ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر احمد محمودآبادی

احمد محمودآبادی

شماره نظام پزشکی: 44084
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
متخصص نوار عصب و عضله
100%
رضایت (2 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه شهید خرازی، شهرک گلستان ،خیابان گلها، بالاتر از میدان اتریش،بنفشه یازدهم،پلاک ۱۴۰،طبقه ۲
درباره من

درمان غیرجراحی دیسک کمرو گردن،آسیب های ورزشی،آرتروز زانو و شانه یخ زده،خار پاشنه،درمان های دستی تنظیم ستون فقرات،تزریق گاز اوزون و پی آر پی و ژل،طب سوزنی،شاک ویو،لیزر پرتوان تمام اتوماتیک رباتیک،فیزیوتراپی تخصصی و تجویز کفی طبی و ارتوز و زانوبند طبی .

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی احمد محمودآبادی را داشته است.

نظرات در مورد احمد محمودآبادی

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !
پذیرش۲۴
احمد محمودآبادی

دکتر احمد محمودآبادی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر احمد محمودآبادی در تهران، بزرگراه شهید خرازی، شهرک گلستان ،خیابان گلها، بالاتر از میدان اتریش،بنفشه یازدهم،پلاک ۱۴۰،طبقه ۲ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44708833 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر احمد محمودآبادی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر احمد محمودآبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر احمد محمودآبادی امروز 4:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر احمد محمودآبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر احمد محمودآبادی: تهران، تهران، بزرگراه شهید خرازی، شهرک گلستان ،خیابان گلها، بالاتر از میدان اتریش،بنفشه یازدهم،پلاک ۱۴۰،طبقه ۲
  • تلفن مطب دکتر احمد محمودآبادی: 021-44708833
  • تخصص دکتر احمد محمودآبادی: متخصص طب فیزیکی و توانبخشی/ متخصص نوار عصب و عضله
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل