ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر آيلار جهانگيري

آيلار جهانگيري

شماره نظام پزشکی: 165641
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تبریز - تبریز، شهرک اندیشه، خیابان نیروی هوایی، درمانگاه امید بخش
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آيلار جهانگيري را داشته است.

نظرات در مورد آيلار جهانگيري

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر آيلار جهانگيري، دکترای پزشکی در شهر تبریز است. مطب دکتر آيلار جهانگيري در تبریز، شهرک اندیشه، خیابان نیروی هوایی، درمانگاه امید بخش واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09904170477 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر آيلار جهانگيري، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آيلار جهانگيري در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آيلار جهانگيري امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آيلار جهانگيري، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آيلار جهانگيري: تبریز، تبریز، شهرک اندیشه، خیابان نیروی هوایی، درمانگاه امید بخش
  • تلفن مطب دکتر آيلار جهانگيري: 09904170477
  • تخصص دکتر آيلار جهانگيري: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل