ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
802
کارشناس آمنه قربانی

آمنه قربانی

شماره نظام پزشکی: ت-10113
کارشناسی ارشد علوم تغذیه
100%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین تغذیه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

بابل - بابل، سرداران 2.ساختمان روجین .طبقه سوم
درباره من

⮜ بیوگرافی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی دارای ۲۳ سال سابقه کار بالینی در مراکز درمانی بابل هستم مطب مجهز به دستگاههای لاغری و فیشیال صورت می‌باشد .

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آمنه قربانی را داشته است.

نظرات در مورد آمنه قربانی

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/13
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد خانم دکتر عالی و خونگرم بوده و با آرامش و حوصله رژیم مناسب بهم دادند و علاوه بر اون دستگاهای لاغری هم استفاده کردم که از نتیجش خیلی راضی بودم.خدا بهشون برکت بده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/13
پزشک را توصیه می‌کنمممنونم از خانم دکتر که با صبوری تمام و مشاوره عالیشون کمکم کردنو کهتونستم کاملا اصولی به وزن و استایل دلخواهم برسم و علاوه بر اون سبک زندگیمو تغییر بدم و سالم کنم.واقعا ممنونم ازشون
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس آمنه قربانی، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر بابل است. مطب کارشناس آمنه قربانی در بابل، سرداران 2.ساختمان روجین .طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-32289002 تماس بگیرید.

تاکنون 802 نفر از پروفایل کارشناس آمنه قربانی، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس آمنه قربانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس آمنه قربانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس آمنه قربانی: بابل، بابل، سرداران 2.ساختمان روجین .طبقه سوم
  • تلفن مطب کارشناس آمنه قربانی: 011-32289002
  • تخصص کارشناس آمنه قربانی: کارشناسی ارشد علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل