ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
دکتر ارمغان كرمانشاه

ارمغان كرمانشاه

شماره نظام پزشکی: د-18655
دکترای حرفه‌ای داروسازی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - اوین، خ شهید کچوئی، پ 117
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ارمغان كرمانشاه را داشته است.

نظرات در مورد ارمغان كرمانشاه

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر ارمغان كرمانشاه، دکترای داروسازی در شهر تهران است. مطب دکتر ارمغان كرمانشاه در اوین، خ شهید کچوئی، پ 117 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22419918 تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل دکتر ارمغان كرمانشاه، دکترای داروسازی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ارمغان كرمانشاه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ارمغان كرمانشاه 5 فروردین 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای داروسازی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ارمغان كرمانشاه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ارمغان كرمانشاه: تهران، اوین، خ شهید کچوئی، پ 117
  • تلفن مطب دکتر ارمغان كرمانشاه: 021-22419918
  • تخصص دکتر ارمغان كرمانشاه: دکترای حرفه‌ای داروسازی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل