ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
کارشناس آرمان زحمت کش لاتی

آرمان زحمت کش لاتی

شماره نظام پزشکی: ت-9494
کارشناسی علوم تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

رشت - رشت، بلوار شهید قلی پور، طالقانی، دوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آرمان زحمت کش لاتی را داشته است.

نظرات در مورد آرمان زحمت کش لاتی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس آرمان زحمت کش لاتی، کارشناس علوم تغذیه در شهر رشت است. مطب کارشناس آرمان زحمت کش لاتی در رشت، بلوار شهید قلی پور، طالقانی، دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-33252834 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل کارشناس آرمان زحمت کش لاتی، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس آرمان زحمت کش لاتی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس آرمان زحمت کش لاتی امروز 5:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس آرمان زحمت کش لاتی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس آرمان زحمت کش لاتی: رشت، رشت، بلوار شهید قلی پور، طالقانی، دوم
  • تلفن مطب کارشناس آرمان زحمت کش لاتی: 013-33252834
  • تخصص کارشناس آرمان زحمت کش لاتی: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل