ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
107K
دکتر محمد یعقوبی

محمد یعقوبی

شماره نظام پزشکی: 118874
فوق تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
95%
رضایت (647 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

کرج - کرج، بلوار شریعتی، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه 4
کرج - عظیمیه-بیمارستان تخت جمشید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد یعقوبی را داشته است.

نظرات در مورد محمد یعقوبی

95%
رضایت (647 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م د
محمد دانشمندیان
ویزیت شده
1402/04/15 | مطب دکتر محمد یعقوبی
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر یعقوبی یکی از ماهرترین وکاربلدترین دکترهاس پدرمو برای عمل پروستات بردیم وعملش عالی بود وکاملن خوب شد در سن 84سالگی به لطف خدا و دکتر یعقوبی الان بزندگی عادی خودش برگشته با اینکه قبل عمل با سند ادرار میکرد الان ن تکرر ادرار. داره ن بی اختیاری شکر خدا ممنونم از اقای دکتر یعقوبی و به همه بیمارانی که مثله پدر من این مشکل و دارن پیشنهاد میکنم
نمایش نظرات بیماران
5پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام میشه بفرمایید مشکل پدرتون چی بود و دکتر دقیقا چکار کرد؟
س
سحر
ویزیت شده
1402/07/19 | مطب دکتر محمد یعقوبی
پزشک را توصیه می‌کنمدر بدو ورود دکتر به مطب بسیار از سلام نکردن دکتر به بیماران خود متعجب شدم و اینکه چرا گرفتن مدارک بالای تحصیلی به جای بالا بردن فروتنی و رفتار شایسته ی انسانی باید به غرور شخص و نادیده گرفتن بقیه به عنوان انسان تبدیل شود.ما مردم ایران مدتهاست یکدیگر را از رفتارهای مودبانه و شایسته محروم کرده ایم. این مهمتر از طبابت خوب است.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ک س
کبری ساکی
ویزیت شده
1402/08/04 | مطب دکتر محمد یعقوبی
پزشک را توصیه می‌کنمبا درود ! ایشان پزشکی کارشناس برتر نسبت به همکارانشان که من در کرج باایشاو در تماس بوده ام، از لحاظ رشته خود به گمانم به اشباع کاری نزدیک هستند ، از نظر خصائل شخصی هم عالی . چه بگویم ، با خیالی آسوذه هربار که ویزیت میشوم ایمان دارم بهتر میشوم. رفتارمنشی خوب و محیطی مناسب ! پاینده باشید ، پزشک شکیبای ما ! در این دوران غریب !
پسندیدنگزارش
ارسال
ن ش
نجمه شیخی نسب
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر محمد یعقوبی
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر دانا و با انصافو با حوصله ای هستند .من مشکل دفع ادرار داشتم. بعد از دو سال ایشان متوجه شدن کیست روی رحم بنده در آمده وزنش روی مجاری ادراری میفتاد و راه ادرار را می‌بست. الان بخاطر سنگ های ریزی که به خاطر دفع ناقص به وجود آمده بود دارو از ایشان گرفتم و استفاده میکنم به امید شفاعت همه بیماران در بستر خوابیده صلوات.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ع
امید علی فردی پور
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار انسان متین وخوش برخورد میباشند، ازلحاظ توانایی در طبابت من قبل از مراجعه به ایشان برای درد کلیه که داشتم به چند پزشک باهمین تخصص مراجعه کردم ودردم برطرف نشد ، ایشان اولین نسخه که برایم نوشت مشکلم تقریباً برطرف شد الآن سه ماه گذشته دردی ندارم، بسیار راضی هستم،براشان دعا میکنم که همیشه سالم باشند
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حمیدرضا
1402/06/03
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام بسیار محترم و خوش برخورد.هم خودشان و هم منشی ایشان جهت راهنمایی و انجام آزمایشات و سونو قبل از معاینه کمال همکاری و معاضدت رو ارائه دادند.و با روحیه خوب ایشان کلا شاید بگم 50 درصد بیماری درمان میشود.از خداوند منان برای ایشان و منشی ایشان و خانواده های محترمشان طلب طول عمر و سلامتی دارم
4پسندیدنگزارش
ارسال
م ا
مژده امجد
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر محمد یعقوبی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام جناب آقای دکتر یعقوبی رو برای درمان بیماریهای کلیوی و مجاری ادرار واقعا پیشنهاد می کنم بنده هم خودم هم مادرم بیمار ایشون بودیم و واقعا در درجه ی اول از اخلاق خوبشون و صبر و حوصله ی زیاد ودر مرحله ی بعد از تخصص و تشخیص عالیشون رضایت داشتیم خدا حافظ و نگهدارشون باشه.
پسندیدنگزارش
ارسال
ر ا
رحیم اقایی
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر محمد یعقوبی
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر بی شک از پزشکان با تجربه ،دلسوز وبا اخلاق هستند بنده قبل از ایشون به دو پزشک دیگر مراجعه کردم و هردو به خاطر بیماری که نداشتم خواستند عمل کنند اما آقای دکتر یعقوبی با عکس و آزمایش بیشتر تشخیص دادند نیاز به عمل ندارم براشون آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم
پسندیدنگزارش
ارسال
خ
خسرو
1402/06/13
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام . اقای دکتر یعقوبی پزشکی متخصص و بسیار حاذق هستند و در تشخیص و درمان بسیار تبهر دارند و علاوه بر تخصص بسیار با اخلاق و خوش برخورد هستند .بنده با مشکل سنگ کلیه خدمت ایشون رسیدم که با یک نسخه در طی کمتر از یک هفته مشکلم حل شد از زحمات ایشان نهایت تشکر رو دارم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فردوس
ویزیت شده
1402/08/01 | مطب دکتر محمد یعقوبی
پزشک را توصیه می‌کنمجناب آقای دکتر با بزرگواری و صبر و حوصله با مادرم صحبت کردند و من که همراهش بودم را کامل در جریان احتمالات و روش‌های درمان قرار دادند و هیچ سوالی برایمان نماند .رفتاری که این روزها کمتر از پزشکان میبینیم .امید موفقیت روز افزون برای ایشان داریم .دارو موثر بود
2پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
محمد یعقوبی

دکتر محمد یعقوبی، فلوشیپ آندویورولوژی در شهر کرج است. مطب دکتر محمد یعقوبی در کرج، بلوار شریعتی، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه 4 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 026-34003019 تماس بگیرید.

تاکنون 107K نفر از پروفایل دکتر محمد یعقوبی، فلوشیپ آندویورولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (647 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 543 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد یعقوبی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد یعقوبی 5 خرداد 4:50 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ آندویورولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد یعقوبی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد یعقوبی: کرج، کرج، بلوار شریعتی، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه 4
  • تلفن مطب دکتر محمد یعقوبی: 026-34003019
  • تخصص دکتر محمد یعقوبی: فوق تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل