ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.9K
دکتر آزاده رحمتی

آزاده رحمتی

17 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 116832
مرکز رادیولوژی دهان، فک و صورت لاهیجان
عکس دندان
پوسیدگی دندان
عکسبرداری دهان،فک و صورت در لاهیجان
عکس فک و صورت در لاهیجان
92%
رضایت (13 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

لاهیجان - ،خیابان انقلاب،ابتدای خیابان ۲۲ آبان،ساختمان آپادانا ۱،طبقه ۷،واحد ۷۲
درباره من

کلینیک رادیولوژی دکتر آزاده رحمتی

 

 

این مجموعه در سال 1396 با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه تصویربرداری ناحیه دهان ، فک وصورت با کیفیت بالا به بیماران و ارتقای کیفی رادیولوژی فک و صورت در استان گیلان شهر لاهیجان تاسیس گردید. اکنون این مجموعه با ارائه گستره ی وسیعی از خدمات رادیولوژی وتصویر برداری فک وصورت به دندانپزشکان و متخصصین محترم در حال فعالیت بوده و با داشتن 5 اتاق تصویر برداری داخل و خارج دهانی در دو واحد همچنین سالن های انتظار ،هم اکنون جزء مجهزترین و اولین مراکز تخصصی فک و صورت در سطح گیلان می باشد.
 

بروز ترین دستگاها و پرسنل کارآزموده

 

در كلينيک راديولوژي دهان، فك و صورت دکتر آزاده رحمتی از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها جهت تصویر برداری استفاده می شود. خدمات كلینیک به سه بخش تصوير‌برداری ديجيتال از داخل دهان، تصويربرداري ديجيتال خارج دهان و  نيز دستگاه سی تی اسكن دندانپزشكی اختصاص دارد كه دستگاه سی تی اسكن مانند ديگر تجهيزات اين مركز، از پيشرفته‌ترين مدل‌هاي اروپايي بوده،لازم به ذکر حضور پرسنل حرفه ای و کار آزموده  رضايت همكاران پزشك و دندانپزشک را جلب كرده است.

 

آشنایی با مرکز تخصصی رادیولوژی دکتر آزاده رحمتی

 

این مرکز با داشتن پیشرفته ترین دستگاه های تصویر برداری روز دنیا شامل انواع دستگاه های پانورامیک، داخل دهانی و CBCT و با همکاری پرسنل مجرب و آموزش دیده تلاش می کند تا بهترین خدمات رادیولوژی فک و صورت به بیماران در تمام گروه های سنی را ارائه دهد.ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن، حفاظت از سلامت بیماران با رعایت تمامی اصول حفاظت در برابر اشعه و استفاده از جدیدترین دستگاه های رادیوگرافی و تکنینک های تصویربرداری جهت تصویربرداری با حداقل دوز تابشی اشعه از اصول اساسی ارائه خدمات در این مرکز می باشد.

 

 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آزاده رحمتی را داشته است.

نظرات در مورد آزاده رحمتی

92%
رضایت (13 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م م
محسن محمدی فر
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: رادیولوژی دندان، جراحی دهان، فک و صورت، جراحی دندان عقل، پیوند دندان (باندینگ دندان)
با سلام و احترام مشکل درد دندان داشتم و باید عصب کشی میکردم برای عکس دندان و رادیولوژی فک اومدم مطب خانم دکتر. برخورد پرسنل عاااالی بود کیفیت عکس و توضیحات خانم دکتر رحمتی هم عالی تر بود مررررسی بابت کلینیک مجهزتون
1پسندیدنگزارش
ارسال
س خ
ساناز خرسندفر
ویزیت شده
یک ماه پیش | مطب دکتر آزاده رحمتی
پزشک را توصیه می‌کنمتنها ایراد نوبت اینترنتی هست که متاسفانه هماهنگ با شروع ساعت کاری نیست نوبتم ساعت 2بوده پس لطفا این تایمها رو در اینترنت به اشتراک نگذارید. برخورد پرسنل واقعا عالی بسیار محترم و مهربان هستند. بهترین هستید.
1پسندیدنگزارش
ارسال
م ی
مرضیه یوسفی
ویزیت شده
یک ماه پیش | مطب دکتر آزاده رحمتی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی و بموقع
2پسندیدنگزارش
ارسال
م ص
منا صادقی دهبنه
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر آزاده رحمتی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام از کادر مودب دکتر رحمتی سپاسگزارم رفتارمناسب توام با حوصله وصبرشان ستودنیست برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و زندگی شاد در کنار خانواده ارزومندم
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی با پرسنل مودب و فضای آرام و دلنشین
3پسندیدنگزارش
ارسال
آ ر
آزاده رحمتی
سپاسگزارم.
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی وراضی بودم-کیفیت تصویر عالی و تشخیص پزشک درست محیطی ارام وبرخورد پرسنل و کارشناسان بسیار محترمانه
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام،خیلی کلینیک شیک و زیبایی دارید، ازتون تشکر میکنم بابت رعایت کامل نکات بهداشتی و احساس مسئولیت بالاتون نسبت به مراجعین، و یه تشکر ویژه از پزشک محترم و پرسنل کلینیک که اینقدر با صبوری و احترام پاسخگوی ما مراجعین هستند...
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/18
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی دهان، فک و صورت
تشخیص عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/29
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود عالی .
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/05
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
بسیار عالی راضی بودم

دکتر آزاده رحمتی، متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت در شهر لاهیجان است. مطب دکتر آزاده رحمتی در ،خیابان انقلاب،ابتدای خیابان ۲۲ آبان،ساختمان آپادانا ۱،طبقه ۷،واحد ۷۲ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-42213431 تماس بگیرید.

تاکنون 3.9K نفر از پروفایل دکتر آزاده رحمتی، متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (13 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 11 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آزاده رحمتی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آزاده رحمتی فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آزاده رحمتی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آزاده رحمتی: لاهیجان، ،خیابان انقلاب،ابتدای خیابان ۲۲ آبان،ساختمان آپادانا ۱،طبقه ۷،واحد ۷۲
  • تلفن مطب دکتر آزاده رحمتی: 013-42213431
  • تخصص دکتر آزاده رحمتی: مرکز رادیولوژی دهان، فک و صورت لاهیجان|عکس دندان|پوسیدگی دندان/ عکسبرداری دهان،فک و صورت در لاهیجان|عکس فک و صورت در لاهیجان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل