ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر ارش نصیری وشمه سرایی

ارش نصیری وشمه سرایی

12 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ک-د-1076
کارشناسی کاردرمانی
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

رشت - مطب: بلوار قلی پور- بعد از پمپ بنزین صادقی نژاد- کوچه چهارم (کوچه نمایشگاه هادی پور)، کاردرمانی توان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ارش نصیری وشمه سرایی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد ارش نصیری وشمه سرایی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
ارش نصیری وشمه سرایی

دکتر ارش نصیری وشمه سرایی، کارشناس کاردرمانی در شهر رشت است. مطب دکتر ارش نصیری وشمه سرایی در مطب: بلوار قلی پور- بعد از پمپ بنزین صادقی نژاد- کوچه چهارم (کوچه نمایشگاه هادی پور)، کاردرمانی توان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-32584007 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر ارش نصیری وشمه سرایی، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ارش نصیری وشمه سرایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ارش نصیری وشمه سرایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ارش نصیری وشمه سرایی: رشت، مطب: بلوار قلی پور- بعد از پمپ بنزین صادقی نژاد- کوچه چهارم (کوچه نمایشگاه هادی پور)، کاردرمانی توان
  • تلفن مطب دکتر ارش نصیری وشمه سرایی: 013-32584007
  • تخصص دکتر ارش نصیری وشمه سرایی: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل