ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
246K
دکتر نیما کوشا

نیما کوشا

شماره نظام پزشکی: 111373
فلوشیپ قرنیه
89%
رضایت (780 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، محتشم کاشانی، بین بن بست گلشن و نیلوفر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیما کوشا را داشته است.

نظرات در مورد نیما کوشا

89%
رضایت (780 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ح
محمد حسین مومنی
ویزیت شده
1401/09/09 | مطب دکتر نیما کوشا
پزشک را توصیه می‌کنمسلام . نحوه ویزیت گرفتن اینترنتی و بسیار راحت. .طبابت بسیار عالی .انرژی بسیار مثبت .آرامشی که از وجود آقای دکتر کوشا در همان بدو ورود به اتاق به بیمار منتقل میشه وصف ناشدنی هست . .برای درمان چشم پدرم که سالهای قبل توسط دکتر کوشا پیوند زده شده بود مراجعه کردیم.رفتار پرسنل هم بسیار خوب بود . فقط اگه یه لطفی کنند برا امثال ما که از استان دیگه و راه دور مراجعه میکنیم اولویت در نوبت قراربدن خیلی عالی میشه همیشه ودر همه حال دعاگوی این افتخار بزرگ برای کشور عزیزمان هستیم.
6پسندیدنگزارش
ارسال
ع ب
عاطفه باقری
ویزیت شده
6 ماه پیش | مطب دکتر نیما کوشا
پزشک را توصیه می‌کنمدفعه اول پسرم رو ویزیت کردن که داخل چشم پسرم قرمز شده بود وبه شدت خارش وسوزش داشت که با تشخیص دکتر ویک قطره مشکل پسرم برطرف شد که دکتر فرمودند مدلی از ویروس ونوعی کرونا هست که چشم پسرم رو دگیر کرده وخودم که مشکل گل مژه پیدا کردم اقای دکتر با انرژی مثبت و ارامش معاینه رو با دقت و تمام توضیحات لازم را هم به بیمار می دن اخلاق پرسنل هم خیلی خوب بوده و واقعا راهنمایی لازم رو انجام می دن باتشکر
1پسندیدنگزارش
ارسال
ز م
زهرا محمدی
ویزیت شده
1402/01/28 | مطب دکتر نیما کوشا
پزشک را توصیه می‌کنمباعرض سلام وادب و احترام درمورد کاربلدی ایشون،اخلاق خوبشون وبرخوردعالیشون وانصاف بینهایت زیادشون هرچی بگم کم گفتم.درواقع آنچه همه خوبان دارند،جناب دکترکوشا یکجا دارند.اصلا درمورد تخصصش وکاربلدی ایشون،اخلاقشون وبرخوردش، پاسخگویی و انصاف عالیشون را نمیتوان درکلمات توصیف کرد.امیدوارم همیشه سربلندوموفق باشند. "ومن الله التوفیق دکترعزیز"
2پسندیدنگزارش
ارسال
م ح
مهسا حبیب پور
ویزیت شده
1402/05/26 | مطب دکتر نیما کوشا
پزشک را توصیه می‌کنممن تو انتخاب دکتر خیلی سخت گیرم.درسته خودم ب خاطر شرایطم منصرف شدم اما دکتر کوشا فوق العاده هستش.بسیار متین با حوصله مهربون با شخصیت و از نظر علمی در بالاترین سطح هستش.قطعا اولین دکتر تو اصفهان هستش من ب همه کسانی ک هر مشکلی در رابطه با چشم دارن اول دکتر کوشا رو پیشنهاد میکنم ی ویزیت بشن پیش ایشون.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ر ف
ریحان فرخوند
سلام من قوز قرنیه چشم دارم ولی نازک هست سن 38دارم میشه عمل کرد
ب
بتول
ویزیت شده
1401/04/13 | مطب دکتر نیما کوشا
پزشک را توصیه می‌کنمصرفه نظر از تخصص و تجربه جناب دکتر و صبر و دقتی که برای هر بیمار میگذارند و قابل تحسین هست، در مورد ساعت نوبت دهی و انتظار حدود 2ساعتی در شرایط حال حاضر و ازدحام بیماران در سالن اتتظار کوچک با توجه به تهویه نامناسب مطب انتظار میره شرایط مطلوب تری فراهم بشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/29
پزشک را توصیه می‌کنماینجانب امینی هستم خیلی از دکتر ممنون و دعاگوی ایشان هستم شی ای داخل چشمم بود ده پزشک رفتم 20 روز درد کشیدم ایشون با دلسوزی و با وجدان کاری منو درمان کردن وبرای ایشون من همیشه دعا گو هستم امیدوارم خداوند به ایشون سلامتی وعاقبت بخیری عنایت کنه
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فرزین
ویزیت شده
1401/05/31 | مطب دکتر نیما کوشا
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام همه موارد بالا عالی فقط کوچک بودن مطب و کم بودن صندلی مشکل بود من که سیاتیکم مشکل داشت ایستادن برام سخت بود در هر صورت ممنون از آقای دکتر عزیز که بسیار فروتن و با حوصله و اخلاق نیک و سواد و تجربه کافی و بسیار ماهر و ممنون از کادر محترمشان
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
ایلیا
سلام من پسرم کیست درمویید داخل چشمشه کسی تا حالا این تجربه داشته میشه کمکم کنین ؟؟؟
م
مینا
1400/08/02
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. من یک هفته پیش عمل prk دکترکوشا برام انجام دادن. عالی بود دستوکارشون بعد عمل خوب میدیدم خداروشکر و روز ب روز بهترمیشه. ممنونم ازآفای دکتر کارشون عالیه رودست ندارن. چندتا از آشناهامونم میخواستن عمل کنن آفای دکترو بهشون معرفی کردم.
نمایش نظرات بیماران
7پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهناز
.
ا
ایران
ویزیت شده
1401/08/12 | مطب دکتر نیما کوشا
پزشک را توصیه می‌کنممیتونم بگم همه چیز روال خوبی داشت .پرسنل خوب و دکتر کوشا دکتر جوان حاذق و دلسوز به حال بیماران بوده و با حوصله معاینات را انجام و با دقت به صحبت های بیماران گوش میکنند با تشکر خانم حسن زاده تاریخ ویزیت من چهارشنبه 11 /8 /1401 بود
1پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شایان
هزینه عمل چقدر بود
س ی
سیده یگانه
1402/07/23
پزشک را توصیه می‌کنمنوع ویزیت شدن و رفتار پرسنل خوب بود و زمان معطلی هم نرمال بود اما توضیحات خود دکتر کم بود و دوست داشتم دکتر بیشتر در خصوص بیماری و درمان توضیح بدن من هنوز به طور کامل توجیه نشدم و چند سوال در خصوص درمان از دکتر دارم
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
نیما کوشا

دکتر نیما کوشا، فلوشیپ قرنیه- سگمان قدامی در شهر اصفهان است. مطب دکتر نیما کوشا در اصفهان، محتشم کاشانی، بین بن بست گلشن و نیلوفر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 246K نفر از پروفایل دکتر نیما کوشا، فلوشیپ قرنیه- سگمان قدامی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 89٪ مراجعین (780 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 614 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نیما کوشا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نیما کوشا 5 خرداد 4:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ قرنیه- سگمان قدامی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیما کوشا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیما کوشا: اصفهان، اصفهان، محتشم کاشانی، بین بن بست گلشن و نیلوفر
  • تلفن مطب دکتر نیما کوشا: ثبت نشده
  • تخصص دکتر نیما کوشا: فلوشیپ قرنیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل