ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
868
دکتر آسيه اكملي

آسيه اكملي

شماره نظام پزشکی: ک-د-2838
کارشناسی کاردرمانی
100%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آسيه اكملي را داشته است.

نظرات در مورد آسيه اكملي

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
معصومه
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اوتیسم اطفال
دخترم قبلا زیر نظر ایشون بود. کارشون بسیار عالیه، خیلی خوب میدونن مشکل کودک چی هست و چطور باید کنترل و حلش کرد. بسیار دلسوز و متعهد هستند. کاردرمانگری مثل ایشون ندیدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
د
دکتر منشی
1401/12/07
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش اخلاق و باتجربه هستند و واقعا برای بیمار دلسوزی میکنند و تا حد ممکن زمان میگذارند. عالی هستن عالییی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/07/06
پزشک را توصیه می‌کنمعالیییی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر آسيه اكملي، کارشناس کاردرمانی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر آسيه اكملي در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 868 نفر از پروفایل دکتر آسيه اكملي، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آسيه اكملي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آسيه اكملي 1 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آسيه اكملي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آسيه اكملي: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر آسيه اكملي: ثبت نشده
  • تخصص دکتر آسيه اكملي: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل