ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.8K
دکتر اسحق سپهوند

اسحق سپهوند

شماره نظام پزشکی: 70686
داخلی
93%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین داخلی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

خرم آباد - خیابان انقلاب
الشتر - خیابان شهید رحیمی جنب پارک صخره ای شهدای گمنام
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی اسحق سپهوند را داشته است.

نظرات در مورد اسحق سپهوند

93%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فاطمه
ویزیت شده
6 ماه پیش | مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوبی و پیگیر
پسندیدنگزارش
ارسال
ز م
زهرا مهرابی نیا
ویزیت شده
1402/07/10 | مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه ویزیت دکتر عالی بود باحوصله وبادقت آزمایش ها رو بررسی کردند درصورت امکان اگه امکانش هست کسی که کارت ملی همراهش نیست ولی دفترچه بیمه عکس دار همراه بیمار هست پذیرش انجام شود و مانع دادن نوبت برای ویزیت نشوند بعضی از کارکنان پذیرش داد میزنن و اگه میپرسی فلان دکتر چه روزی هستش جواب نمیدن و میگن روی تابلو هست پیدا کن شاید کسی سواد نداشته باشه و متوجه بخونه و پیدا کنه لطفا به همه همکاران محترمتان دراین مورد صحبت شود
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
ویزیت شده
1402/06/27 | مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد خوب وخوش اخلاق دکتر و نحوه طبابت و تشخیص بیماری برای بیمار خیلی عالیه اما منشی ها بعضی هاشون بدبرخورد میکنند و حتی برای دکتر ها ارزش و احترام قائل نیستن درپایان تشکر فراوان از صبوری ایشان درگوش کردن به حرف های مریض و محترمانه برخورد کردن بابیماران باوجود داشتن بیماران زیاد آرزوی سلامتی و و موفقیت ازخداوند منان برای ایشان خواهانم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر اسحق سپهوند، متخصص بیماریهای داخلی در شهر خرم آباد است. مطب دکتر اسحق سپهوند در خیابان انقلاب واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 066-33236402 تماس بگیرید.

تاکنون 3.8K نفر از پروفایل دکتر اسحق سپهوند، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر اسحق سپهوند در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر اسحق سپهوند، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر اسحق سپهوند: خرم آباد، خیابان انقلاب
  • تلفن مطب دکتر اسحق سپهوند: 066-33236402
  • تخصص دکتر اسحق سپهوند: داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل