ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر آزاده جعفری

آزاده جعفری

شماره نظام پزشکی: 123911
متخصص کودکان
60%
رضایت (5 نظر)

آدرس و تلفن تماس

نجف آباد - تقاطع خیابان 22 بهمن و 17 شهریور
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آزاده جعفری را داشته است.

نظرات در مورد آزاده جعفری

60%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.0
مهارت و تخصص پزشک
3.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ح م
حسین منجزی
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان شهید محمد منتظری
پزشک را توصیه نمیکنمباسلام .. اصلا مشخص نیست چجوری رو‌چه حسابی نوبت میدن ..در صورتی که اصلا پزشک اطفالی در بیمارستان حضور نداشت .. واقعا متاسفم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر آزاده جعفری، متخصص کودکان در شهر نجف آباد است. مطب دکتر آزاده جعفری در تقاطع خیابان 22 بهمن و 17 شهریور واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-33033385 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر آزاده جعفری، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 60٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آزاده جعفری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آزاده جعفری امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آزاده جعفری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آزاده جعفری: نجف آباد، تقاطع خیابان 22 بهمن و 17 شهریور
  • تلفن مطب دکتر آزاده جعفری: 031-33033385
  • تخصص دکتر آزاده جعفری: متخصص کودکان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل