ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.9K
دکتر احسان رحمانیان

احسان رحمانیان

شماره نظام پزشکی: 124157
فوق تخصص روماتولوژی
100%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین استخوان و مفاصل منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - خیابان مشکین فام - روبروی هتل هما - بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)
شیراز - شیراز - خیابان زند - روبروی خیابان صورتگر
شیراز - میدان نمازی، جنب بیمارستان نمازی، کلینیک ویژه مستقل تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری
       در صورت حسابداری نکردن نوبت ،نوبت اینترنتی شما حذف میگردد. با برگه رسید پرداخت نوبت دهی اینترنتی به صندوق درمانگاه مراجعه کرده و برگه نوبت قطعی را از صندوق دریافت کرده و به اتاق پزشک مراجعه کنید.  
شیراز - شیراز
بیمار گرامی توجه داشته باشید : لطفا تا یک روز قبل از نوبت خود در روزهای شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 8 جهت حسابداری به صندوق مراجعه نمایید در غیر این صورت نوبت شما حذف می شود  قبض حسابداری المثنی به هیچ وج صادر نخواهد شد  |پنج شنبه ها و ایام تعطیل درمانگاه  تعطیل می باشد  چناچه موعد وزیت شنبه ها می باشد حداکثر تا چهارشنبه هفته قبل از موعد حسابداری شود  هنگام دیافت نوبت حتما شماره همراه بیمار ارائه شود  با توجه به اینکه هر گونه تغییر در برنامه پزشک و درمانگاه با پیامک به مراجعه کنندگان اطلاع رسانی می شود .لذا تلفن همراه که هموراه پاسخگو است را ارئه نمایید 
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی احسان رحمانیان را داشته است.

نظرات در مورد احسان رحمانیان

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س ر
سهیلا رهسپار
ویزیت شده
1402/02/20 | مرکز شهید مطهری شیراز
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک باسواد و باتجربه..و خیلی خوش اخلاق و باحوصله
1پسندیدنگزارش
ارسال
ر گ
رحیم گرامی خوب
باسلام ؛ اینجانب جهت ملاقات با ایشان حدود 2 ماه قبل بدفعات به بیمارستان علی اصغر مراجعه وقت گرفتم ولکن پس از چند مرتبه مراجعه نهایتا درمانگاه اظهار نمودند جناب استاد رحمانیان از این تاریخ به درمانگاه مراجعه نمی نمایند و از آنجاییکه تعاریف بسیاری از تجربه و تخصص و نوع خوب برخورد ایشان شنیده‌ام بسیار علاقه‌مند به ویزیت با ایشان دارم لذا از سایت محترم 24 استدعا دارم در صورت امکان مرکزی را که جناب دکتر حضور داشته و بتوان در کمترین زمان ممکن خدمتشان رسید را مشخص و اعلام فرمایند باتشکر
چ ر
چراغ رخشان
1401/11/16
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر احسان رحمانیان، فوق تخصص روماتولوژی در شهر شیراز است. مطب دکتر احسان رحمانیان در خیابان مشکین فام - روبروی هتل هما - بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-32930111 تماس بگیرید.

تاکنون 4.9K نفر از پروفایل دکتر احسان رحمانیان، فوق تخصص روماتولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر احسان رحمانیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص روماتولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر احسان رحمانیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر احسان رحمانیان: شیراز، خیابان مشکین فام - روبروی هتل هما - بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)
  • تلفن مطب دکتر احسان رحمانیان: 071-32930111
  • تخصص دکتر احسان رحمانیان: فوق تخصص روماتولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل