ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
975
دکتر آذر نیک خواه دهکردی

آذر نیک خواه دهکردی

شماره نظام پزشکی: 134829
متخصص روانپزشکی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

فارسان - فارسان، جنب کلینیک اردیبهشت
درباره من

دکتر آذر نیکخواه متخصص اعصاب و روان .زمینه های کاری اضطراب، افسردگی ،وسواس، درمان پرخاشگری، دوقطبی ، اسکیزوفرنی ، ترک مواد ، بیش فعالی در کودکان و اختلالات رفتاری کودک و نوجوان، آلزایمر ، سردرد میگرن، مشاوره زوج و مشاوره کودک و نوجوان می باشد

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آذر نیک خواه دهکردی را داشته است.

نظرات در مورد آذر نیک خواه دهکردی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر آذر نیک خواه دهکردی، متخصص روانپزشکی در شهر فارسان است. مطب دکتر آذر نیک خواه دهکردی در فارسان، جنب کلینیک اردیبهشت واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 975 نفر از پروفایل دکتر آذر نیک خواه دهکردی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آذر نیک خواه دهکردی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آذر نیک خواه دهکردی امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آذر نیک خواه دهکردی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آذر نیک خواه دهکردی: فارسان، فارسان، جنب کلینیک اردیبهشت
  • تلفن مطب دکتر آذر نیک خواه دهکردی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر آذر نیک خواه دهکردی: متخصص روانپزشکی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل