ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
916
دکتر ارمغان صادقی

ارمغان صادقی

شماره نظام پزشکی: 178523
دکترای حرفه ای پزشکی
98%
رضایت (8 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

مشهد - مشهد، بلوار احمدآباد، بین محتشمی و عارف، نبش عارف، کنار مسجد نقویه
درباره من

دکتر ارمغان صادقی با سابقه‌ی درمان ریزش مو بدون کاشت مو، بیش از ۱۰۰ مورد موفق. جوانسازی  پوست با روش‌های غیر تهاجمی. درمان قطعی جوش صورت و جای جوش. درمان لکه‌های پوستی مقاوم به درمان

ژل/بوتاکس/مزوتراپی و پی‌ارپی (تزریق پلاسما)

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ارمغان صادقی را داشته است.

نظرات در مورد ارمغان صادقی

98%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
محمد
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر مهربون و خوش‌ برخوردین برای درمان خشکی موهام به ایشون مراجعه کردم و با معرفی محصولات باکیفیت مناسب با جنس موهام خیلی زود جواب گرفتم و موهام بهتر شد از مشاوره ایشون راضیم.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مشکات
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش برخورد و فروتن هستند؛ وقت کافی برای مشاوره دادن می‌‌ذارند و توضیحات کاملی می‌دن که باعث اطمینان خاطر و مصمم شدنم برای شروع درمان پیش ایشون شد؛ به بیمار اهمیت می‌دن سعی می‌کنند مشکلات رو ریشه‌یابی کنند و بهترین و موثرترین روش رو پیشنهاد می‌دن؛ پیش ایشون خیلی بهتر شدم و از کارشون واقعا راضیم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک حاذق و بسیار خوبی هستن با صبر حوصله پاسخ میدن من برای ریزش مو و لک صورت پیشون مراجعه کردم با اینکه جای دیگه هم قبلا مراجعه داشتم ولی جواب نگرفتم با مراجعه به ایشون خیلی خوب و عالی شده هم موهام هم صورتم خیلی خیلی ممنونم ازشون
پسندیدنگزارش
ارسال
م س
محبوبه سادات
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر ارمغان صادقی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام از همه نظر عالی بود سپاس از خانم دکتر عزیز ارزوی موفقیت
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اگزما پوستی
نحوه‌ی برخورد و ارتباطشون با من خیلی عالی بود بسیااار با آرامش و کامل توضیح دادند درباره‌ی شرایط و در خصوص تمام آپشن‌های درمانی نن رو راهنمایی کردن. واقعا از میزان زمان و حوصله‌ای که به خرج دادند برای توضیح شرایط، راضی بودم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/22
پزشک را توصیه می‌کنمبا صبر و دقت زیاد به معاینات و شرح حال توجه داشتن. خدا رو شکر بعد از مدتی سریع خوب شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
من حقیقتا به شدت از تزریقات پی‌ار پی و مزوتراپی میترسیدم و تحمل دردش رو نداشتم و مدام درمانم رو عقب مینداختم، اما به خانم دکتر اعتماد کردم و الان یکسالی میشه که برای موهام پیششون میرم، فوق العاده ان از هر نظر

دکتر ارمغان صادقی، دکترای پزشکی در شهر مشهد است. مطب دکتر ارمغان صادقی در مشهد، بلوار احمدآباد، بین محتشمی و عارف، نبش عارف، کنار مسجد نقویه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 916 نفر از پروفایل دکتر ارمغان صادقی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 98٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ارمغان صادقی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ارمغان صادقی فردا 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ارمغان صادقی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ارمغان صادقی: مشهد، مشهد، بلوار احمدآباد، بین محتشمی و عارف، نبش عارف، کنار مسجد نقویه
  • تلفن مطب دکتر ارمغان صادقی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر ارمغان صادقی: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل