ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.8K
دکتر ازیتا طورسوادکوهی

ازیتا طورسوادکوهی

30 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 45723
متخصص زنان و زایمان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ابهر - مطب: جاده ترانزیت جنب بانک ملی ایران پ 7 | محل کار: شهرک گلسار بیمارستان امیدتامین اجتماعی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ازیتا طورسوادکوهی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد ازیتا طورسوادکوهی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر ازیتا طورسوادکوهی، متخصص زنان و زایمان در شهر ابهر است. مطب دکتر ازیتا طورسوادکوهی در مطب: جاده ترانزیت جنب بانک ملی ایران پ 7 | محل کار: شهرک گلسار بیمارستان امیدتامین اجتماعی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 024-25224936 تماس بگیرید.

تاکنون 1.8K نفر از پروفایل دکتر ازیتا طورسوادکوهی، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ازیتا طورسوادکوهی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ازیتا طورسوادکوهی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ازیتا طورسوادکوهی: ابهر، مطب: جاده ترانزیت جنب بانک ملی ایران پ 7 | محل کار: شهرک گلسار بیمارستان امیدتامین اجتماعی
  • تلفن مطب دکتر ازیتا طورسوادکوهی: 024-25224936
  • تخصص دکتر ازیتا طورسوادکوهی: متخصص زنان و زایمان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل