ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
933
دکتر آتنا ربیعی

آتنا ربیعی

شماره نظام پزشکی: 134933
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
97%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،دوراهی قلهک بالاتر از بیمارستان ایرانمهر کوچه امیر پابرجا پلاک۴۶واحد نه ط۵
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آتنا ربیعی را داشته است.

نظرات در مورد آتنا ربیعی

97%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن یک واحد ایمپلنت فک پایین داشتم که در مطب خانم دکتر مهربان و دلسوز انجام دادم خیلی راضی هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان بسیار عالی ...مواد مصرفی و درمانی بسیار عالی ...امکان استراحت در بین کار را به من می دادند ...در هنگام درمان کاملا آرامش داشتم و برخورد خانم دکتر با من و بیماران مراجعه کننده عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن دندان درد داشتم وفوبیای دندانپزشکی ولی دکتر اینقدر صبور. ومهربان بودند و درمان برای بنده انجام دادند و من دیگه استرس نداشتم
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شبنم
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن برای ترمیم دندونهام مراجعه کردم و همینطور جرمگیری. از کیفیت درمان راضی هستم، خیلی خوش برخورد هستند و خیلی حال بیمار و ترسشون رو درک می‌کنند و تا حد امکان سعی می‌کنند فضا و پروسه درمان رو برای بیمار آسون کنند. تنها مشکل من با منشی مطبشون ( یکی از دستیاراشون) بود که احساس می‌کنم خیلی توی پروسه گفتگوی بیمار با دکتر و پرسیدن سوال و تصمیم گیری بیمار دخالت میکنند. ولی خود خانم دکتر کارشون رو عالی و بادقت انجام دادند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر آتنا ربیعی، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر آتنا ربیعی در تهران،دوراهی قلهک بالاتر از بیمارستان ایرانمهر کوچه امیر پابرجا پلاک۴۶واحد نه ط۵ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22613767 تماس بگیرید.

تاکنون 933 نفر از پروفایل دکتر آتنا ربیعی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آتنا ربیعی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آتنا ربیعی 18 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آتنا ربیعی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آتنا ربیعی: تهران، تهران،دوراهی قلهک بالاتر از بیمارستان ایرانمهر کوچه امیر پابرجا پلاک۴۶واحد نه ط۵
  • تلفن مطب دکتر آتنا ربیعی: 021-22613767
  • تخصص دکتر آتنا ربیعی: دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل