ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
870
کارشناس مرضیه اسحاقی

مرضیه اسحاقی

شماره نظام پزشکی: م-17345
مشاوره سلامت جنسی
کارشناسی ارشد مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مرضیه اسحاقی را داشته است.

نظرات در مورد مرضیه اسحاقی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس مرضیه اسحاقی، مشاور سلامت جنسی در شهر (ثبت نشده) است. مطب کارشناس مرضیه اسحاقی در آنلاین واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 870 نفر از پروفایل کارشناس مرضیه اسحاقی، مشاور سلامت جنسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس مرضیه اسحاقی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس مرضیه اسحاقی امروز 9:30 شب می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان مشاور سلامت جنسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس مرضیه اسحاقی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس مرضیه اسحاقی: null، آنلاین
  • تلفن مطب کارشناس مرضیه اسحاقی: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس مرضیه اسحاقی: مشاوره سلامت جنسی/ کارشناسی ارشد مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل