ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
38K
دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار

نیلوفر کاظمی سبزوار

شماره نظام پزشکی: 132693
متخصص زنان و زایمان
95%
رضایت (327 نظر)

آدرس و تلفن تماس

اراک - اراک، بلوار امام خمینی، جنب بانک مسکن، ایران کلینیک، طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیلوفر کاظمی سبزوار را داشته است.

نظرات در مورد نیلوفر کاظمی سبزوار

95%
رضایت (327 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن ع
نیکا عبداللهی
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار
پزشک را توصیه می‌کنممن تجربه ی بسیار خوبی در مطب دکتر کاظمی داشتم. خانم منشی که متاسفانه اسمشون رو نمیدونم، بسیار با حوصله، مهربان و با آرامش با مراجعین برخورد میکنن که واقعا تحسین برانگیز هست. دکتر با حوصله به صحبت ها گوش میکنن و با دقت علت تجویز داروها و نحوه ی مصرف تک تک اونها رو توضیح میدن. این فضای درمانی طبق همه ی استاندارد های درمانی، اخلاقی و انسانی اداره میشه.
2پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمیرا
ویزیت شده
1401/11/02 | مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت بسیار عالی انجام شد با برخورد دوستانه و محترمانه خانم دکتر،انتظار دکتری به این جوانی رو نداشتم باعث خرسندی بود،از نحوه ی برخوردشون لذت بردم،امکانات رفاهی مطب مورد تایید بود و هیچ مشکلی نداشت،ومنشی ایشون بسیاربسیار مودب خوش برخورد وباکمالات بودند،من ازایشون تشکر ممیکنم بابت این حس خوب امیدوارم از طبابت هم نتیجه ی لازم حاصل بشه
9پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهراسادات
ویزیت شده
1402/03/06 | مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار
پزشک را توصیه می‌کنمباعرض سلام.دکتر کاظمی بهترین و خوش اخلاق ترین هستن برخورد بسیار عالی با مراجعه کننده و ممنون از وقتی که میزارن تا کامل به صبحت های ما گوش بدن‌ مراجعه دومم بود برای اقدامات قبل بارداری پیشون رفتم از انتخاب این دکتر بسیار زیاد راضی هستم و در آخر منشی خانم دکتر که بسیار محترم و خوش اخلاق و خوش برخورد هستن
4پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام دکتر کدوم بیمارستان‌ها میرن؟
م
مژگان
ویزیت شده
1401/11/01 | مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار
پزشک را توصیه می‌کنمزمانبندی در نوبت دهی فوق العاده عالی و باکمترین معطلی منشی بسیار مهربون و خوش برخورد خانم دکتر کاظمی واقعا باانصاف وبسیار کاربلد و خیلی خیلی خوش برخوردهستن برایه بارداری مراجعه داشتم بااینکه هفته اخر بارداری بودم و زیر نظر دکترکاظمی نبودم بازم منرا ویزیت و قبول کردن خیلی خیلی ازشون ممنون و سپاسگزارم.
6پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام وقتتون بخیر برای سزارین داخل بیمارستان گردو قبول میکنن با هفته‌ی بالا،مثلا نزدیک زایمان
س
سمانه
ویزیت شده
1402/07/04 | مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد صبورانه و عالی دکتر و منشی امکانات رفاهی عالی قیمت مناسب ویزیت تجربه و حرفه ایشان مثال زدنی هستش من دوران بارداری رو سپری میکنم و مراقبت ماهیانه هم میام مطب پیشنهاد هم کردم به آشنایان بهره بردند به لطف خدا. تشکر میکنم از خانوم دکتر مهربون و حاذق ومنشی ایشون درپناه خدا.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
ویزیت شده
1402/05/10 | مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دکتر باحوصله ای هستن و برای بیمارشون وقت میزارن .وخیلی خوب و با دقت به صحبتهای بیمارشون گوش میدن و راجع به نحوه استفاده از داروها خیلی عالی توضیح میدن که من هر دکتری رفتم انقدر برای بیملرش ارزش قائل نبود در کل دکتر خیلی خوبی هستن و من ایشون رو پیشنهاد میدم به دوستان عزیز.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/25
پزشک را توصیه می‌کنمدوستاااان تورو خدا کمکم کنید من 17سالمه سر یه کم عقلی با یه پسر رابطه برقرار کردم ، رابطه هم در حد برخورد آلت تناسلی مرد به واژنم بود اسپرم هم داخل واژنم ریخته نشد ومن پرده ی بکارتم سالمه الان دو روز که باید پریود میشدم اما نشدم امکانش هست حامله باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
علی
1402/01/26
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سقط جنین
من سقط جنین داشتم اورژانسی بیمارستان بستری شدم، دکتر کاربلد باحوصله، آروم ومهربونی هستن به شدت پیگیر حال بیمارانشون هستن من همیشه دعاشون میکنم ازبس دکترای دیگه استرس میدن و بداخلاقن باورم نمیشد دکتر باانصاف وخوش اخلاق پیدابشه مثل یه فرشته می مونن،خداخیرشون بده
2پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
1402/03/08 | مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار
پزشک را توصیه می‌کنمدر ابتدا فضای مطب بسیار زیبا و هوای مطبوعی داشت. برخورد منشی مطب عالی و بسیار گرم و با منطق بود. اینکه خلاف بقیه مطبها بیمار ها تک به تک به اتاق پزشک می‌رفتند بسیار عالی و نوع برخورد پزشک در حین معاینه فوق العاده بود. توضیحات مفید و گسترده پزشک هم بی نظیر
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا ق
الهام قلمی
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار
پزشک را توصیه می‌کنممن برای اولین بار پیش خانم دکتر کاظمی رفتم وفعلابرام آزمایش وسونو نوشتم تاتوکل به خدا انجام بدم بازبرم‌پیششون برای بررسی ولی بسیار خانم دکتر مهربون باحوصله ودقت به بیمار توجه میکنند برخوردشون بسیار عالی خانم منشی هم خیلی مودب وخوبن کلا راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
نیلوفر کاظمی سبزوار

دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار، متخصص زنان و زایمان در شهر اراک است. مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار در اراک، بلوار امام خمینی، جنب بانک مسکن، ایران کلینیک، طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 086-32241718 تماس بگیرید.

تاکنون 38K نفر از پروفایل دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (327 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 292 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار امروز 7:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار: اراک، اراک، بلوار امام خمینی، جنب بانک مسکن، ایران کلینیک، طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار: 086-32241718
  • تخصص دکتر نیلوفر کاظمی سبزوار: متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل