ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
833
دکتر کیانوش صابری

کیانوش صابری

شماره نظام پزشکی: 51719
فلوشیپ بیهوشی قلب
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران -
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کیانوش صابری را داشته است.

نظرات در مورد کیانوش صابری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
کیانوش صابری

دکتر کیانوش صابری، فلوشیپ بیهوشی قلب در شهر تهران است. مطب دکتر کیانوش صابری در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-61192699 تماس بگیرید.

تاکنون 833 نفر از پروفایل دکتر کیانوش صابری، فلوشیپ بیهوشی قلب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کیانوش صابری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر کیانوش صابری 5 خرداد 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ بیهوشی قلب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کیانوش صابری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کیانوش صابری: تهران، null
  • تلفن مطب دکتر کیانوش صابری: 021-61192699
  • تخصص دکتر کیانوش صابری: فلوشیپ بیهوشی قلب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل