ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
978
دکتر ابوطالب کروش

ابوطالب کروش

شماره نظام پزشکی: 190578
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بوشهر - درمانگاه امیرالمؤمنین (ع) نهاجا بوشهر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ابوطالب کروش را داشته است.

نظرات در مورد ابوطالب کروش

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر ابوطالب کروش، دکترای پزشکی در شهر بوشهر است. مطب دکتر ابوطالب کروش در درمانگاه امیرالمؤمنین (ع) نهاجا بوشهر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09212705823 تماس بگیرید.

تاکنون 978 نفر از پروفایل دکتر ابوطالب کروش، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ابوطالب کروش در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ابوطالب کروش امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ابوطالب کروش، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ابوطالب کروش: بوشهر، درمانگاه امیرالمؤمنین (ع) نهاجا بوشهر
  • تلفن مطب دکتر ابوطالب کروش: 09212705823
  • تخصص دکتر ابوطالب کروش: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل