ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
78K
دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه

عبدالرضا رضائیان رامشه

شماره نظام پزشکی: 129580
فلوشیپ شبکیه
متخصص چشم‌پزشکی
94%
رضایت (402 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از دو ساعت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، محتشم کاشانی، بن بست گلشن
اصفهان - خیابان مشتاق سوم-بلوار ارغوانه مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی درمانگاه غدیر
درباره من

متخصص و جراح چشم

فلوشیپ شبکیه و لیزر

جراحی آب مروارید(فیکو)

لیزیک، لازک، PRK

جراحی شبکیه (ویترکتومی)

لیزر چشم (PRP)

جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)

??????????????

ساعات پاسخگویی به تلفن از ۸صبح تا ۱۳ظهر می‌باشد.درصورت کار ضروری میتوانید یا از طریق اس ام اس و واتساپ و ایتا پیامک بگذارید.

 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عبدالرضا رضائیان رامشه را داشته است.

نظرات در مورد عبدالرضا رضائیان رامشه

94%
رضایت (402 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س ز
سارا زهیری
ویزیت شده
یک هفته پیش | مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه
پزشک را توصیه می‌کنممن امروزسه شنبه 25 اردیبهشت ماه برای دخترم نوبت گرفته بودم بصورت آنلاین.واولین باری بودکه مراجعه میکردم به آقای دکتر رضائیان رامشه.ایشون واقعا یک پزشک بسیاربااخلاق هستند.صبورانه جوابگوی سؤالات بیمار هستند.من واقعا خیلی خوشم اومد.قبلا نظرات رودرموردایشان شنیده بودم ولی امروز ازنزدیک افتخارآشنایی بااین پزشک عالی وبااخلاق رو داشتم.حالاهم قراره بعداز گرفتن عکس چشم درصورت امکان ایشون چشم دخترم وعمل کنن ولنزداخل چشمی بذارن براشون.انشاءالله که امکان عمل باشه،ازاقای دکترخیلی ممنونم،
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
عبدالعلی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه
پزشک را توصیه می‌کنمباتوجه به نوبت گرفته شده زمان انتظاربایدکمترباشد.جناب دکتربسیارحاذق هستند.کلیه پرسنل مودب وخوشرفتارند. منشی مطب بسیارمهربان و درپذیرش بیماران وراهنمایی انان دلسوزانه عمل می کنند.وابتکارمجموعه درپذیرایی از روزه داران بایدالگوی سایرکلینیک هاومطب هاباشد. سلامتی کلیه پزشکان وپرسنل کادردرمان دیداوران راازپروردگارخواهانم.باسپاس
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/18
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: شبکیه چشم
سلام و خدا قوت خدمت دکتر رضاییان عزیز مهرابی هستم از حبیب آباد برای درمان شبکیه چشم مراجعه کردم. برخورد دکتر و منشی بسیار خوب و عالی و دکتر وقت زیادی صرف معاینه بیمار می‌کنند و با حوصله حتی به سوالات بیمار جواب می‌دهند محیط درمانگاه هم بسیار تمیز خلوت بود. به رسم ادب از شما کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/11
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و خسته نباشد من پدرم چشمش آب مروارید داره میخواستم بیام پیش آقای دکتر عملش کنم لطفا اکه کسی اطلاع داره به یوالات من پاسخ بده پیشا پیش از همکاری شما سپاس گذار و خیلی ممنونم اول این که من از شهرستان میخوام تشریف بیارم چقدر طول میکشن تا ویزیت و عملش کنن ؟؟؟ و هزینه عملش رو هم لطف کنید ؟ متشکرم
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سیمین
ویزیت شده
1402/08/14 | مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه
پزشک را توصیه می‌کنمسلام تشخیص دادند چشم راستم آب مروارید داره ولی بخاطر اینکه چشم چپم تنبلی داره گفتند باید تا میتونم مدارا کنم و عمل شما چون یک چشمی هستم باید بسیار با احتیاط باشه. و برام شامپوی چشم و قطره و اشک مصنوعی تجویز کردند ونمره جدید عینک دادند.در کل راضی هستم بسیار دکتر باهوش و با سواد و با حوصله ای هستند .
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
ملوک
ویزیت شده
1402/08/09 | مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار با اخلاقی و حاذقی هستند، از کارشان راضی بودم. کلینیک غدیر بیمارستان فارابی هم نوساز هست و امکاناتی مانند عکسبرداری از چشم یا او سی تی، لیزر، بینایی سنجی و بررسی دید کامپیوتری را یک جا دارد که باعث صرفه جویی در وقت می شود. تنها ایراد آنجا شلوغی بسیار زیاد و معطلی حدود دو ساعتی بود.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
میلاد
ویزیت شده
1402/07/17 | مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه
پزشک را توصیه می‌کنماقای دکتر واقعا بی نظیر بودند، بسیار بسیار مهربان، خوش اخلاق، با حوصله و با ذکاوت بودند انشاالله به پزشک نیاز نداشته باشید و سالم باشید اما اگر نیاز شد حتما توصیه میکنم به ایشون مراجعه کنید. همه چیز بسیار عالی بود منشی خدمات و صد البته خود اقای دکتر برای مریض وقت میذارن و راهنمایی میکنند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهروز
ویزیت شده
1402/07/04 | مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه
پزشک را توصیه می‌کنمدرود بر همه کسانی که در راه خدمت رسانی به انسانها وافریده های خداوند وقت می گذارند خداوند انهارا در پناه خود قرار دهد..اما بعد زمان زیادی برای معاینه من صرف کردن امکانات رفاهیی در حد معمول خوب بود رفتار وگفتار منشی محترم هم عالی بود از هانها سپاسگارم
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
ساناز
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه
پزشک را توصیه می‌کنمرفتار خانم‌نظری منشی ایشان بسیار سنحیده و خوب بود . قسمت معاینات اولیه هم خوب بود فقط خیلی سریع انجام میدن ان شا ا... که دقت لازم رو دارن ، اخلاق آقای دکتر هم خیلی خوب و با وقار بود ، درست بررسی کردن و خیلی خوبه که تک تک بیمار میبینن . ممنون از همگی .
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مرضیه
1400/12/21
پزشک را توصیه می‌کنمسلام مادرمن یک بیماردیابتی هستندوخونریزی داخلی چشم دارن به چندین پزشک مراجع کردیم نتیجه نگرفتیم ولی اقای دکتررضائیان باتشخیص درست وصبری وکاربلدجلوی نابیناشدن مادرم راگرفتن ازایشون سپاسگزارم وانشالله همیشه موفق وسلامت باشن
7پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام دکتر خیلی دکتر با حوصله متین هستند وبا صبر و دلسوزی برای بیماران کار میکند ازشون ممنونم
پذیرش۲۴
عبدالرضا رضائیان رامشه

دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه، فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی در شهر اصفهان است. مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه در اصفهان، محتشم کاشانی، بن بست گلشن واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09374651333 تماس بگیرید.

تاکنون 78K نفر از پروفایل دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه، فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (402 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 362 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه فردا 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ ویتره ورتین- سگمان خلفی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه: اصفهان، اصفهان، محتشم کاشانی، بن بست گلشن
  • تلفن مطب دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه: 09374651333
  • تخصص دکتر عبدالرضا رضائیان رامشه: فلوشیپ شبکیه/ متخصص چشم‌پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل