ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر آرش واحدی کشتیبان

آرش واحدی کشتیبان

10 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 141047
دکترای حرفه‌ای پزشکی
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قزوین - قزوین اقبلیه ابتدای 22 بهمن نبش کوچه 7 تیر - همه روزه صبح و عصر
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر آرش واحدی از سال 1392 در شهر های قزوین ، محمدیه و الوند به درمان بیماران پرداخته و از سال 1399 با افتتاح مطب شخصی خود در شهر اقبالیه علاوه بر طبابت در رشته های عمومی به صورت تخصصی در زمینه پوست و مو ، بوتاکس ، ژل و فیلر و .. فعالیت مینمایند.

لیزر موی زائد سرد بدون درد دیالکس نیز برای اولین باز در مطب ایشان در شهر اقبالیه راه اندازی گردیده و خوشبختانه رضایت کامل مشتریان در رفع موی زائد را به همراه داشته است.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آرش واحدی کشتیبان را داشته است.

نظرات در مورد آرش واحدی کشتیبان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر آرش واحدی کشتیبان، دکترای پزشکی در شهر قزوین است. مطب دکتر آرش واحدی کشتیبان در قزوین اقبلیه ابتدای 22 بهمن نبش کوچه 7 تیر - همه روزه صبح و عصر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 028-33420777 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر آرش واحدی کشتیبان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آرش واحدی کشتیبان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آرش واحدی کشتیبان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آرش واحدی کشتیبان: قزوین، قزوین اقبلیه ابتدای 22 بهمن نبش کوچه 7 تیر - همه روزه صبح و عصر
  • تلفن مطب دکتر آرش واحدی کشتیبان: 028-33420777
  • تخصص دکتر آرش واحدی کشتیبان: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل