ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
877
دکتر آزاده ابراهیمی نودهی

آزاده ابراهیمی نودهی

شماره نظام پزشکی: ش-439
کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، مطهری، بین قابوس نامه و مترو شهید مفتح
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آزاده ابراهیمی نودهی را داشته است.

نظرات در مورد آزاده ابراهیمی نودهی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر آزاده ابراهیمی نودهی، کارشناس شنوایی شناسی در شهر تهران است. مطب دکتر آزاده ابراهیمی نودهی در تهران، مطهری، بین قابوس نامه و مترو شهید مفتح واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88822442 تماس بگیرید.

تاکنون 877 نفر از پروفایل دکتر آزاده ابراهیمی نودهی، کارشناس شنوایی شناسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آزاده ابراهیمی نودهی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آزاده ابراهیمی نودهی امروز 10:20 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس شنوایی شناسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آزاده ابراهیمی نودهی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آزاده ابراهیمی نودهی: تهران، تهران، مطهری، بین قابوس نامه و مترو شهید مفتح
  • تلفن مطب دکتر آزاده ابراهیمی نودهی: 021-88822442
  • تخصص دکتر آزاده ابراهیمی نودهی: کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل