ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
778
دکتر آرش بهاری

آرش بهاری

شماره نظام پزشکی: 117274
تخصص جراحی دهان، فک و صورت
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، شریعتی، کارگر، جهان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آرش بهاری را داشته است.

نظرات در مورد آرش بهاری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر آرش بهاری، متخصص جراحی دهان و فک و صورت در شهر تهران است. مطب دکتر آرش بهاری در تهران، شریعتی، کارگر، جهان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02171960 تماس بگیرید.

تاکنون 778 نفر از پروفایل دکتر آرش بهاری، متخصص جراحی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آرش بهاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آرش بهاری 16 اردیبهشت 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آرش بهاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آرش بهاری: تهران، تهران، شریعتی، کارگر، جهان
  • تلفن مطب دکتر آرش بهاری: 02171960
  • تخصص دکتر آرش بهاری: تخصص جراحی دهان، فک و صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل