ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر ارش غلامین

ارش غلامین

20 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 106309
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (9 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تالش - مطب: خیابان خرمشهر - روبروی بانک کشاورزی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ارش غلامین را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد ارش غلامین

100%
رضایت (9 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/14
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر غلامین عالی هستن بع همه پیشنهاد می کنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/30
پزشک را توصیه می‌کنمتوضیح کامل وضعیت بیماری و تجویز داروهای مناسب و کامل در کمترین زمان بهترین نتیجه رو خواهیم گرفت و برخورد مناسب پزشک با بیمار از یکی دیگر از خصوصیات این پزشک باسواد و با مهارت هست.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/08
پزشک را توصیه می‌کنمبادرود و احترام ایشان با مهارت فوق العاده بعد معاینه دلیل سرگیجه را عفونت گوش میانی تشخیص دادند که بعد درمانهای اولیه برای اطمینان بیشتر بنده به پزشک متخصص مراجعه نمودم که بابررسی دقیق تشخیص وتجویز داروی دکتر غلامین را کاملا دقیق واصولی دانستند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر ارش غلامین، دکترای پزشکی در شهر تالش است. مطب دکتر ارش غلامین در مطب: خیابان خرمشهر - روبروی بانک کشاورزی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر ارش غلامین، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (9 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 8 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ارش غلامین در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ارش غلامین، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ارش غلامین: تالش، مطب: خیابان خرمشهر - روبروی بانک کشاورزی
  • تلفن مطب دکتر ارش غلامین: ثبت نشده
  • تخصص دکتر ارش غلامین: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل