اشتراک گذاری
6.5K
بیمارستان امام رضا

بیمارستان امام رضا

1 تخصص پزشکی
پزشک فعال: 0
لیست پزشکان
پزشکی یافت نشد.
آدرس و تلفن تماس
مشهد - مشهد، خیابان ابن سینا ،میدان امام رضا
درباره مرکز درمانی

 آدرس بیمارستان امام رضا مشهد:


مشهد- خیابان ابن سینا -میدان امام رضا

تلفن بیمارستان امام رضا مشهد:

 05138543031

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در حال حاضر یکی از بزرگترین بیمارستان های شهر مشهد می باشد، احداث این بیمارستان در زمینی به مساحت 5/28 هکتار با زیر بنای 28500 متر مربع در سال 1307 آغاز و تقریبا از سال 1313 تحت نام "مریض خانه شاه رضا "شروع به فعالیت نمود. در آغاز دارای صد تخت و بخش های داخلی، جراحی، چشم پزشکی، کودکان، عفونی، زایشگاه، درمانگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و تشریح حیوانات و قسمت های وابسته بود. در سال 1324 ساختمان گوش و حلق و بینی دایر و تا سال های 1327 تعداد تخت ها به 250 تخت افزایش یافت.

در سال 1241 لگاد و رئیس بخش جراحی این بیمارستان مرحوم "دکتر بول ون"بود. این پزشک دلسوز بلژیکی پس از آشنایی با دین مبین اسلام مسلمان گردید و سال ها با دلسوزی در این بیمارستان به طبابت مشغول بودند. تعداد پزشکان این مرکز درمانی در آن سال ها 45 نفر بود. یک دندان پزشک، 6 داروساز، 18 پزشکیار، 270 پرستار و 5 ماما عهده دار وظایف درمانی بیمارستان در آن سالها بوده اند. در سال 1354 بر اساس یک توافق نامه آستان قدس اقدام به تهیه مقاوله نامه واگذاری 90 ساله ای نمود که طبق آن قرار داد بیمارستان به دانشگاه فردوسی مشهد واگذار گردید. از آن تاریخ به بعد بیمارستان به یک مرکز آموزشی  درمانی تحت نظارت دانشگاه فعالیت می نمود. طبق آمارهای موجود تعداد کل تخت های بیمارستان در آن سالها به 363 تخت افزایش یافته بود.

تعداد تخت: 843

درمانگاههای تخصصی مجتمع درمانگاهی (پلی کلینیک) بیمارستان امام رضا (ع) عبارتند از:

  1. ارتوپدی
  2. ارولوژی
  3. جراحی عمومی
  4. پوست
  5. چشم پزشکی
  6. داخلی تخصصی
  7. گوش، حلق، بینی
  8. زنان و زایمان
  9. درمانگاه مصدومین و مسمومین
  10. پانسمان، تزریقات، بهداشت، تنظیم خانواده

واحدهای خدماتی بیمارستان امام رضا (ع) عبارتند از:

  1. پذیرش و اسناد پزشکی
  2. کارشناسی امور بیمه گری
  3. مددکاری اجتماعی

بخش های بستری بیمارستان امام رضا (ع) عبارتند از:

  1. ارتوپدی
  2. ارولوژی
  3. جراحی
  4. CCU قلب
  5. داخلی تخصصی
  6. ICUداخلی
  7. چشم پزشکی
  8. گوش، حلق، بینی
  9. پوست
  10. روماتولوژی و هماتولوژی
  11. اطفال
  12. نوزادان
  13. ICU نوزادان
  14. زنان و زایمان
  15. عفونی
  16. سوختگی
  17. دیالیز سنگ شکن

بخش های پاراکلینیک بیمارستان امام رضا (ع) عبارتند از:

  1. رادیولوژی و پزشکی هسته ای سی تی اسکن،
  2. آزمایشگاههای تخصصی مرکزی
  3. فیزیوتراپی
  4. ادیومتری

 

 

 

 

 

این صفحه به عنوان وب سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان امام رضا جهت مشاهده خدمات و دریافت نوبت آنلاین پزشکانی که در این مرکز درمانی در حال ارائه خدمات درمانی هستند از طریق پذیرش ۲۴ طراحی و ارائه شده است. البته ممکن است در حال حاضر رزرو نوبت برخی از پزشکان فوق غیرفعال باشد که این موضوع وابسته به تصمیم مرکز در ارائه نوبت گیری بوده است؛ با این وجود شما می توانید از قابلیت مشاوره آنلاین پذیرش۲۴ استفاده کنید. بیش از 500 پزشک متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به صورت تلفنی و متنی هستند. همچنین برای کاربری بهتر و راحت تر مشاوره می توانید اپلیکیشن پذیرش۲۴ را دانلود و نصب کنید.

به طور معمول شما در این صفحه امکان مشاهده رزومه، آدرس مطب ، شماره تلفن تماس، پیج اینستاگرام ادرس کانال تلگرام و سایر راه های ارتباطی با دکتر که از ایشان در دسترس می باشد را خواهید داشت.

همچنین میتوانید در بخش نظرات، تجربه خود در ارتباط با خدمات بیمارستان امام رضا را به اشتراک گذاشته و نظرات دیگر کاربران را در مورد این مرکز و پزشکان آن بخوانید.

ما قدردان اعتماد شما به پذیرش۲۴ به عنوان گسترده ترین ابزار الکترونیک ارتباط بین پزشک و بیمار هستیم. لطفا در صورتی که اطلاعات ارائه شده در این صفحه نیاز به اصلاح دارد با مراجعه به صفحه پشتیبانی و یا تذکر به پزشک و یا پرسنل مرکز درمانی این موضوع را به ما اطلاع دهید.

خانه
جستجو
نوبت های من
پروفایل