ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
59K
دکتر عباس ذوالفقاری

عباس ذوالفقاری

26 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 72698
متخصص بیماریهای داخلی
متخصص کودکان
92%
رضایت (630 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

سمنان - مهدیشهر خیابان امام خمینی جنب بیمارستان 15 خرداد
سمنان - بلوار 17 شهریور ، ضلع جنوبی دانشکده دنداپزشکی ، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی سمنان
سمنان - محل کار: بیمارستان 15 خرداد | مطب: خ بسیج- جنب بانک رفاه
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عباس ذوالفقاری را داشته است.

نظرات در مورد عباس ذوالفقاری

92%
رضایت (630 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
محمدحسین
ویزیت شده
1401/02/24 | پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو دانشگاه سمنان
پزشک را توصیه می‌کنمسلام از توضیحات ایشون خیلی بهره بردم.. چون به وضوح شرایط بیماری فرزندانم و نحوه ی درمان را توضیح داده، و راجع به موارد پیشگیری از آلرژی فرزندانم توضیحات جالبی را دادند ... من به عنوان مهمان از مجموعه ی درمانی شما استفاده کردم.. وخیلی راضی بودم... تشکر از جناب آقای دکتر ذوالفقاری...
1پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رقیه
ویزیت شده
1401/12/22 | پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو دانشگاه سمنان
پزشک را توصیه می‌کنممن از اول که خدا بهمون بچه داد ایشون دکتر بچهام بودن . فقط فقط با داروهای ایشون خوب میشن . فقط یه بار ویزیت کنن دیگه مشکلی نیست و با بیماری خداحافظی میکنیم . هر کسی به غیر از آقای ذوالفقاری بچهام رو ویزیت کنن بیماری طولانی میشه و در آخر باید ببرم پیش خودشون . سپاس گذارم ازشون.
پسندیدنگزارش
ارسال
س ع
سارا عبادی پور
ویزیت شده
4 ماه پیش | پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو دانشگاه سمنان
پزشک را توصیه می‌کنمرفتارها کاملا محترمانه و فضای درمان هم آرام و از نظر بهداشتی قابل قبول بود،فقط در مورد شخص آقای دکتر اینکه با عجله و سریع معاینات رو انجام می دهند و وقت لازم رو برای بیمار اختصاص نمی دهند به نظرم خوب نبود،همین باعث شد با چند سوال بی پاسخ از مطب خارج شویم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ندا
ویزیت شده
6 ماه پیش | کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهدیشهر
پزشک را توصیه می‌کنمایشون پزشک خیلی خیلی باتجربه و توانایی هستند و اخلاق و رفتار خوبشون در کنارش باعث شده بنظرم جزو بهترین دکترهای کشور باشند.تشخیصشون عالی هست و من وقتی پیداشون نکنم و مجبور بشم برم پیش دکتر دیگری, درمان نمیشم و مجددا باید برم پیش ایشون تا خوب بشم
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهاره
ویزیت شده
1400/12/08 | پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو دانشگاه سمنان
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر ذولفقاری پزشک مجرب و با وجدان کاری بالا اخلاق خوب و تشخیص همیشه درست و به موقع بهترین پزشک اطفال در سمنان هستند . بیمار در اولویت هست برای ایشون و من ده سال هست که پیش ایشون ویزیت میکنم بچهام و به همه پیشنهاد میکنم این پزشک خوب و
2پسندیدنگزارش
ارسال
ع
علی
ویزیت شده
1400/09/10 | پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو دانشگاه سمنان
پزشک را توصیه می‌کنمایشون پزشکی متبحر، با اخلاق هستند با حوصله شرح حال بیمار را دریافت می‌کنند و دقت ویزیت می‌کنند. از تجویز داروی اضافه پرهیز میکنن.. بسیار راضی هستم و پیشنهاد میکنم به دیگران خدمات و علم ایشون را.
3پسندیدنگزارش
ارسال
س ا
سید امیر عباس موسوی
ویزیت شده
4 ماه پیش | پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو دانشگاه سمنان
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار از نظر علمی و پزشکی، دکتر ذوالفقاری ماهر هستند. دستشان عالیست. بسیار خوش برخورد با پدر و مادر و همچنین بچه ها. در پاسخگویی به سوالات هم بسیار صبور و خوب هستن. انشالله سلامت باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
امیرحسین
ویزیت شده
1401/01/18 | پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو دانشگاه سمنان
پزشک را توصیه می‌کنممن از کودکی پیش آقای دکتر ذوالفقاری ویزیت میشدم ایشون تشخیصشون در مورد بیماری کاملا درست میباشد و دارویی هم که تجویز میکنن کاملا تاثیر گذار میباشند و برخورد ایشون با بیمارهاشون خوب میباشد.
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
سلنا
ویزیت شده
1400/11/19 | پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو دانشگاه سمنان
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر ذوالفقاری بهترین دکتر کودکان است ومن به نوبه خودم خیلی از ایشون راضی هستم ....ودستشون برای بچه های من خیلی سبک هست ....ایشالله همیشه درپناه خداوقران سالم وتندرست باشند....
2پسندیدنگزارش
ارسال
س
سیداسماعیل
ویزیت شده
1400/09/22 | پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو دانشگاه سمنان
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد بسیار خوبی داشتند.بیماری رو به خوبی تشخیص داده و با تجویز داروهای مناسب تب فرزندم رو ظرف چند ساعت مهار کردند. به نظرم یکی از بهترین دکترهای شهرمون هستند...
2پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
عباس ذوالفقاری

دکتر عباس ذوالفقاری، متخصص بیماریهای داخلی در شهر سمنان است. مطب دکتر عباس ذوالفقاری در محل کار: بیمارستان 15 خرداد | مطب: خ بسیج- جنب بانک رفاه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 023-23629656 تماس بگیرید.

تاکنون 59K نفر از پروفایل دکتر عباس ذوالفقاری، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (630 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 570 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عباس ذوالفقاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عباس ذوالفقاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عباس ذوالفقاری: سمنان، محل کار: بیمارستان 15 خرداد | مطب: خ بسیج- جنب بانک رفاه
  • تلفن مطب دکتر عباس ذوالفقاری: 023-23629656
  • تخصص دکتر عباس ذوالفقاری: متخصص بیماریهای داخلی/ متخصص کودکان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل