ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
60K
دکتر آتوسا مصطفوی

آتوسا مصطفوی

شماره نظام پزشکی: 80693
فلوشیپ اکوکاردیوگرافی
4.8
از ۵
رضایت (335 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، ولیعصر، غفاری
تهران - میدان راه آهن- میدان بهداری- بیمارستان بهارلو
درباره من

متخصص قلب و عروق، رتبه برتر بورد تخصصي، فلوشيپ فوق تخصصي اكوكارديوگرافي، دانشيار دانشگاه علوم پزشكي تهران

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آتوسا مصطفوی را داشته است.

نظرات در مورد آتوسا مصطفوی

4.8
از ۵
رضایت (335 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام : وقت بخیر. سرکار خانم دکتر آتوسا مصطفوی، پزشکی ست بسیار حاذق، با ادب و با کمالات بسیار، با حوصله است و دانشمند. ایشان پزشکی است که در نهایتِ صمیمت و احترام، برای بیمارانش وقت گذاشته و از هیچ اقدامِ درمانی فرو گذار نیست، متخصصی ست مهربان به تمام ِمعنا. همیشه و تمام وقت برای بیمارش وقت می‌گذارد. و به زَعم اینجانبان، پزشکی ست که بیشتر مثلِ یک دوستِ واقعی اقداماتِ لازم را انجام می‌دهد. علاوه بر خودم و همسر و افراد خانواده، که به ایشان ارادت کامل داریم. هر شخصی را که مُعرف حضورشان شده ایم همگی نیز نظرشان در خصوصِ رفتار، شأن و تخصصِ شغلی و نوع درمان ایشان همین بوده است. امیدست که همواره در پناه یکتای مهربان صِحَت یارشان باشد و خوشی ایّام کامِ شان. " آمین " (( ارادتمندان ایشان : مولوی و دانشفر ))
4
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ز پ
زهرا پیشکارمفرد
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
مطب دکتر آتوسا مصطفوی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من خودم جزو کادر درمان هستم و علاوه بر نقش بیمار، به عنوان پرستار با پزشکان قلب متعددی برخورد داشتم اما هیچکدامشان به خوش برخوردی و مهربانی ایشان نبودند. خانم دکتر فوق‌العاده مهربان، خوشرو، خوش برخورد و البته در تخصص قلب و اکو کاردیوگرام حاذق و متبحر بودند. من به همه دوستان و هموطنان عزیز ایشان را توصیه می کنم. برای ایشان و همکارشان خانم مومن سلامتی و دل شاد آرزومندم
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م ه
مصطفی هاشمی
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
احساس درد در قفسه سینه.که پس از سی تی آنژیو معالجاتشان قریب به 7 سال هست که تحت نظر ایشان من وهمسرم وتمام دوستان وابستگان که خدمتشان فرستادیم در نهایت دقت وگشاده رویی و دلسوزی برخوردی داشتند واز متخصصین باسواد و توانمند وآگاه درکمال ساده گی با بیمارانش برخوردی مهربان دارند وما همواره مدیون ومرهون لطف وخدمات خالصانه شان هستیم..
3
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م ه
مصطفی هاشمی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دلسوز با سواد وباتجربه ومهربان وباحوصله با رعایت حال وشریط جسمی ومادی بیمار تصمیمات ودرمان را تجویز میکند واز امکانات شخصی ودوستان پزشک خود نیز برای رفاه حال بیمار کمک میگیرد او نمونه یک پزشک با تمام معیارهای پزشکی است که سوگند خورده ومثل بعض دیگر پزشکان تجارت نمیکند ما قدردان محبت و دعا گوی وجود نازنینش هستیم..
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ز ن
زهرا نباتی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر آتوسا مصطفوی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر فوق العاده با اخلاق با حوصله و صبر به مشکلات گوش داد تشخیص عالی دادن خیلی برای اکو استرس داشتم کلی بهم ارامش دادن و اضطرابم و کم کردن کادر درمانشون هم به شدت خوش اخلاق و مهربون بودن با حوصله سوالاتم و جواب دادن و راهنمایی کردن مرسی از خانم دکتر عزیز و خانم مومن عزیز به شدت ایشون و پیشنهاد میکنم
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م د
مرتضی دری
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
واقعا پزشک صبور،مهربان،وخوش اخلاقی هستند انشاالله هرجا باشند برایشان سلامتی وعاقبت به خیری از خدا میخواهم داروها هم جواب داده بود منتها از بیمارستان بهارلو رفتندومن دیگر نتوانستم از معاینات ایشان بهره مند شوم ازایشان میخواهم برایم دکتری در بیمارستان بهارلو معرفی کنند ممنونم نیکی
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
پ ا
پریسا اسدی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر آتوسا مصطفوی
4.7
پزشک را توصیه میکنم
رفتار خودشون و منشی مطب بسیار محترمانه بود. تازه باهاشون آشنا شدم اما راضی هستم. تجربه خوبی درزمینه فشار خون بارداری دارن، به خانمهای باردار توصیه میکنم در انتخاب متخصص قلب دردوران بارداری دقت کنن. پزشک قبلی من متاسفانه روند درمانی مناسبی پیش نبردن و خیلی چالش برای من ایجاد شد.
1
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
س م
سید محمد طارم
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام واقعا وقعا بی اقراق یکی از خوشرو و مهربان ترین دکتر های قلب و عروق هستند .و فوق العاده در کارشون خبره .ما همیشه پدرمان را خدمت ایشون میبردیم واقعا دستشون شفاست .عین یه خواهر دلسوز و مهربان برای بیمارش وقت میزاره .خداوند حفظشون کنه و طول عمر با عزت بهشون عنایت کنه .
1
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ر د
راحله دهقانپور
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان بهارلو
4.0
پزشک را توصیه میکنم
از ساعت 8 و نیم که وقت بوسیله پیامک اعلام شد تا ساعت 14 معطع ویزیت شدیم چرا اینقدر معطلی اونهم برای بیمار قلبی؟ اجر کارتون رو ضایع می کنید با اتلاف وقت مردم حیف اینهمه زحمت که سرانجامش نارضایتی بیمار باشه البته نه از پزشک بلکه از مدیریت و برنامه ریزی نادرست
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من قفسه سینم درد داشت. هرچی فکر کنید دکتر قلب و ریه رفتم هیشکی متوجه نشد. رفتم پیش خانم دکتر اکو کرد و یه دارو داد که سریع خوب شدم. اصلا باورم نمیشد که مشکل قلبی دارم. اگه تشخیص خانم دکتر مصطفوی نبود نمیدونم الان زنده بودم یا نه. واقعا حرفه ای و عالیه
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
پذیرش۲۴
آتوسا مصطفوی

دکتر آتوسا مصطفوی، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی در شهر تهران است. مطب دکتر آتوسا مصطفوی در تهران، ولیعصر، غفاری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88961431 تماس بگیرید.

تاکنون 60K نفر از پروفایل دکتر آتوسا مصطفوی، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (335 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 311 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آتوسا مصطفوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آتوسا مصطفوی فردا 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ اکو کاردیوگرافی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آتوسا مصطفوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آتوسا مصطفوی: تهران، تهران، ولیعصر، غفاری
  • تلفن مطب دکتر آتوسا مصطفوی: 021-88961431
  • تخصص دکتر آتوسا مصطفوی: فلوشیپ اکوکاردیوگرافی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل