ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
30K
دکتر مریم محمدی

مریم محمدی

شماره نظام پزشکی: 32685
متخصص زنان و زایمان
95%
رضایت (197 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - شهرآرا_ضلع غربی پارک شهر آرا_خیابان آرشمهر_نبش کوچه 34_پلاک 2
تهران - تهرانسر - بلوار گل ها - بلوار لاله- پلاک 2- درمانگاه خیریه صاحب کوثر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم محمدی را داشته است.

نظرات در مورد مریم محمدی

95%
رضایت (197 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/02/10
پزشک را توصیه می‌کنممن حدود 10 سال است که زیر نظر خانم دکتر مریم محمدی هستم و همیشه از نحوه برخورد و درمان ایشان راضی بوده‌ام. اخیرا برای من جراحی هیسترکتومی انجام دادند. ایشان بسیار حرفه‌ای، کاربلد، مهربان و باحوصله هستند. فردای عمل به دیدارم آمدند و بعد از آن هم در مدت یک روز بستری دو بار تلفنی با من صحبت کردند و حالم را پرسیدند و توضیحات لازم را دادند. این حرکت برای من بسیار ارزشمند و در روند بهبودم تاثیرگذار و قوت قلب بود. من از کار ایشان بسیار راضی و سپاسگزار هستم و به همه بانوانی که بیماری‌های زنان یا نیاز به جراحی دارند، پیشنهاد می‌کنم زیر نظر خانم دکتر مراحل درمانشان را بگذرانند. مطمئنم دوره خوبی را تجربه خواهند کرد.
نمایش نظرات بیماران
7پسندیدنگزارش
ارسال
س
سارا
عزیزم منم میخوام پولیپ رو جراحی کنم راضی بودید واقعا ؟
ف
فاطمه
ویزیت شده
1402/02/26 | مطب دکتر مریم محمدی
پزشک را توصیه می‌کنممن ده سال هست که بهشون مراجعه میکنم ، با وجدان ترین و با اخلاق ترین از لحاظ رفتار و حرفه ای ترین و با تجربه ترین در کار ، مخصوصا برای مامان های باردار به شدت توصیه می شوند ، پر آرامش ترین دوران زندگیتون رو در کنار خانم دکتر میتونید داشته باشید .
3پسندیدنگزارش
ارسال
ص
صدف
ویزیت شده
1402/05/31 | مطب دکتر مریم محمدی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دکتر خوش اخلاق و مهربون و خوش رفتاری هستند و من واقعا از ویزیت ایشون راضی هستم. فقط اینکه نوبت آنلاین این سایت اوکی نیست، چون منشیشون گفتند این سایت ها برای خودشون نوبت گذاری می کنند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
معصومه
ویزیت شده
1402/02/18 | مطب دکتر مریم محمدی
پزشک را توصیه می‌کنمدقت کنید که حتما وقتتون رو بصورت تلفنی با منشی فیکس کنید چون وقتی برید مطب اول بیمارانی که وقت تلفنی داشتند رو میفرستند داخل و اینترنتی ها باید بیشتر منتظر باشند
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک هفته پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن باید با دکتر صحبت کنم متاسفانه فراموش کردم عصر زنگ بزنم چطور می‌تونم با دکتر ارتباط برقرار کنم خواهش می کنم نظر منو بخونین من شماره موبایلشون می‌خواد
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نگار
ویزیت شده
1401/06/05 | مطب دکتر مریم محمدی
پزشک را توصیه می‌کنملطفا خانم دکتر محمدی از نوبت اینترنتی خارج کنید ایشون نوبت اینترنتی قبول ندارند و امروز نوبت من رو اطلاع نداشتن و تلفنی نوبت گرفتم برای روزهای اینده
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مرضیه
ویزیت شده
1401/04/12 | مطب دکتر مریم محمدی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر صبور و با وجدان و مهربانی هستن من واقعا لذت بردم که بالاخره یه دمتر زنان به این خوبی پیدا کردن و صد در صد در مان رو باهاشون ادامه میدم
3پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر مریم محمدی
پزشک را توصیه می‌کنمخانوم دکتر مهربون و صبور برای حل مشکلم باحوصله درمان رو انجام دادن،همچی خوب بود رفتارپرسنل هم خوب بود،پیشنهاد میکنم حتما پیش ایشون برید
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1401/05/10
پزشک را توصیه می‌کنمبا صرف مدت زمان متوسط (دو سه ماه )و مصرف داروهای تجویز شده بابت خونریزی تقریبا به نتیجه مطلوب رسیدم. پزشکی آرام و مودب هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهتاب
ویزیت شده
1402/02/23 | مطب دکتر مریم محمدی
پزشک را توصیه می‌کنمزمان انتظار برای ویزیت بسیار کم بود و برخورد منشی بسیار عالی بود. دکتر بسیار مهربان و صبور و خوش برخورد بود.
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
مریم محمدی

دکتر مریم محمدی، متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است. مطب دکتر مریم محمدی در شهرآرا_ضلع غربی پارک شهر آرا_خیابان آرشمهر_نبش کوچه 34_پلاک 2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-_88241513 تماس بگیرید.

تاکنون 30K نفر از پروفایل دکتر مریم محمدی، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (197 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 159 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم محمدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مریم محمدی 5 خرداد 4:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم محمدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم محمدی: تهران، شهرآرا_ضلع غربی پارک شهر آرا_خیابان آرشمهر_نبش کوچه 34_پلاک 2
  • تلفن مطب دکتر مریم محمدی: 021-_88241513
  • تخصص دکتر مریم محمدی: متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل