ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
137K
دکتر مصطفی حیدری

مصطفی حیدری

شماره نظام پزشکی: 141818
تخصص چشم‌پزشکی
90%
رضایت (794 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

شهرکرد - شهرکرد.چهاراره فردوسی بالاتر از سیتی سنتر ، ساختمان پالادیوم
درباره من

رتبه ی برتر بورد تخصصی 

قرنیه ،

جراحی آب مروارید، 

شبکیه(دیابت و ..) 

تشخیص و درمان گلوکوم(آب سیاه)

،تنبلی چشم، 

لازک و حذف عینک، 

بلفاروپلاستی و زیبایی پلک

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مصطفی حیدری را داشته است.

نظرات در مورد مصطفی حیدری

90%
رضایت (794 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

غ
غلامرضا
ویزیت شده
1402/03/05 | مطب دکتر مصطفی حیدری سورشجانی
پزشک را توصیه می‌کنمتقریبا نیم ساعت معطل شدیم تا نوبتمون شد رفتار منشی و بینایی سنج خوب بود ولی مطب شلوغ بود به نظرم برا یه روز بیشتر از حد نرمال بیمار پذیرش میکنن به خاطر همین هم دیگه مثل قبل که بچه ها نظر دادن برا بیمار وقت نمیذارن و قاعدتا نمیتونن به حرفهای بیمار گوش بدن و سوالهاشونو جواب بدن. به نظر من اگه کسی فقط برا تعیین نمره چشم میخواد بره بهتره بره یه اپتومتریست خوب.
نمایش نظرات بیماران
3پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
آدرس شماره تلفن ندارند لوکیشن هم واضح نیست
ز
زهرا
ویزیت شده
1401/11/08 | مطب دکتر مصطفی حیدری سورشجانی
پزشک را توصیه می‌کنممطب بسیار خلوت و دقیق سر ساعتی که از پذیرش 24 نوبت گرفته بودم ویزیت شدم، برای کسایی که فرصت زیادی برای انتظار در مطب ندارن بسیار مناسب هست، رفتار پرسنل خوب بود، مطب تمیزی داشتن،آقای دکتر هم رفتار و برخورد مناسبی داشتن.من برای تعیین نمره چشم مراجعه کرده بودم عینکم رو سفارش دادم ولی هنوز استفاده نکردم که ببینم مشکلی باهاش دارم یا نه.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ص
صدیقه
ویزیت شده
1402/02/29 | مطب دکتر مصطفی حیدری سورشجانی
پزشک را توصیه می‌کنماولین بارم بود که توسط ایشون ویزیت شدم، ایشون بسیار با حوصله و صبور هستند، به دقت معاینه میکنند و جزیئات رو بررسی و اگه ازشون سوال بپرسید خیلی دقیق و با آرامش پاسخ میدن.تشخیص دقیقی دارند، و دکتر باسوادی هستند.امید که همینطور باقی بمونن.
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
مجید
ویزیت شده
1402/06/23 | مطب دکتر مصطفی حیدری سورشجانی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام نحوه خدمات قبل از ویزیت اقای دکتر خوب ارزیابی می شود و می تواند با اندکی تغییر عالی شود از جمله موارد کمی سردرگمی پرسنل و حضور بیماران دیگر حین معاینات قبل از حضور در مطب می باشد محرمانه بودن حتی بیماری چشمی از حقوق بیمار است
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
باقر
ویزیت شده
1402/06/22 | مطب دکتر مصطفی حیدری سورشجانی
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار انسان باشخصیت و درکارشون واقعا استاد هستن باحوصله به حرف بیمار گوش میدن وبا برخورد بسیار خوب به مداوا میپردازن منشی خانم خیلی خوب و خانمی که مسئول بینایی سنجی هستن بسیار خانم خوب وخوش برخوردی هستش
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
ویزیت شده
1402/04/22 | مطب دکتر مصطفی حیدری سورشجانی
پزشک را توصیه می‌کنمفقط تنها مشکل این بود که با دفترچه نیروهای مسلح قرارداد نداشتند و بصورت آزاد ویزیت شدم دکتر خیلی خوب وبا حوصله و باتجربه سر همون وقتی که بهم نوبت دادن رفتم چند دقیقه بیشتر طول نکشید و توی مطب زیاد معطل نشدم
2پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهزاد
ویزیت شده
1402/04/05 | مطب دکتر مصطفی حیدری سورشجانی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک خوش برخورد و توانمندی هستن فقط سیستم نوبت دهی توسط منشی به خوبی رعایت نمی شه. بنده نوبت اینترنتی گرفتم و ساعت ویزیتم 19:40 دقیقه بود. اما بعد ازمراجعه مثل بقیه افراد باید توی نوبت منتظر می موندم.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
1402/04/26 | مطب دکتر مصطفی حیدری سورشجانی
پزشک را توصیه می‌کنمپرسنل خوب و پاسخگو بودن و سعی در سرعت انجام کارها داشتن و آقای دکتر هم خیلی با متانت و حوصله پاسخگوی پرسش‌های بیمار بود و در ضمن برخورد بسیار مهربانانه ای هم داشتن من به شخصه ازشون و از پرسنلشون سپاسگزارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حیدر
1402/03/08
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود طبق نظر کاربران رفتار پرسنل از جمله منشی مهربان و بینایی سنج عالی بود خیلی خوش برخورد بودن و سوالاتم را باحوصله جواب دادن معطلی زیادی نداشت دکتر هم که تشخیصش و درمانشون خوب بود در کل پیشنهاد میکنم
5پسندیدنگزارش
ارسال
س د
سارا داوری شلمزاری
1402/04/20
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آب مروارید چشم (Cataract)
باسلام ...چشم مادرم آب آورده بود و با مراجعه به دکتر حیدری عزیز...معاینه شدو بعداز یک در بیمارستان فرخ شهر جراحی شد و الان چشمش خوب شده...دکتر حیدری عالی و بینظیره کارش20ِ...بهترین دکتره چشم پزشکیِ
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ز خ
زیبا خدادادی
حق ویزیتشون چقدره
پذیرش۲۴
مصطفی حیدری

دکتر مصطفی حیدری، متخصص چشم پزشکی در شهر شهرکرد است. مطب دکتر مصطفی حیدری در شهرکرد.چهاراره فردوسی بالاتر از سیتی سنتر ، ساختمان پالادیوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09133818525 تماس بگیرید.

تاکنون 137K نفر از پروفایل دکتر مصطفی حیدری، متخصص چشم پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (794 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 678 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مصطفی حیدری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مصطفی حیدری 5 خرداد 3:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص چشم پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مصطفی حیدری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مصطفی حیدری: شهرکرد، شهرکرد.چهاراره فردوسی بالاتر از سیتی سنتر ، ساختمان پالادیوم
  • تلفن مطب دکتر مصطفی حیدری: 09133818525
  • تخصص دکتر مصطفی حیدری: تخصص چشم‌پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل