ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
37K
دکتر محمد زارعی نژاد

محمد زارعی نژاد

9 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 155133
جراح استخوان و مفاصل(ارتوپدی)
88%
رضایت (215 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

شهریار - شهريار-خيابان وليعصر-جنب بانك ملي مركزي-ابتداي كوچه پروين اعتصامي-ساختمان پزشكان مركزي ٢ (شنبه دوشنبه چهارشنبه ١٤-٢٠)--درياچه چيتگر-شهرك گلستان-بلوار جنگلبان-بلوار سبزوار-پلاك ٩٤-مجتمع پزشكان اقاقيا(يكشنبه و پنجشنبه١٥-١٩)
درباره من

متخصص ارتوپدی و جراح استخوان ومفاصل 
دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران
عضو سازمان نظام پزشکی به شماره 155133
فارغ التحصیل پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
ارائه دهنده مشاوره های تخصصی در زمینه های:
ارتوپدی, فیزیوتراپی و توانبخشی
دردهای کمر و گردن و ستون فقرات
دردهای لگن و زانو و مچ پا 
درد های شانه آرنج و مچ دست
انواع شکستگی ها واسیب های استخوانی
آسیب های ورزشی مفاصل بدن

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد زارعی نژاد را داشته است.

نظرات در مورد محمد زارعی نژاد

88%
رضایت (215 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
رضوان
1400/07/16
پزشک را توصیه می‌کنمقبلا ویزیتهایی که شدم خیلی راضی بودم وپزشکان بسیار با حوصله ومهربانی برخورد کردند ولی متاسفانه برخوردپزشک در اخرین مشاوره اصلا خوب نبودواگر عدد 10 را انتخاب نکردم دلیلش برخورد دکترمحمد زارعی نژاد متخصص ارتوپدی میباشد به نظر من اگر پزشکان دسترسی به نسخه الکترونیکی داشته باشند کمک میکنه که نیاز به مراجعه حضوری کمتر باشه باتوجه به شلوغی مطب ها . در ضمن قبل از پرداخت وجه مشخص باشه که پزشک دسترسی به نسخه الکترونیکی داره یا ته
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1400/11/28
پزشک را توصیه می‌کنمسلام.خیلی ممنونم واقعا عالی بود‌.با هزینه کم بدون معطی در جاهای شلوغ و بدون رفت و امد راحت میتونیم با هرپزشکی صحبت کنیم.درصورتی که حضوری ب همین راحتیا نیست. واینکه گاهی هم نیازی ب حضوری رفتن هم نیست. درحال مکالمه اگر مشکلی پیش بیاد و نتونین کامل صحبت کنین ،بازم باهاتون تماس میگیرن(خودشون هم گفتن )
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمانه
ویزیت شده
1401/05/09 | مطب دکتر محمد زارعی نژاد
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر با حوصله و خوبی هستن.برای ویزیت من وقت زیادی گذاشتنو سوالات و جزییات رو دقیق پرسیدن و در نهایت دوره درمان رو با دقت توضیح دادن و نحوه مصرف داروها و حتی روش استفاده از داروها رو دونه به دونه و دقیق توضیح دادن.ضمن اینکه بسیار خوش برخورد هستن .از درمان ایشون خیلی راضی هستم.
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
میثم
1400/07/30
پزشک را توصیه می‌کنمبعضی از موارد مخصوصا ارتوپد که من بخاطرش تماس گرفتم به صورت آنلاین تشخیص رو سخت میکنه و باید قبلش عکس رادیولوژی داشت. البته پزشک مربوطه خوب راهنمایی کردن. اگر بشه که بعد از گرفتن عکس و موارد اینجوری امکان رویت توسط پزشک بدون ویزیت مجدد باشه. در کل عالی و بسیار کار آمد.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
1400/08/10
پزشک را توصیه می‌کنمصرفه جویی در زمان و هزینه. من نمیدونستم که گفتگو بصورت چت هست،منتظر تماس بودم!!!!از اطلاع رسانی کم بود یا بی دقتی از من....نمیدونم....اطلاع رسانی بیشتر بشه برای بار اولی ها بهتره.ممنون. دکتر هم توضیحاتی دادند که مشکل ما و نیاز به مراجعه رو مرتفع کرد.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ژ
ژیلا
1400/08/02
پزشک را توصیه می‌کنمبا شرایط کرونا و همچنین کمبود وقت گزینه مناسبی برای جایگزینی مراجعات حضوری هست. امیدوارم که موفق پاشید و اگر سریعتر چت های پشتیبانی رو برای رفع مشکلات بررسی کنید خیلی عالی میشه که مجبور به تماس برای پیگیری نباشیم. در کل تجربه خوبی بود.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ندا
1400/10/22
پزشک را توصیه می‌کنممن تو موقعیتی بودم که امکان ویزیت حضوری نداشتم و از این برنامه استفاده کردم و الان توی دوره درمان هستم هنوز ولی روند بهبودیم خوب بوده تا الان با توجه به تشخیص آقای دکتر و امیدوارم نتیجه دلخواهو بگیرم و خیلی خوب و با صبوری برخورد کردن
2پسندیدنگزارش
ارسال
م
مرضیه
1400/07/22
پزشک را توصیه می‌کنمهر کسی میتونه در هر زمان و مکانی که عارضه یا مشکلی براش پیش اومد از این خدمات استفاده کنه،تو این دوره کرونا که ویزیت حضوری ریسکه، کمک زیادی میکنه به سلامت موندن ،در هر حال مشاوره دکتر زارعی نژاد در مورد مشکلی که داشتم خیلی خوب بود
2پسندیدنگزارش
ارسال
آ
آمنه
1400/07/21
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام آقای دکتر خیلی خوب و با حوصله شرح حالم را گوش دادند،حتی پیامی دادم که داروها رو شیردهی من تاثیر منفی نداشته باشه باز مشاوره را برقرار کردن و راهنمایی کردن،خدا خیرشون بده ،ان شاءالله که بهبودی ما هم حاصل بشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
عالی
م
مجید
1400/11/28
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و تشکر فراوان دارم خدمت دکتر زارعی نژاد که خیلی خوب - با حوصله و خوش اخلاق مشکلم رو برام توضیح دادند و نسخه های خوبی رو برام تجویز کردند - آرزوی سلامتی برای آقای دکتر و مجموعه پذیرش 24 دارم - خدا یارتان
1پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
محمد زارعی نژاد

دکتر محمد زارعی نژاد، متخصص ارتوپدی در شهر شهریار است. مطب دکتر محمد زارعی نژاد در شهريار-خيابان وليعصر-جنب بانك ملي مركزي-ابتداي كوچه پروين اعتصامي-ساختمان پزشكان مركزي ٢ (شنبه دوشنبه چهارشنبه ١٤-٢٠)--درياچه چيتگر-شهرك گلستان-بلوار جنگلبان-بلوار سبزوار-پلاك ٩٤-مجتمع پزشكان اقاقيا(يكشنبه و پنجشنبه١٥-١٩) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-65251256 تماس بگیرید.

تاکنون 37K نفر از پروفایل دکتر محمد زارعی نژاد، متخصص ارتوپدی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 88٪ مراجعین (215 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 169 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد زارعی نژاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد زارعی نژاد امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتوپدی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد زارعی نژاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد زارعی نژاد: شهریار، شهريار-خيابان وليعصر-جنب بانك ملي مركزي-ابتداي كوچه پروين اعتصامي-ساختمان پزشكان مركزي ٢ (شنبه دوشنبه چهارشنبه ١٤-٢٠)--درياچه چيتگر-شهرك گلستان-بلوار جنگلبان-بلوار سبزوار-پلاك ٩٤-مجتمع پزشكان اقاقيا(يكشنبه و پنجشنبه١٥-١٩)
  • تلفن مطب دکتر محمد زارعی نژاد: 021-65251256
  • تخصص دکتر محمد زارعی نژاد: جراح استخوان و مفاصل(ارتوپدی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل