اشتراک گذاری
7.3K
سلامتکده طب ایرانی بابل

سلامتکده طب ایرانی بابل

2 تخصص پزشکی
پزشک فعال: 5
لیست پزشکان
روشنک ثا قبی دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
92٪(97 نظر)
کمترین معطلی
اولین نوبت: 2 اردیبهشت 11 صبح
مرتضی مجاهدی دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
90٪(113 نظر)
کمترین معطلی
اولین نوبت: 3 اردیبهشت 8 صبح
سید علی مظفرپور دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
92٪(394 نظر)
کمترین معطلی
اولین نوبت: 12 اردیبهشت 1 عصر
ریحانه معینی دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
92٪(97 نظر)
کمترین معطلی
اولین نوبت: 25 اردیبهشت 10 صبح
نرجس گرجی دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
97٪(178 نظر)
پزشک خوش برخورد
کمترین معطلی
اولین نوبت: 20 خرداد 10 صبح
آدرس و تلفن تماس
بابل - خیابان سرگرد قاسمی- بالاتر از بیمارستان شهید بهشتی- جنب دانشکده پردیس خودگردان
درباره مرکز درمانی

سلامتکده طب سنتی بابل از سال 1391 با حضور آقای دکتر سید علی مظفرپور (به عنوان چهارمین فارغ التحصیل این رشته در کشور و اولین فرد در استان‌های شمالی کشور) در بیمارستان آموزشی شهید بهشتی بابل افتتاح گردید.

شروع فعالیت این مرکز، از ابتدا هفته‌ای یک روز بوده است که به دنبال استقبال عموم مردم، از اوایل سال 1392 به دو روز در هفته افزایش یافت.

 

سلامتکده مستقل طب ایرانی :

 

با پیگیری‌های انجام شده، اولین سلامتکده مستقل طب ایرانی در کشور، از بهمن ماه 1393 زیرمجموعه دانشکده طب ایرانی بابل، و با حضور جناب آقای دکتر خدادوست (معاون محترم طب ایرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در مساحتی به ابعاد حدود 150 متر مربع افتتاح شد.

محل این سلامتکده در خیابان شهید قاسمی، بعد از بیمارستان شهید بهشتی و جنب شعبه بین الملل دانشگاه قرار دارد. علاوه بر آقای دکتر سید علی مظفرپور، از بهمن ماه 93، آقای دکتر مرتضی مجاهدی به عنوان دومین عضو هیأت علمی دانشگاه، شروع به ویزیت بیماران نموده‌اند. هم‌چنین از سال 95 سه متخصص طب ایرانی دیگر (خانمها دکتر روشنک ثاقبی، دکتر ریحانه معینی و دکتر نرجس گرجی) به این مجموعه اضافه شدند. همچنین خانم دکتر زهرا معماریانی متخصص داروسازی سنتی نیز به عنوان عضو هیأت علمی دانشکده طب ایرانی به این مجموعه پیوستند.

 

خدمات و بخش ها :

 

در این مجموعه، دو اتاق ویزیت پزشک، 2 اتاق مخصوص اعمال یداوی (ماساژ، فصد، حجامت، بادکش و زالو ) به تفکیک خانم ها و آقایان و نیز داروخانه اختصاصی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی موجود است.

هم‌چنین با پیگیری‌های انجام شده، یکی از 10 سلامتکده طب ایرانی شاخص (تیپ) در کشور، به مساحت حدود 3000 متر مربع برای دانشکده طب سنتی بابل مورد تصویب قرار گرفت که ان شاء الله به زودی ساخت آن در دانشگاه علوم پزشکی بابل آغاز خواهد شد.

این صفحه به عنوان وب سایت نوبت دهی اینترنتی سلامتکده طب ایرانی بابل جهت مشاهده خدمات و دریافت نوبت آنلاین پزشکانی که در این مرکز درمانی در حال ارائه خدمات درمانی هستند از طریق پذیرش ۲۴ طراحی و ارائه شده است. البته ممکن است در حال حاضر رزرو نوبت برخی از پزشکان فوق غیرفعال باشد که این موضوع وابسته به تصمیم مرکز در ارائه نوبت گیری بوده است؛ با این وجود شما می توانید از قابلیت مشاوره آنلاین پذیرش۲۴ استفاده کنید. بیش از 500 پزشک متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به صورت تلفنی و متنی هستند. همچنین برای کاربری بهتر و راحت تر مشاوره می توانید اپلیکیشن پذیرش۲۴ را دانلود و نصب کنید.

به طور معمول شما در این صفحه امکان مشاهده رزومه، آدرس مطب ، شماره تلفن تماس، پیج اینستاگرام ادرس کانال تلگرام و سایر راه های ارتباطی با دکتر که از ایشان در دسترس می باشد را خواهید داشت.

همچنین میتوانید در بخش نظرات، تجربه خود در ارتباط با خدمات سلامتکده طب ایرانی بابل را به اشتراک گذاشته و نظرات دیگر کاربران را در مورد این مرکز و پزشکان آن بخوانید.

ما قدردان اعتماد شما به پذیرش۲۴ به عنوان گسترده ترین ابزار الکترونیک ارتباط بین پزشک و بیمار هستیم. لطفا در صورتی که اطلاعات ارائه شده در این صفحه نیاز به اصلاح دارد با مراجعه به صفحه پشتیبانی و یا تذکر به پزشک و یا پرسنل مرکز درمانی این موضوع را به ما اطلاع دهید.

خانه
جستجو
نوبت های من
پروفایل