ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.8K
دکتر احمدی اصل

احمدی اصل

شماره نظام پزشکی: گ-1118
کارشناسی گفتاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

خیابان شریعتی کوچه 29 پلاک 5گفتاردرمانی بابک
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی احمدی اصل را داشته است.

نظرات در مورد احمدی اصل

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر احمدی اصل، کارشناس گفتار درمانی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر احمدی اصل در خیابان شریعتی کوچه 29 پلاک 5گفتاردرمانی بابک واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09140830683 تماس بگیرید.

تاکنون 1.8K نفر از پروفایل دکتر احمدی اصل، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر احمدی اصل در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر احمدی اصل 8 اردیبهشت 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر احمدی اصل، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر احمدی اصل: null، خیابان شریعتی کوچه 29 پلاک 5گفتاردرمانی بابک
  • تلفن مطب دکتر احمدی اصل: 09140830683
  • تخصص دکتر احمدی اصل: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل