ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
38K
دکتر مسعود منصوري

مسعود منصوري

شماره نظام پزشکی: 121525
فوق تخصص بیماری های ریه
95%
رضایت (283 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان،خیابان امادگاه،ساختمان ،سپاهان 4،طبقه 3
درباره من

از پذیرش کودکان زیر ۹ سال معذوریم.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مسعود منصوري را داشته است.

نظرات در مورد مسعود منصوري

95%
رضایت (283 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف آ
فاطمه آقائی جشوقانی
ویزیت شده
1402/07/26 | مطب دکتر مسعود منصوري
پزشک را توصیه می‌کنمطبق گفته سایر دوستان پزشک محترمی بودن و بعد از شرح حال گیری و معاینه اسپیرومتری نوشتن که نرمال بود در نتیجه میزان دارو مصرفی رو کاهش دادن که قابل قبول هست ..و اینکه پزشک روی برند یا داروی خاصی اسرار می کنن ناراحت نشید درسته گرون تره ولی وقتی استفاده کنید متوجه فرقشون می شید...البته در برخی بیماری ها استمرار درمان حتی وقتی علامت ندارید خیلی مهم هست واگر از نظر مالی بهتون فشار زیادی برای تکرار دارو بهتون میاد با پزشکتون مطرح کنید ..به نظرم پزشک قابل اعتمادی بودن و احتمال مراجعه مجددم وجود داره در صورتی که پزشکی دارم که سالهاست منو ویزیت کردن گاهی نظر بقیه رو هم بشنویم بد نیست ...در کل اگه مشکل مزمنی دارین پیش پزشکی برید که علاوه بر درمان احساس خوبی نسبت به فضا و دکتر داشته باشید .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ز ط
زهرا طالبی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر مسعود منصوري
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز عالی هستش.من تا حالا چندبار هم خودم وهم پدرومادرم برای ویزیت پیش ایشون رفتیم.رفتار خودشون فوق العاده محترمانه هستش.با صبوری ومتانت به صحبت‌های بیمارگوش میدند،با احترام خیلی زیاد با بیمار وهمراه بیمار صحبت میکنند.با دقت وحوصله از بیمار وهمراهش سوال میپرسند،معاینه میکنند ودر نهایت تشخیص ودارو میدند.وهرتوصیحی نیازباشه میدند. همچنین رفتار پرسنل مطب محترمانه وخوب هستش. ازآقای دکتر و پرسنل مطبشون خیلی خیلی تشکرمیکنم‌خدا عمر طولانی به آقای دکتر بده.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اکبر
ویزیت شده
1401/12/06 | مطب دکتر مسعود منصوري
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام به خاطر بیماری پدرم که سه هفته س بیمارستان بستری بوده و هر چندروز بعداز کلی آزمایش و سی تی و... به بیمارستان دیگری معرفی میشدند و در آخر قرار شد برای ریه دکتر متخصص برند و نوبت اینترنتی گرفتم ولی مطمئن نبودم کارشون خوب باشه ... اینقدر آقای دکتر با صبر و حوصله تمام مدارک پزشکی رو چک کردند و با بیمار صحبت کردند و فعلا قرار شده درمان رو شروع کنیم توکل به خدا.... در ضمن پرسنل مطب هم بسیار خوش رفتار و حال بیمار را درک میکردند خدا خیرشون بده.
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر مسعود منصوري
دکتر مسعود منصوري
امیدوارم سلامتی کامل رو پیدا کنن
ن ش
ندا شرکت قناد
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر مسعود منصوري
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام.هم کارکنان و ام خود پزشک بسیار با ادب و متانت رفتار میکنند.اقای دکتر که خدا خیرشون بده بسیار حاذق هستن.به صحبتهای ببمار گوش میکنن و خیلی روان و عالی فرآیند درمان را توضیح میدن.در ویزیت عجله نکرده و برای بیمار با دقت وقت میزارن.من که بسیار راضی بودم.خدا خیرشون بده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/22
پزشک را توصیه می‌کنممن چندین سال درگیر اسم بودم و شبها از خر و پفم همه در عذاب بودند تا اینکه یکی از دوستانم دکتر منصوری را معرفی کرد وقتی دکتر را دیدم و دیدم که اینقدر جوان هستند باورم نمیشد که اینقدر حاذق باشن من ایشون را به همه معرفی میکنم دکتر الهی خیر ببینی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رضا
ویزیت شده
1402/02/04 | مطب دکتر مسعود منصوري
پزشک را توصیه می‌کنممطب خلوت بود برخورد کارکنان خیلی خوب و محترمانه بود دکتر برای من یکسری دارو تجویز کرد که بنظرم اگر ایرانیشو تجویز میکرد بهتر بود چون هزینه داروهام خیییلی زیاد شد اینکه داروها اثر میکنه یا نه بعدا مشخص میشه ولی امیدوارم اثربخش باشه شمام دعا کنید
پسندیدنگزارش
ارسال
ح غ
حسن غلام پور
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر مسعود منصوري
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت شدم که دکتر نوار ریه گرفتند ، دارو تجویز کردند، سی تی اسکن نوشتند تا اینجای کار از عملکرد پزشک و منشی رضایت دارم ، برخورد خوب ، مطب تمیز ،ضمن خداقوت و خسته نباشید خدمت پزشک محترم و منشی نازنین، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم براشون.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهدی
ویزیت شده
1402/01/27 | مطب دکتر مسعود منصوري
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد و رفتار دکتر بسیارعالی بود.با اینکه بیمار آخر بودیم و ساعت 10 شب،خیلی باحوصله بیماری رو بررسی کردن. رفتار پرسنل هم خوب بود. فقط موقع دریافت نوبت،نوشته معطلی کمتر از نیم ساعت.اما ما بیشتر از 2 ساعت و نیم معطل شدیم تا نوبتمون شد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کاظم
ویزیت شده
1402/03/01 | مطب دکتر مسعود منصوري
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتری جوان با حوصله و همچنین پر انرژی بطوری که به تمام حرفها و نکته هایی که انتقال دادم با صبر وحوصله گوش دادن و از نظر روانشناسی هم با نصیحتهای بجا ارامش رو به بیمار اهدا میکنند انشاء الله درمانم را زیر نظر این دکتر ادامه میدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهار
ویزیت شده
1402/07/29 | مطب دکتر مسعود منصوري
پزشک را توصیه می‌کنمبنده بار اول بود پیش ایشون ویزیت شدم و تجربه ی قبلی نداشتم و به نظرم نظرسنجی بهتره حداقل یک ماه بعد از ویزیت انجام بشه که نظراتمون رو در مورد نسخه و طول درمان ثبت کنیم. ولی از لحاظ برخورد پزشک بسیار بسیار محترم و با نزاکتی بودند
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
مسعود منصوري

دکتر مسعود منصوري، فوق تخصص بیماریهای ریه در شهر اصفهان است. مطب دکتر مسعود منصوري در اصفهان،خیابان امادگاه،ساختمان ،سپاهان 4،طبقه 3 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-32206061 تماس بگیرید.

تاکنون 38K نفر از پروفایل دکتر مسعود منصوري، فوق تخصص بیماریهای ریه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (283 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 217 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مسعود منصوري در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مسعود منصوري فردا 4:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص بیماریهای ریه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مسعود منصوري، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مسعود منصوري: اصفهان، اصفهان،خیابان امادگاه،ساختمان ،سپاهان 4،طبقه 3
  • تلفن مطب دکتر مسعود منصوري: 031-32206061
  • تخصص دکتر مسعود منصوري: فوق تخصص بیماری های ریه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل