ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.1K
دکتر دکتر فروغ هاشمی

دکتر فروغ هاشمی

18 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 120738
متخصص بیماری‌های کودکان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (31 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرج - محل کار: گوهردشت - بالاتر از فلکه- بین خ 7 و8 غربی روبروی داروخانه گوهردشت پ223
درباره من

⮜ بیوگرافی

متخصص نوزادان و کودکان و نوجوانان

 تغذیه ،رشد و تکامل

چکاپ و معاینه بدو تولد، چکاپ ماه اول تولد تا ۱۸ سال

بیماریهای عفونی، آسم و آلرژی و گوارش، پوست و غدد، تغذیه و رشد و نمو

سوراخ کردن گوش

 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر فروغ هاشمی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر فروغ هاشمی

95%
رضایت (31 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
معصومه
1402/06/29
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آلرژی اطفال
پسرم و خودم هفته پیش با آلرژی شدید پیش ایشون اومدیم.داروهاشونو تقریباً یک هفته استفاده کردیم.و خداروشکر 80درصد آلرژی پسرم و خودم از بین رفت.اینقدر که شبا سرفه میکردیم خواب نداشتیم.خدا خیرشون بده. ایشالله که همیشه سلامت و پایدار باشن.
پسندیدنگزارش
ارسال
م ک
محیصا کوچک زاده
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر فروغ هاشمی
پزشک را توصیه می‌کنمتشخیص عالی و به موقع ایشان. متاسفانه دخترم دچار عفونت خون شده بود و ایشون با چند تا سوال مشکوک شدن و آزمایش خون نوشتن و بعد از آزمایش ماوجه شدیم ایشون درست تشخیص داده. خدا رو شکر الان حال دخترم عالیه❤️
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپسرم اینقدر سرفه داشت که میگفت شکم و قفسه سینه م درد میگیره وقتی سرفه میکنم. تمام شب با هم بیدار بودیم. گریه میکرد.هردکتری میبردیم هیچ فایده ای نداشت. با یه نسخه خانم دکتر بعد یه روز سرفه ها خوب شد.
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر سمانه رموزی
دکتر سمانه رموزی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی.با حوصله،با سواد و به روز هستن.ازشون ممنونم.پسر نوجوانم بیمار شده بود که با مراجعه به ایشون و اقدام درمانی مناسب جلوی عوارض بیماری گرفته سد خداروشکر
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/22
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: تغذیه اطفال
ایشون بیمتری پسرم رو تشخیص دادن با اینکه دو تا فوق نوزادان نتونستن تشخیص بدن علت عدم وزن گیری پسرم چیه! با درمان درست و به موقع الان شرایط پسرم عالیه
1پسندیدنگزارش
ارسال
م ک
محیصا کوچک زاده
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر فروغ هاشمی
پزشک را توصیه می‌کنمعااااالی هستند❤️بسیار دکتر باتجربه و دلسوزی هستند❤️ خیلی وقت میگذارند و شرح حال کامل دریافت می کنند. تشخیص بموقع و تجویز داروی مناسب❤️
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ن
فریبرز نامداری
ویزیت شده
1402/08/06 | مطب دکتر فروغ هاشمی
پزشک را توصیه نمیکنماولین بار بود که دخترم یک سال و نیمش هست و سرماخوردگی داشت . ایشان ویزیت کردن.ولی یه سوال برام پیش اومد وقتی دکتر ویزیتش 200 تومن هست شامل معاینه بیمار میشه.ولی ایشان چون قد و وزن دخترم رو گرفتن بابتش 50 تومن اضافه گرفتن و به نظرم حرکت جالبی نبود
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ه
فروغ هاشمی
سلام ارزش نسبی خدمات ارائه شده توسط پزشکان متفاوت است. تعرفه پایش رشد جدای از معاینه است. پزشک کودکان مجاز است بابت مشاوره تغذیه یا خواب یا شیردهی از بیماران تعرفه جداگانه دریافت کند. به طور مثال توضیح در مورد خوراکیهای مجاز یا غیر مجاز در انواع الرژیها مشاوره تغذیه بیمار سرپایی محسوب میشود. حتی اموزش استفاده از اسپری های استنشاقی تعرفه جداگانه علاوه بر ویزیت دارد که البته در اکثر موارد اگر اینها با هم جمع شود ویزیت خیلی بیشتر ازین مقدار میشود.
م
محیصا
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدخترم سه هفته درگیر بیماری بود و ایشون با تشخیص درست و آزمایش خون و تجویز داروی مناسب ایشون رو درمان کرد.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر فروغ هاشمی
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک مجرب و دقیقی هستند . کاملا برای بیمار وقت میذارند و من راضی بودم . تشخیص درست و داروی مناسب دادند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن و
نادر وحیدی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر فروغ هاشمی
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار با حوصله، دقیق و دلسوزی هستند که هر بار نهایت وقت و حوصله خود را برای بیمار میگذارند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
دکتر فروغ هاشمی

دکتر دکتر فروغ هاشمی، متخصص کودکان در شهر کرج است. مطب دکتر دکتر فروغ هاشمی در محل کار: گوهردشت - بالاتر از فلکه- بین خ 7 و8 غربی روبروی داروخانه گوهردشت پ223 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09362783939 تماس بگیرید.

تاکنون 5.1K نفر از پروفایل دکتر دکتر فروغ هاشمی، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (31 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 27 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر فروغ هاشمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر فروغ هاشمی 5 خرداد 12:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر فروغ هاشمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر فروغ هاشمی: کرج، محل کار: گوهردشت - بالاتر از فلکه- بین خ 7 و8 غربی روبروی داروخانه گوهردشت پ223
  • تلفن مطب دکتر دکتر فروغ هاشمی: 09362783939
  • تخصص دکتر دکتر فروغ هاشمی: متخصص بیماری‌های کودکان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • تخصص های مرتبط
    خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل