ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
67K
دکتر پیام ناصح غفوری

پیام ناصح غفوری

4 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 162684
پزشک متخصص کودکان نوزادان و طب نوجوانان
95%
رضایت (620 نظر)
همین الان آنلاین ویزیت شوید
171,500 تومان
ویزیت آنلاین در پیام رسان:
ایتا
تضمین بازپرداخت مبلغ ویزیت در صورت نارضایتی
امکان برقراری تماس با این پزشک وجود دارد.
تا ۳ روز می‌توانید هر سوالی دارید از پزشک بپرسید
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - میمه، بلوار حضرت محمد (ص)، بیمارستان و زایشگاه حضرت محمد (ص)
شاهین شهر - شهرک گلدیس - بیمارستان گلدیس
شاهین شهر - شاهین شهر خیابان پرستاربلواررضوی
اصفهان - -

گالری

فعالیت ها
3266 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 3 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پیام ناصح غفوری را داشته است.

نمودار زمان انتظار بیماران ویزیت آنلاین

نظرات در مورد پیام ناصح غفوری

95%
رضایت (620 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا ط
ایلیا طحانی
1402/08/13
پزشک را توصیه می‌کنممن نوزادم رو پیش ایشون ویزیت کردم در جواب ویس فرستادن و انصافا توصیحات کامل بود، ولی الان ساعت هاست منتطر پیچیدن نسخه و ثبت دارو هستم که برم تهیه کنم و مصرف کنم اما خبری نیست و آخر ویس فرمودن مشکل دیگری هست بفرمایید اما برای بقیه مشکلات جوابی نفرمودن و این خیلی خسته کننده است با توجه به اینکه ما ویزیت آنلاین رو برای این انتخاب میکنیم که دردسرهاو معتلی مطب رو نداشته باشه ولی انگار برعکسه، لطفا در جهت اصلاح این مشکل اقدام بفرمایید.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ع غ
عرشیا غرای
من میخوام برای پسرم نوبت بگیرم چیکارکنم
ع
علی
ویزیت شده
1401/09/08 | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا دکتر فوق العاده ای هستند. من برای سرماخوردگی دخترم که 4 ماهش هست به صورت تلفنی با آقای دکتر صحبت کردم که درمانشون واقعا عالی بود و دیگه نیازی به مراجعه حضوری نشد. ایشون فوق العاده صبور و با علم هستند و به صورت کامل توضیح میدند و وقت میگذارند. خیلی خوبه که امکان مشاوره آنلاین وجود داره. از آقای دکتر هم خیلی خیلی ممنونم که با درمان عالیشون باعث بهتر شدن حال دخترم شدند. خیلی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ط
طاهره
ویزیت شده
6 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار حاذق بسیار با حوصله بسیار دقیق . همه توضیحات رو راجع به بیماری و سرفه های ممتد پسرم من دادند و من سریع رفتم داروهای تجویز شده رو خریدم و در کمال ناباوری پسر من که دو ماه بود درگیر سرفه های بسیار شدید و بسیار خلط دار شده بود با هیچ دارویی سرفه ش کم نمیشد، با داروهای تجویزی دکتر ناصح غفوری پسرم در کمتر از یک روز 90 درصد بهبود پیدا کرد
نمایش نظرات بیماران
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام
ا خ
امیر خدامرادی
ویزیت شده
1401/01/16 | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمبچه بی قرار بود،و دکتر موارد زیر را برای بچه تجویز نمودن: Nasal (spray / drop) nacl 0.65% روزی 4 مرتبه داخل بینی ها و تخلیه ترشحات با موآر یا فین گیر Drop Reuteflor روزانه 7قطره Drop colief هر بار نیم تا 1cc و قابل تکرار تا 3-4مرتبه در مواقع بیقراری و کولیک (معمولآ شب ها) و استفاده کردیم مفید واقع شد.
نمایش نظرات بیماران
2پسندیدنگزارش
ارسال
م ح
مصطفی حسینی
بسیار دکتر خوبی هستن
ع س
عطیه سادات
1401/10/02
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خیلی آقای دکتر خوش برخورد بودن کامل توضیح دادند هر سوالی داشتم دقیق پاسخ دادن با صبرو حوصله ان شالله خدا سلامتیشون بده ممنونم از آقای دکتر واقعا مطب که میریم آنقدر خوب برامون توضیح نمیدن ولی آقای دکتر با تلفن کامل و دقیق ویزیت کردند حتی درخواست عکس کردن و به طور دقیق توضیح دادن
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شادی
1401/02/14
پزشک را توصیه می‌کنممن مسافرت بودم و دسترسی به پزشک نداشتم . با یک پیام ایشون سریع از طریق واتساپ تماس گرفتن و کامل شرح حال پسرم رو گرفتن و توضیح عالی دادن . خیلی زود بدون انتی بیوتیک و مشکل خاصی پسرم سرحال شد توی مملکت غریب واقعا منو نجات دادن . همیشه دعاشون میکنم و ازشون ممنونم .
نمایش نظرات بیماران
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام پسری دارم 10روز به دنیا آمدمکرر استفراغ می کند وسرما خورده
پ
پویان
ویزیت شده
1401/09/23 | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار حاذقی هستند بیش از دو سال هست که برای مشاوره و تمامی موارد مرتبط با سلامتی پسرم با ایشان تماس میگیریم، خیلی خیلی راضی هستیم، تمامی تشخیص ها و تجویزها صحیح و عالی بوده و هست.همچنین آقای دکتر را به آشنایان هم معرفی کردیم.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ش ا
شهناز امیریان
ویزیت شده
3 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمصبور و با حوصله دخترم را بصورت آنلاین ویزیت کردند و روز بعد هم از ایشون راهنمایی خواستم برای دارویی که تجویز کرده بودند و من پیدا نکردم، داروی جایگزین رو بهم معرفی کردند. ممنون م از ایشون حال دخترم خیلی خوبه
1پسندیدنگزارش
ارسال
آ
آرزو
1400/02/14
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ،،من واقعا ممنونم تو این شرایط چنین سایتی هست واقعا بهم کمک کرد تا بدون بیرون رفتن از خونه مشکل دختر کوچولومو حل کنم و از جناب دکتر پیام ناصح غفوری که فوق العاده عالی همه چی رو برام توضیح دادن تشکر کنم
2پسندیدنگزارش
ارسال
م
مرآتی
ویزیت شده
1402/07/20 | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمکمی در ارتباط مشکل بود به خاطر قطع و وصل شدن اینترنت ،آقای دکتر باید صبور تر بیمارارو ویزیت کنن چون طول می‌کشه تا پیام یا ویس به دست مخاطب برسه،با این حال تمایل دارم که فعلا توسط ایشان فرزندانم ویزیت بشن .
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
پیام ناصح غفوری

دکتر پیام ناصح غفوری، متخصص کودکان در شهر اصفهان است. مطب دکتر پیام ناصح غفوری در - واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 67K نفر از پروفایل دکتر پیام ناصح غفوری، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (620 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 532 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پیام ناصح غفوری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پیام ناصح غفوری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پیام ناصح غفوری: اصفهان، -
  • تلفن مطب دکتر پیام ناصح غفوری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر پیام ناصح غفوری: پزشک متخصص کودکان نوزادان و طب نوجوانان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل