ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
960
دکتر فاطمه فرجاد باستانی

فاطمه فرجاد باستانی

شماره نظام پزشکی: 56789
فلوشیپ ناباروری

آدرس و تلفن تماس

رشت - رشت، انقلاب، رز
درباره من

⮜ بیوگرافی

با 24 سال سابقه طبابت

لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی

فلوشیپ فوق تخصصی نازایی و IVF

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه فرجاد باستانی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه فرجاد باستانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
فاطمه فرجاد باستانی

دکتر فاطمه فرجاد باستانی، فلوشیپ ناباروری در شهر رشت است. مطب دکتر فاطمه فرجاد باستانی در رشت، انقلاب، رز واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-33235018 تماس بگیرید.

تاکنون 960 نفر از پروفایل دکتر فاطمه فرجاد باستانی، فلوشیپ ناباروری بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه فرجاد باستانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه فرجاد باستانی امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ ناباروری ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه فرجاد باستانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه فرجاد باستانی: رشت، رشت، انقلاب، رز
  • تلفن مطب دکتر فاطمه فرجاد باستانی: 013-33235018
  • تخصص دکتر فاطمه فرجاد باستانی: فلوشیپ ناباروری
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل