قابل درک نیست . و نکته ی دیگه اینکه بیش از اندازه بیش از اندازه بیمار رو توی اتاق نگه می داره و این خودش باعث کلافگی بیش از حد مراجعان بعدی و در صف انتظار میشه . طوری که آدم فک میکنه دارن جراحی انجام میدن که اینقدر فاصله ی ویزیتها طولانی میشه .من توصیه میکنم اگه کسی به ایشون مراجعه کرد اصلا پرونده های قبلی رو نشون نده تا شاید صحبتهای مفیدتر از دکتر بشنوه .
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
ویزیت شده
1401/11/17 | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ضمن تشکر از خانم دکتر وحیدی، لطف کردند بعد از معاینه و شنیدن صحبت بیمار دستور سونوگرافی دادند و بعد از گرفتن سونو خدمتشان آمدیم با اینکه از وقت مطب گذشته بود تشریف آوردند و طبق برسی آن دستوراتی داده شد و راهنمایی برخورد بهتر با بیماری را فرمودند که انشالله با اجرای دستورات ایشان بهتر شوم.
پسندیدنگزارش
ارسال
س ا
سید ابراهیم
ویزیت شده
1402/08/08 | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمبرای بار اول نزد خانم دکتر رفتم،تنها پزشکی در طول درمان رفتن به پزشکم بود که تمام پرونده ام را مطالعه کرد. وبا حوصله به حرفها گوش میکرد وحتی پیشنهاد کرد که حین توضیح وتفسیر خود از سونو گرافی از ایشان فیلم بگیرم وتا بتونم بعدا از تفاسیر پزشکی او مجددا گوش کنم. خلاصه خیلی راضی هستم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/15
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکترعالی هستندسال93تومورکلیه داشتم خانم دکترجراحی کردندتوموروبرداشتندخدراشکرکلیه ام ودارم هیچ مشکلی هم ندارم برای پیگیری بیماریم هر4ماه یکبارسونومیکنم خیلی شجاع و مهربون ودوست داشتنی هستندتشکراززحماتشون
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
1401/11/17 | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمحاذق و بادقت که لازمه هر دکتری هست، ایشون داشتن بعلاوه بسیار مهربان و با حوصله که متاسفانه تو این روزگار هیچ دکتری نداره، ایشون داشتن. خیلی خوشحالم که با ایشون آشنا شدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ل
لیلا
ویزیت شده
1401/09/07 | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه ی ویزیت و برخورد خانم دکتر عالیییییی بود،کلی انرژی مثبت ازشون گرفتم.امکانات رفاهی،رفتار پرسنل و کارکنان بیمارستان نیکان هم عالییی بودن،کمال رضایت را دارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ندا
ویزیت شده
1402/07/17 | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمبرای اولین بار ویزیت شدم ، همه چیز خوب بود، نحوه برخورد ،وقت گذاری و توضیحات دکتر عالی بود. ان شاءالله که تشخیصشون هم درست باشه که در آینده مشخص میشه
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حامد
1402/07/06
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک دانا و کاربلد هستن من پیش سه تا متخصص رفتم همشون گفتن باید چراحی بشی اما ایشون بدون جراحی بنده رو درمان کردن بسیار خوش برخود و مهربان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ویزیت شده
6 ماه پیش | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر وحیدی بسیار باحوصله وروی خوش بابیمار برخوردمیکنند ووباحوصله وقت برای بیمار میگذارن وباانرژی بالا به سوالات بیمار راهکار وراهنمایی میکنند
پسندیدنگزارش
ارسال
ص
صفا
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش برخورد ، کار بلد و به طور کامل برای مراجعه کننده وقت میگذارند ، بیماری را تشخیص میدهند و با راهکارهای مناسب اقدام به رفع آن میکنند
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
سیمین وحیدی

دکتر سیمین وحیدی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر تهران است. مطب دکتر سیمین وحیدی در آیت الله کاشانی نرسیده به فلکه دوم صادقیه پ ۱۰،کنار سیب سیتی زنگ سوم طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77530001 تماس بگیرید.

تاکنون 18K نفر از پروفایل دکتر سیمین وحیدی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (150 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 121 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیمین وحیدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیمین وحیدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیمین وحیدی: تهران، آیت الله کاشانی نرسیده به فلکه دوم صادقیه پ ۱۰،کنار سیب سیتی زنگ سوم طبقه دوم
  • تلفن مطب دکتر سیمین وحیدی: 021-77530001
  • تخصص دکتر سیمین وحیدی: متخصص اورولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل