ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
15K
دکتر پوراندخت جعفري

پوراندخت جعفري

شماره نظام پزشکی: گ-2086
متخصص گفتاردرمانی
100%
رضایت (270 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

خرم آباد - خرم آباد، بین چهارراه بانک و میدان شهدا،ساختمان پزشکان مانا
درباره من

⮜ بیوگرافی

با دوازده 1۲ سال سابقه کار بالینی در زمینه های

درمان تخصصی اتیسم

درمان تخصصی لکنت زبان

درمان تخصصی تاخیر کلامی

درمان تخصصی مشکلات کلامی در کم شنوایی

درمان تخصصی بیش فعالی

درمان تخصصی مشکلات کلامی در سکته مغزی

درمان تخصصی اختلال بلع

درمان تخصصی اختلالات یادگیری

درمان تخصصی اختلال صوت

درمان تخصصی اختلال خواندن و نوشتن

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پوراندخت جعفري را داشته است.

نظرات در مورد پوراندخت جعفري

100%
رضایت (270 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
محمدجواد
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبه نام خدا ابتدا از زحمات و تلاش های بی وفقه دکتر جعفری و منشی وی تقریر و تشکر به عمل می آورم، اینجانب برای درمان مشکل تکلم فرزندم به کلینیک خانم دکتر مراجعه کردم، روش درمانی خانم دکتر بسیار اثرگذار بوده است،فرزندم به راحتی خیلی از کلمات را بدون کوچکترین مشکلی به زبان می آورد و تکرار می کند،واقعأ از روش کار خانم دکتر و تیم همرا ایشون کمال تقدیر و تشکر را دارم.بنده جهت درمان تکلم فرزندم به کلینیک های دیگر خرم آباد مراجعه کردم که واقعأ تاثیر گذار هیچ نبودند بعضی ازشون فقط کودک آزار بودن یعنی با اذیت کردن کودک می خواستن روش درمانی خود را ادامه دهند،ولی خانم دکتر جعفری با حوصله و صبر و روش های علمی به کار درمان خود می پردازند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خدمت خانم جعفری عزیز که با تموم صبر و حوصله ای که به خرج دادن و درکنار ماهان بودن تونستن مشکل حرف زدن و تاخیر در گفتار ماهان برطرف کنن واقعا ازتون ممنونم جز بهترین کسایی بودین که خدمت رسیدیم و نتیجه دلخواهمونو با تلاش و زحمات شما دیدیم سپاسگزارم
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خانم جعفری گلم واقعا خیلی خیلی ازتون ممنونم کارن مشکل لکنت زبان داشت به حدی نگرانش بودم که مشکلش حل میشه یا نه ولی شما با تموم صبر و حوصله و تلاشتون مشکل کارونو حل کردین ایشالا همیشه سلام و تندرست باشید
2پسندیدنگزارش
ارسال
ی م
یوتاب میر
سلام ببخشید پسرتون چند سال داشتن که برای لکنت زبان مراجعه کردید
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ما برای تاخیر کلامی پسرم بردیا داریم میریم چند جا رفتیم ولی هیچکدوم نتونستن با بچه ام ارتباط بگیرن بچه فقط گریه میکرد ولی خانم جعفری خیلی با حوصله و مادرانه باهاش کار کرد و الان داریم نتیجه میگیریم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خانم جعفری وقتتون بخیر خواستم ازتون تشکرکنم پدر سوگند هستم که با مشکل خواندن ونوشتن بهتون مراجعه کردیم خداروشکر مشکل تاخیر در نوشتن و خواندنش خیلی عالی شد به لطف شما ایشالا همیشه سلامت باشید .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خانم جعفری عزیز مادر ایلیا هستم که با مشکل لکنت زبان بهتون مراجعه کردیم خداروشکر با تلاش و زحمات شما مشکل لکنت زبان رضا خیلی خوب شد و خیلی خیلی ازتون ممنونم امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید
2پسندیدنگزارش
ارسال
ر ع
رزا عباسی
1402/08/15
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وقتتون بخیر خانم جعفری واقعا ممنونم بابت تمام تلاشی که برای سپهر کشیدین سپهر واقعا مشکل تاخیر کلامیش برطرف شده و بازم ممنون بابت برخورد خوب و عالی کلینیک هیوا که دلسوزانه پیگیر بودن ممنونم .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خانم جعفری وقتتون بخیر باشه مادر ابوالفضل هستم پسرم اصلا حرف نمیزد کلا قطع امید کرده بودیم تا اینکه باشما آشنا شدم و باصبر وحوصلتون مشکل گفتار ابوالفضل برطرف کردید واقعا ازتون ممنونم .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام چقد طول کشید درمان شد
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خانم جعفری گلم ممنونم بابت زحماتی که برای زهرا کشیدین خداروشکر مشکل لکنت زبانش کامل بهبود پیدا کرد بازم ممنونم بابت همدلی کلیه پرسنل هیوا که دلسوزانه پیگیر بودن ایشالا همیشه موفق باشید
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خانم جعفری پدر اهورا هستم که با مشکل تاخیر کلامی و توجه و تمرکز پایین خدمتتون رسیدیم خواستم ازتون ی تشکر ویژه داشته باشم بابت صبوری و زحماتی که برای اهورا کشیدین موفق و سلامت باشین
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
پوراندخت جعفري

دکتر پوراندخت جعفري، کارشناس گفتار درمانی در شهر خرم آباد است. مطب دکتر پوراندخت جعفري در خرم آباد، بین چهارراه بانک و میدان شهدا،ساختمان پزشکان مانا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09013152894 تماس بگیرید.

تاکنون 15K نفر از پروفایل دکتر پوراندخت جعفري، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (270 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 221 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پوراندخت جعفري در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر پوراندخت جعفري فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پوراندخت جعفري، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پوراندخت جعفري: خرم آباد، خرم آباد، بین چهارراه بانک و میدان شهدا،ساختمان پزشکان مانا
  • تلفن مطب دکتر پوراندخت جعفري: 09013152894
  • تخصص دکتر پوراندخت جعفري: متخصص گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل