ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
45K
دکتر مجید دوامی

مجید دوامی

22 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 92467
متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی)
90%
رضایت (535 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان-شمس آبادی-قمرالدوله- طبقه چهارم- واحد 410
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مجید دوامی را داشته است.

نظرات در مورد مجید دوامی

90%
رضایت (535 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ح
حمیده
ویزیت شده
1402/04/06 | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام مطلبی که مینویسم باتوجه و مقایسه سایر مطب ها و پزشکان هست: نوبت دهی بسیار عالی، معطلی بسیار کم در برابر انتظارهای چندساعته سایر مطب ها، نظم و ارامش، تهویه و فضای مناسب، صندلی های راحت، منشی خوش برخورد، پزشک خوش برخورد کاش بقیه پزشکان هم یاد بگیرن که فردی که بهشون مراجعه میکنه بیمار هست و درنتیجه استرس. دردو...داره بنابراین تو صف های طولانی با منشی های بداخلاق و فضاهای کوچک و بدون تهویه با اندک صندلی های درب و داغون و وقت ی که کسی براش ارزشی قایل نیست روبرو نشه
5پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهیار
دکه سبز
ز س
زهرا سهرابی
ویزیت شده
1401/08/08 | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دکتر مهربان و دلسوزی هستش .منم هنوز دارو هامو استفاده نکردم تا بعد ایشالا جواب خوبی گرفتم اطلاع میدم .ولی درکل دکترش خیلی حال مریضشو درک میکنه .ایشالا خدا سلامتی بده بهشون .منشیشونم خوب بودن ولی خب بالاخره سرشون که شلوغ میشه نمیتونن به همه جواب بدن اونم خسته میشه ممکنه یکم به تاخیر بیفته نوبتتون.
نمایش نظرات بیماران
6پسندیدنگزارش
ارسال
پ م
پارسا مهرابی کوشکی
دقیقا منم بانظر شما موافقم❤️
م
مریم
ویزیت شده
1402/05/23 | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خیلی عالی از سایت نوبت گرفتم رفتار منشی و پرسنل عالی بود تایم زیادی در مطب نبودم دیروز من ویزیت شدم اگزمای مضمن پوستی روی دستم دارم و الان که داروهای آقای دکتر را ایتفاده کردم بهتر شدم خارش پوستم بهتر و انشاالله که خوب بشه چون بسیار اذیتم میکنه ممنونم از اقای دکتر و پرسنل عالیشون
پسندیدنگزارش
ارسال
ز آ
زهرا آقایار
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنمعلت مراجعه من این بود کنار ناخن انگشت دستم یکم گوشت اضافه آورده بود یک هفته بسیار درد شدید داشت طوری که تمام عصب های دستم درگیر بود .آقای دکتر اون تیکه را برداشت .الان خیلی بهترم خداراشکر .رفتار منشی خیلی خوب بود .رفتار دکتر که خیلی خوب و مهربان ودر تخصص خودشون عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س ص
سارا صاحب هنر
ویزیت شده
1402/07/27 | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنممن چند بار برای مشکلات پوستی به ایشون مراجعه کردم و هر دفعه نتیجه خوبی گرفتم. ایشون بسیار خوش برخورد هستند و برای بیمار وقت میزارن.براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. همه چیز در مطب خوب بود ، فقط ای کاش برخورد منشی بهتر بود و نوبت دهی نظم بیشتری داشت!!
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
برخورد دکتر و منشی بسیار عالی و معطلی در مطب اصلا نداشتم ی مرتبه ویزیت شدم و فعلا ک راضیم
س ح
سید حمید
ویزیت شده
1402/05/09 | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام چندتا لکه رو دستم بود که دکتر گفتن چیز خاصی نیست و بخاطر گرما و عرق کردن هست شامپو و قرص دادن .ولی رفتار منشی عالی بود رفتار دکتر از منشی عالیتر واقعا دکتر و منشی به این خوش اخلاقی تا حالا ندیده بودم خدا خیرشون بده.واقعا پیشنهاد میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ل
لیلا
ویزیت شده
1402/01/06 | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام مطب خیلی تمیز و مرتب و منشی دکتر خوش برخورد و جناب آقای دکتر هم خیلی خوش برخورد مهربان و به خوبی به حرفهام گوش داد و داروهایی را برام تجویز کرد که هنوز استفاده نکردم امیدوارم که همیشه در کارشون موفق باشن خداقوت بهشون میگم
پسندیدنگزارش
ارسال
م ش
مریم شفیعیون
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر بسیار دلسوز و متبحر هستند در طبابت.ضمنا بسیار منصف و خوش برخورد و با حوصله .منشی مطب هم که خانمی بسیار خوشرو و با اخلاقند .و برخوردی صبورانه با بیماران دارند.برای ایشان و آقای دکتر آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
آ ر
آرمیتا رستم زاده
ویزیت شده
1402/07/11 | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. رفتار منشی بسیار عالی بود میتونم بگم اولین باری بود که منشی دکتر به این خوش اخلاقی می دیدم. رفتار و برخورد دکتر هم عالی بود و وقت گذاشتند و امروز روز اول استفاده داروها بود و فعلا نمیتونم چیزی در این باره بگم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
ویزیت شده
1402/01/13 | مطب دکتر مجید دوامی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وعرض ادب خدمت پزشک محترم ومنشی عالیشون به نظر من شما بهترین پزشک هستید من ریزش مو داشتم وپوست خشک وبایک نوبت درچند روز بهترین نتیجه رو گرفتم وبازم ادامه میدم تا ازاین بهتر بشم واقعا عالی هستید سپاس فروان
2پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
مجید دوامی

دکتر مجید دوامی، متخصص بیماریهای پوست در شهر اصفهان است. مطب دکتر مجید دوامی در اصفهان-شمس آبادی-قمرالدوله- طبقه چهارم- واحد 410 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-32215849 تماس بگیرید.

تاکنون 45K نفر از پروفایل دکتر مجید دوامی، متخصص بیماریهای پوست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (535 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 353 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مجید دوامی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مجید دوامی 5 خرداد 5:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای پوست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مجید دوامی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مجید دوامی: اصفهان، اصفهان-شمس آبادی-قمرالدوله- طبقه چهارم- واحد 410
  • تلفن مطب دکتر مجید دوامی: 031-32215849
  • تخصص دکتر مجید دوامی: متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل